Naais.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In Salvador, waar we Spanje pakkie hebben gegeven
Niet alleen jijquote:Op zondag 29 juni 2014 20:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
ik-heb-me-dood-geërgerd aan het spel
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:10:29I am still in shock over that win. Mexico didn't even touch you buddy. But that was an oscar worthy performance. Bravo. #WorldCup reageer retweet
STFU Jessie!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:10:29I am still in shock over that win. Mexico didn't even touch you buddy. But that was an oscar worthy performance. Bravo. #WorldCup reageer retweet
Echt een wijf, opgeven als het tegenzit en het hardste juichen als we winnenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef roos94 het volgende:
na de 80ste minuut had ik al afscheid genomen en dan dit WTF
[ afbeelding ]
Wat vond hij van de niet gegeven pingel in de eerste helft?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
Dat stadion vielen een hoop goalsquote:Op zondag 29 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
@ochocinco: That's no penalty but a deserving Oscar flop...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
Dat 5-3-2 moeten we SNEL mee stoppenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig zijn ze door, maar wat een kloterige, zenuwslopende pot voetbal. En wat speelde Oranje de eerste helft als een stel zoutzakken. Weer dat ouderwetse gebrei achterin; echt niet om aan te zien.
Het was dan ook niet onverdiend dat Mexico scoorde. Pas daarna ging Oranje voetballen. Uiteindelijk met een prachtige afloop, dat wel. Maar het was niet best vandaag, echt niet.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
Dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat van Gaal gewoon weer een normale opstelling maken voor de volgende wedstrijd.
Nou ja, het was duidelijk dat sommige spelers echt niet met de hitte konden omgaanquote:
quote:
Wat Jesse ervan vindt, is niet zo rullevant.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
Vind ik ook. Deze wedstrijd was eigenlijk een soort kopie van de pot tegen Australië. Ook toen ging Oranje pas (beter) voetballen nadat het systeem werd omgegooid.quote:
Ja. Ik ben alleen bang voor 1 ding: 4-3-3 is met dit weer niet 90 minuten te doen verwacht ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Deze wedstrijd was eigenlijk een soort kopie van de pot tegen Australië. Ook toen ging Oranje pas (beter) voetballen nadat het systeem werd omgegooid.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Grieken of Costa Rica verslaanquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat stadion vielen een hoop goals
5-1 NED SPA
4-0 DUI POR
stabielquote:
Als het vandaag te doen was, is het alle andere wedstrijden ook te doen. Veel warmer dan vandaag gaat Oranje het niet meer krijgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Ik ben alleen bang voor 1 ding: 4-3-3 is met dit weer niet te doen verwacht ik.
Ik ben banger voor CR dan GRIquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Grieken of Costa Rica verslaan![]()
Ja en hij heeft ZEVEN keer de bal geraaktquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
1 assist en 1 kool
Jan Klaas Hoentelaar.
Welk als je tegen betere teams speelt.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
een ding is nu wel duidelijk, met 5 verdedigers spelen creeer je geen ene moer
zie mijn editquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als het vandaag te doen was, is het alle andere wedstrijden ook te doen. Veel warmer dan vandaag gaat Oranje het niet meer krijgen.
Dan word je door een ploeg die voetballend beter is weg gecounterd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Toby56 het volgende:
NL is topfit en dat zorgt ervoor dat ze door kunnen blijven gaan. Verder raak ik weinig opgewonden van het spel: afwachten met 5-3-2. Ik hoop dat Van Gaal nu ziet dat deze gasten inmiddels volwassen genoeg zijn om gewoon 4-3-3 pressievoetbal te spelen. Ze hebben dit toernooi (ook dankzij Van Gaal zelf) ontzettend veel geleerd. Laat ze gewoon lekker spelen!
(Ik snap Jan Mulder dus wel een beetje.)
Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef superworm het volgende:
Nu al zeven spelers die een goal gemaakt hebben?
gelukkig weet v. gaal precies wanneer en hoe er aangepast moet worden, juiste moment gewisseld en weer gouden wissel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet tegen dat 5-3-2 systeem eerlijk gezegd. Werkt tot nu toe in 50% van de wedstrijden. Waarom dan niet volhouden en aanpassen waar nodig?
Geen gouden wissel, gouden pikquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
gelukkig weet v. gaal precies wanneer en hoe er aangepast moet worden, juiste moment gewisseld en weer gouden wissel.
Fair enoughquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef wdn het volgende:
Dat 5-3-2 zonder De Jong? Nee dank je.
Met Verhaeghe? Nee dank je
De Jongquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef wdn het volgende:
Dat 5-3-2 zonder De Jong? Nee dank je.
Met Verhaeghe? Nee dank je
Mexico ging verdedigen en dat is vragen om problemen met kneuzen als Salcido en Maza. Ik zou gewoon 5-3-2 blijven spelen. Waarom zou je na 4 gewonnen wedstrijden dat om gaan gooien?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Deze wedstrijd was eigenlijk een soort kopie van de pot tegen Australië. Ook toen ging Oranje pas (beter) voetballen nadat het systeem werd omgegooid.
Lijkt me duidelijk. Hopelijk gaat van Gaal daar zijn fout in toegeven.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef Revanches het volgende:
Volgende keer Janmaat weer ipv Verhaegh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |