zie mijn editquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als het vandaag te doen was, is het alle andere wedstrijden ook te doen. Veel warmer dan vandaag gaat Oranje het niet meer krijgen.

Dan word je door een ploeg die voetballend beter is weg gecounterd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Toby56 het volgende:
NL is topfit en dat zorgt ervoor dat ze door kunnen blijven gaan. Verder raak ik weinig opgewonden van het spel: afwachten met 5-3-2. Ik hoop dat Van Gaal nu ziet dat deze gasten inmiddels volwassen genoeg zijn om gewoon 4-3-3 pressievoetbal te spelen. Ze hebben dit toernooi (ook dankzij Van Gaal zelf) ontzettend veel geleerd. Laat ze gewoon lekker spelen!
(Ik snap Jan Mulder dus wel een beetje.)

Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef superworm het volgende:
Nu al zeven spelers die een goal gemaakt hebben?

gelukkig weet v. gaal precies wanneer en hoe er aangepast moet worden, juiste moment gewisseld en weer gouden wissel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet tegen dat 5-3-2 systeem eerlijk gezegd. Werkt tot nu toe in 50% van de wedstrijden. Waarom dan niet volhouden en aanpassen waar nodig?

Geen gouden wissel, gouden pikquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
gelukkig weet v. gaal precies wanneer en hoe er aangepast moet worden, juiste moment gewisseld en weer gouden wissel.

Fair enoughquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef wdn het volgende:
Dat 5-3-2 zonder De Jong? Nee dank je.
Met Verhaeghe? Nee dank je

De Jongquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef wdn het volgende:
Dat 5-3-2 zonder De Jong? Nee dank je.
Met Verhaeghe? Nee dank je

Mexico ging verdedigen en dat is vragen om problemen met kneuzen als Salcido en Maza. Ik zou gewoon 5-3-2 blijven spelen. Waarom zou je na 4 gewonnen wedstrijden dat om gaan gooien?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Deze wedstrijd was eigenlijk een soort kopie van de pot tegen Australië. Ook toen ging Oranje pas (beter) voetballen nadat het systeem werd omgegooid.

Lijkt me duidelijk. Hopelijk gaat van Gaal daar zijn fout in toegeven.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef Revanches het volgende:
Volgende keer Janmaat weer ipv Verhaegh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |