quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Webcam grote markt groningen:
http://www.groningencam.nl/
Populair dat Groningenquote:De gereserveerde capaciteit voor deze stream is bereikt. Neemt u contact op met de websitebeheerder.
Ik durf niet te beweren dat ze Spanje en Chili ook hadden gewonnen met 4-3-3quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Nederland in 4-3-3 beter voetbalt.
Iedereen begint met een 6.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze de Jong nog een rapportcijfer hebben kunnen geven
Fantasieloze voetballer. Vandaag de zwakste van het stel. Ik vond Kuijt de uitblinker. Ongekende werklust, die man. Hij heeft bijna overal gespeeld vandaag, behalve in de goal.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef n8n het volgende:
Indi moet er echt niet meer in. Verpest continue de opbouw
had je wat anders verwachtquote:
Hij gooide het wat om ja, vanaf toen veel corners tegen. Vragen om problemen met hun matige verdedigers.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, die coach speelde te verdedigend. Hij haalde er vrijwel meteen na de 1-0 voor Mexico een van de twee spitsen uit.
Ik ben niet meer wezen kijken na de eerste helft en het WERKTE!!!! Ik kijk niets meer wat oranje betreft. Baaaaaaaaaaaad vibesssssssssss............quote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig zijn ze door, maar wat een kloterige, zenuwslopende pot voetbal. En wat speelde Oranje de eerste helft als een stel zoutzakken. Weer dat ouderwetse gebrei achterin; echt niet om aan te zien.
Het was dan ook niet onverdiend dat Mexico scoorde. Pas daarna ging Oranje voetballen. Uiteindelijk met een prachtige afloop, dat wel. Maar het was niet best vandaag, echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |