Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat we vandaag niet dankzij 5-3-2, maar dankzij 4-3-3 hebben gewonnen? Net als tegen Australië, trouwens.
Hij lijkt volwassener en daarmee beter in staat zichzelf te beoordelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Begin Robben steeds meer te waarderen, vooral door zijn interviews na de wedstrijd.
Natuurlijk niet, is een shop van KLMquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt geniaal. schijnbaar staat het er echt zo in het echt of heb ik dat mis ?
Dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Begin Robben steeds meer te waarderen, vooral door zijn interviews na de wedstrijd.
Nee, die coach speelde te verdedigend. Hij haalde er vrijwel meteen na de 1-0 voor Mexico een van de twee spitsen uit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met een achteruit lopend Mexico. Wie weet zaten ze er ook wel doorheen. Daar leek het wel op.
Nee. Daar werd in de 2de helft geen 5-3-2 gespeeld?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?
Dat is waar. Daarmee heb je wel een punt. (En Van Gaal natuurlijk ook.)quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Zorro het volgende:
Goede van het 5-3-2 is dat je om kan schakelen naar 4-3-3. Mexicanen waren het toen helemaal kwijt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Lothiriel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
Ik sprong echt recht van vreugde toen Sneijder 1-1 maakteWel heb je ooit eigenlijk, hehe
![]()
Succes alvast in de volgende ronde, moet lukken tegen Costa Rica of Griekenland
Dankuquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Lothiriel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
Ik sprong echt recht van vreugde toen Sneijder 1-1 maakteWel heb je ooit eigenlijk, hehe
![]()
Succes alvast in de volgende ronde, moet lukken tegen Costa Rica of Griekenland
Is echt. Check maar hun Twitter @klmquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt geniaal. schijnbaar staat het er echt zo in het echt of heb ik dat mis ?
Geniaal ook...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Ze analyseren nu het juichen van Huntelaar.
Geleerd van Mr. Nijongyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |