Naais.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In Salvador, waar we Spanje pakkie hebben gegeven
Niet alleen jijquote:Op zondag 29 juni 2014 20:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
ik-heb-me-dood-geërgerd aan het spel
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:10:29I am still in shock over that win. Mexico didn't even touch you buddy. But that was an oscar worthy performance. Bravo. #WorldCup reageer retweet
STFU Jessie!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:10:29I am still in shock over that win. Mexico didn't even touch you buddy. But that was an oscar worthy performance. Bravo. #WorldCup reageer retweet
Echt een wijf, opgeven als het tegenzit en het hardste juichen als we winnenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef roos94 het volgende:
na de 80ste minuut had ik al afscheid genomen en dan dit WTF
[ afbeelding ]
Wat vond hij van de niet gegeven pingel in de eerste helft?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
Dat stadion vielen een hoop goalsquote:Op zondag 29 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
@ochocinco: That's no penalty but a deserving Oscar flop...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
Dat 5-3-2 moeten we SNEL mee stoppenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig zijn ze door, maar wat een kloterige, zenuwslopende pot voetbal. En wat speelde Oranje de eerste helft als een stel zoutzakken. Weer dat ouderwetse gebrei achterin; echt niet om aan te zien.
Het was dan ook niet onverdiend dat Mexico scoorde. Pas daarna ging Oranje voetballen. Uiteindelijk met een prachtige afloop, dat wel. Maar het was niet best vandaag, echt niet.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
Dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat van Gaal gewoon weer een normale opstelling maken voor de volgende wedstrijd.
Nou ja, het was duidelijk dat sommige spelers echt niet met de hitte konden omgaanquote:
quote:
Wat Jesse ervan vindt, is niet zo rullevant.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
Vind ik ook. Deze wedstrijd was eigenlijk een soort kopie van de pot tegen Australië. Ook toen ging Oranje pas (beter) voetballen nadat het systeem werd omgegooid.quote:
Ja. Ik ben alleen bang voor 1 ding: 4-3-3 is met dit weer niet 90 minuten te doen verwacht ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Deze wedstrijd was eigenlijk een soort kopie van de pot tegen Australië. Ook toen ging Oranje pas (beter) voetballen nadat het systeem werd omgegooid.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Grieken of Costa Rica verslaanquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat stadion vielen een hoop goals
5-1 NED SPA
4-0 DUI POR
stabielquote:
Als het vandaag te doen was, is het alle andere wedstrijden ook te doen. Veel warmer dan vandaag gaat Oranje het niet meer krijgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Ik ben alleen bang voor 1 ding: 4-3-3 is met dit weer niet te doen verwacht ik.
Ik ben banger voor CR dan GRIquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Grieken of Costa Rica verslaan![]()
Ja en hij heeft ZEVEN keer de bal geraaktquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
1 assist en 1 kool
Jan Klaas Hoentelaar.
Welk als je tegen betere teams speelt.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
een ding is nu wel duidelijk, met 5 verdedigers spelen creeer je geen ene moer
zie mijn editquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als het vandaag te doen was, is het alle andere wedstrijden ook te doen. Veel warmer dan vandaag gaat Oranje het niet meer krijgen.
Dan word je door een ploeg die voetballend beter is weg gecounterd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Toby56 het volgende:
NL is topfit en dat zorgt ervoor dat ze door kunnen blijven gaan. Verder raak ik weinig opgewonden van het spel: afwachten met 5-3-2. Ik hoop dat Van Gaal nu ziet dat deze gasten inmiddels volwassen genoeg zijn om gewoon 4-3-3 pressievoetbal te spelen. Ze hebben dit toernooi (ook dankzij Van Gaal zelf) ontzettend veel geleerd. Laat ze gewoon lekker spelen!
(Ik snap Jan Mulder dus wel een beetje.)
Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef superworm het volgende:
Nu al zeven spelers die een goal gemaakt hebben?
gelukkig weet v. gaal precies wanneer en hoe er aangepast moet worden, juiste moment gewisseld en weer gouden wissel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet tegen dat 5-3-2 systeem eerlijk gezegd. Werkt tot nu toe in 50% van de wedstrijden. Waarom dan niet volhouden en aanpassen waar nodig?
Geen gouden wissel, gouden pikquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
gelukkig weet v. gaal precies wanneer en hoe er aangepast moet worden, juiste moment gewisseld en weer gouden wissel.
Fair enoughquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef wdn het volgende:
Dat 5-3-2 zonder De Jong? Nee dank je.
Met Verhaeghe? Nee dank je
De Jongquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef wdn het volgende:
Dat 5-3-2 zonder De Jong? Nee dank je.
Met Verhaeghe? Nee dank je
Mexico ging verdedigen en dat is vragen om problemen met kneuzen als Salcido en Maza. Ik zou gewoon 5-3-2 blijven spelen. Waarom zou je na 4 gewonnen wedstrijden dat om gaan gooien?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Deze wedstrijd was eigenlijk een soort kopie van de pot tegen Australië. Ook toen ging Oranje pas (beter) voetballen nadat het systeem werd omgegooid.
Lijkt me duidelijk. Hopelijk gaat van Gaal daar zijn fout in toegeven.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef Revanches het volgende:
Volgende keer Janmaat weer ipv Verhaegh?
idd. wat als ze hem achteraf straffen, is dat nog mogelijk?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef beantherio het volgende:
Hou je bek nou Robben. Straks gaat de FIFA weer zeiken.
Dat is toch heel erg dom?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef OverRated het volgende:
Moet m'n excuses aanbieden voor schwalbe
Wel penalty, alleen duikt hij wel overdreven.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Leafeon672 het volgende:
Nederland tegen België in de halve finale?
Nee, maar een pingel gaat hij niet meer krijgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
idd. wat als ze hem achteraf straffen, is dat nog mogelijk?
Nee, Belgie wint niet van VSquote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Leafeon672 het volgende:
Nederland tegen België in de halve finale?
van persie uit zijn aarsquote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Buitendam het volgende:
Robben heeft het zelfvertrouwen uit z'n oren lopen.
Nee!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Nee. Nog 30 minuten in die hitte spelen had ons de volgende wedstrijd zeker opgebroken.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Dekatria het volgende:
Ach, boeiend. Mexico had in de verlenging ook wel pakkie gekregen.
Omdat we vandaag niet dankzij 5-3-2, maar dankzij 4-3-3 hebben gewonnen? Net als tegen Australië, trouwens.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mexico ging verdedigen en dat is vragen om problemen met kneuzen als Salcido en Maza. Ik zou gewoon 5-3-2 blijven spelen. Waarom zou je na 4 gewonnen wedstrijden dat om gaan gooien?
Inmiddels ga ik geloven dat er niet zoveel beter spelende teams zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan word je door een ploeg die voetballend beter is weg gecounterd.
Ok dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel penalty, alleen duikt hij wel overdreven.
mooiquote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee!
Mag alleen als iemand een overtreding maakt die niet gezien wordt.
Nee, hij speelt gewoon weer, de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat moment waarbij twee verdedigers Robben onderuit schoppen was overduidelijk een pingel dus we hadden er nog één tegoed.quote:
Echt hè. Super relaxed.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Begin Robben steeds meer te waarderen, vooral door zijn interviews na de wedstrijd.
Dat heeft ook te maken met een achteruit lopend Mexico. Wie weet zaten ze er ook wel doorheen. Daar leek het wel op.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat we vandaag niet dankzij 5-3-2, maar dankzij 4-3-3 hebben gewonnen? Net als tegen Australië, trouwens.
Dat dus. Best een sympathieke man, blijktquote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Begin Robben steeds meer te waarderen, vooral door zijn interviews na de wedstrijd.
Ja idd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
we hebben nooit goed gespeeld met 5-3-2?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat we vandaag niet dankzij 5-3-2, maar dankzij 4-3-3 hebben gewonnen? Net als tegen Australië, trouwens.
Bild.dequote:Sie saßen schon im Flugzeug nach Hause. Doch dann kamen Sneijder und Huntelaar. Holland schlägt Mexiko 2:1, steht im Viertelfinale der WM. Dank Schalke-Star Klaas-Jan Huntelaar. Der Stürmer versenkt einen Elfer in der 94. Minute!
Die wahnsinnige Schlussphase. Holland ist im Backofen von Fortaleza platt. Mit letzter Kraft drischt Wesley Snejder in der 88. Minute den Ball zum Ausgleich ins Netz. In der Nachspielzeit zieht Robben zum Dribbling an, wird im Strafraum gelegt. Der eingewechselte Huntelaar bleibt eiskalt, schießt Oranje ins Viertelfinale.
Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij lijkt volwassener en daarmee beter in staat zichzelf te beoordelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Natuurlijk niet, is een shop van KLMquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt geniaal. schijnbaar staat het er echt zo in het echt of heb ik dat mis ?
Dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, die coach speelde te verdedigend. Hij haalde er vrijwel meteen na de 1-0 voor Mexico een van de twee spitsen uit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met een achteruit lopend Mexico. Wie weet zaten ze er ook wel doorheen. Daar leek het wel op.
Nee. Daar werd in de 2de helft geen 5-3-2 gespeeld?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?
Dat is waar. Daarmee heb je wel een punt. (En Van Gaal natuurlijk ook.)quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Zorro het volgende:
Goede van het 5-3-2 is dat je om kan schakelen naar 4-3-3. Mexicanen waren het toen helemaal kwijt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Lothiriel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
Ik sprong echt recht van vreugde toen Sneijder 1-1 maakteWel heb je ooit eigenlijk, hehe
![]()
Succes alvast in de volgende ronde, moet lukken tegen Costa Rica of Griekenland
Dankuquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Lothiriel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
Ik sprong echt recht van vreugde toen Sneijder 1-1 maakteWel heb je ooit eigenlijk, hehe
![]()
Succes alvast in de volgende ronde, moet lukken tegen Costa Rica of Griekenland
Is echt. Check maar hun Twitter @klmquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt geniaal. schijnbaar staat het er echt zo in het echt of heb ik dat mis ?
Geniaal ook...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Ze analyseren nu het juichen van Huntelaar.
Geleerd van Mr. Nijongyquote:
Kuyt was prima vandaag hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Deze wedstrijd heeft ons 2 dingen geleerd:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh
Nooit meer Blind.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh
Webcam grote markt groningen:quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Fred0w het volgende:
webcam Hofplein:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)n-vanaf-het-hofplein
Kuijt achterinquote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh
Hopen dat ze die wedstrijd wel goed kunnen spelen... Dat is ze tot nu toe nog niet gelukt, helaasquote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef beantherio het volgende:
De kwartfinale spelen in Salvador later op de dag: dat zal wel een slok op een borrel schelen.
Dat Nederland in 4-3-3 beter voetbalt.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dirk doorgebakken en nog zo doorgebikkeld, wat een beukwilg
Klopt niks van. Beide keepers hetzelfde cijferquote:
Kuyt deed het best goed. Blind was veel slechter.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Webcam grote markt groningen:
http://www.groningencam.nl/
Populair dat Groningenquote:De gereserveerde capaciteit voor deze stream is bereikt. Neemt u contact op met de websitebeheerder.
Ik durf niet te beweren dat ze Spanje en Chili ook hadden gewonnen met 4-3-3quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Nederland in 4-3-3 beter voetbalt.
Iedereen begint met een 6.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze de Jong nog een rapportcijfer hebben kunnen geven
Fantasieloze voetballer. Vandaag de zwakste van het stel. Ik vond Kuijt de uitblinker. Ongekende werklust, die man. Hij heeft bijna overal gespeeld vandaag, behalve in de goal.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef n8n het volgende:
Indi moet er echt niet meer in. Verpest continue de opbouw
had je wat anders verwachtquote:
Hij gooide het wat om ja, vanaf toen veel corners tegen. Vragen om problemen met hun matige verdedigers.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, die coach speelde te verdedigend. Hij haalde er vrijwel meteen na de 1-0 voor Mexico een van de twee spitsen uit.
Ik ben niet meer wezen kijken na de eerste helft en het WERKTE!!!! Ik kijk niets meer wat oranje betreft. Baaaaaaaaaaaad vibesssssssssss............quote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig zijn ze door, maar wat een kloterige, zenuwslopende pot voetbal. En wat speelde Oranje de eerste helft als een stel zoutzakken. Weer dat ouderwetse gebrei achterin; echt niet om aan te zien.
Het was dan ook niet onverdiend dat Mexico scoorde. Pas daarna ging Oranje voetballen. Uiteindelijk met een prachtige afloop, dat wel. Maar het was niet best vandaag, echt niet.
Dat zekerquote:Op zondag 29 juni 2014 20:28 schreef wdn het volgende:
Deze winst moeten we dus op het conto van Van Gaal schrijven
Doet hij elke wedstrijd...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef superworm het volgende:
Wat een toffe vent toch die Dirk. Echt elk EK en WK geeft ie weer elke wedstrijd alles
Dus dankzij jou worden ze straks wereldkampioen?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben niet meer wezen kijken na de eerste helft en het WERKTE!!!! Ik kijk niets meer wat oranje betreft. Baaaaaaaaaaaad vibesssssssssss............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Toch goed dat louis aan Huntelaar heeft laten zien hoe je een bal erin moet schieten
Niet zoveel aandacht geven aan die aandachtshoer.quote:
Blind was veel slechter. Stond alleen maar te kloten op het middenveld.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fantasieloze voetballer. Vandaag de zwakste van het stel. Ik vond Kuijt de uitblinker. Ongekende werklust, die man. Hij heeft bijna overal gespeeld vandaag, behalve in de goal.
Ik extrapoleer. Deed hij in Engeland en voor Feyenoord. Ga er van uit dat hij dat ook wel bij zijn huidige werkgever doetquote:Op zondag 29 juni 2014 20:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat volg ik minder, maar EK/WK/kwalificatie kijk ik altijd alles.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Toch goed dat louis aan Huntelaar heeft laten zien hoe je een bal erin moet schieten
1 2 3 4 5 | Cillessen Kuyt - de Vrij - Vlaar - Blind Nigel Wijnaldum - Sneijder Robben - Huntelaar - Depay |
Ja. Laatste WK (2010) geen enkele pot gezien ALLEEN de laatste en toen verloren ze....heb nog steeds spijt en schaamte...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus dankzij jou worden ze straks wereldkampioen?![]()
Ach so, ja ga ik vanuit. Gezonde, werklustige, nuchtere gast. Archetypische Hollandse boerenjongen voor mijn gevoel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik extrapoleer. Deed hij in Engeland en voor Feyenoord. Ga er van uit dat hij dat ook wel bij zijn huidige werkgever doet
costa rica moet je niet onderschatten hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[ code verwijderd ]
Zou Louis dit durven? Tegen een Costa Rica moet je gewoon zo spelen. Bij betere tegenstanders is 5-3-2 wat verstandiger.
Dat + weinig talentquote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Ach so, ja ga ik vanuit. Gezonde, werklustige, nuchtere gast. Archetypische Hollandse boerenjongen voor mijn gevoel.
Dat wordt 4 of 5 -0.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
costa rica moet je niet onderschatten hoor
Sneijder had meer balverlies en ik zag Kuyt idd voortdurend overal op het veld.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat + weinig talent. Compenseert dat door werken
Dat doe ik zeker niet, maar Costa Rica zal Nederland het spel laten maken, dan moet je dat ook doen. Tegen een Brazilië of Argentinië kan je prima verdedigend en op de counter spelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
costa rica moet je niet onderschatten hoor
Ik doelde eigenlijk op zijn "normale" spel van alles gevenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Sneijder had meer balverlies en ik zag Kuyt idd voortdurend overal op het veld.
433 moet je sowieso spelen. Met de punt naar achteren spelen, is wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[ code verwijderd ]
Zou Louis dit durven? Tegen een Costa Rica moet je gewoon zo spelen. Bij betere tegenstanders is 5-3-2 wat verstandiger.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef superworm het volgende:
Wat een toffe vent toch die Dirk. Echt elk EK en WK geeft ie weer elke wedstrijd alles
De druiven zijn daar wel heel zuur zeg.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Belgjes mad.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tte.dhtml?show=react
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef superworm het volgende:
Louis heeft ook een plan c,d,e,f,g,h,i,j,k...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
Plan b.
Louis JAT alles bij elkaar van Koeman.
Lowie is de verlosser, Koeman zijn vader...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
Plan b.
HLN zit altijd vol met van die frusti belgjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Belgjes mad.
Ben je daar weer met HLNquote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Belgjes mad.
De Koequote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
Plan b.
eerste keer hoofdtoernooi in zoveel jaar en meteen grote mondquote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Belgjes mad.
Calimeroquote:Op zondag 29 juni 2014 20:34 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
HLN zit altijd vol met van die frusti belgjes.
Alleen al daarvoor zie ik Belgie graag eruit vliegen. Heerlijk leedvermaak op HLN
Ja, scherp!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:34 schreef Dekatria het volgende:
Robben is van het mentale vlak, Van Gaal van het inhoudelijke vlak.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Belgjes mad.
Nu jullie nog hè dinsdagquote:
quote:
Damn wat zijn die zuurquote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Belgjes mad.
Hopelijk wel jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu jullie nog hè dinsdaggezellig saampjes door!
Nou, dit is wat ruimer dan gisterenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:37 schreef Hetbanaantje het volgende:
Net Brazilië dit.. Die won ook zo nipt.
VS, die kunnen jullie best aan...Dempsey nog een blauw oog erbij, kan hij in elk geval thuis zeggen dat hij een echte sport beoefendquote:Op zondag 29 juni 2014 20:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hopelijk wel jaIk heb er wel een oké gevoel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |