Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat we vandaag niet dankzij 5-3-2, maar dankzij 4-3-3 hebben gewonnen? Net als tegen Australië, trouwens.

Hij lijkt volwassener en daarmee beter in staat zichzelf te beoordelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Begin Robben steeds meer te waarderen, vooral door zijn interviews na de wedstrijd.

Natuurlijk niet, is een shop van KLMquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt geniaal. schijnbaar staat het er echt zo in het echt of heb ik dat mis ?

Dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Begin Robben steeds meer te waarderen, vooral door zijn interviews na de wedstrijd.

Nee, die coach speelde te verdedigend. Hij haalde er vrijwel meteen na de 1-0 voor Mexico een van de twee spitsen uit.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met een achteruit lopend Mexico. Wie weet zaten ze er ook wel doorheen. Daar leek het wel op.

Nee. Daar werd in de 2de helft geen 5-3-2 gespeeld?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?

Dat is waar. Daarmee heb je wel een punt. (En Van Gaal natuurlijk ook.)quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Zorro het volgende:
Goede van het 5-3-2 is dat je om kan schakelen naar 4-3-3. Mexicanen waren het toen helemaal kwijt.

quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Lothiriel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
Ik sprong echt recht van vreugde toen Sneijder 1-1 maakteWel heb je ooit eigenlijk, hehe
![]()
Succes alvast in de volgende ronde, moet lukken tegen Costa Rica of Griekenland

Dankuquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Lothiriel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
Ik sprong echt recht van vreugde toen Sneijder 1-1 maakteWel heb je ooit eigenlijk, hehe
![]()
Succes alvast in de volgende ronde, moet lukken tegen Costa Rica of Griekenland

Is echt. Check maar hun Twitter @klmquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt geniaal. schijnbaar staat het er echt zo in het echt of heb ik dat mis ?

Geniaal ook...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Ze analyseren nu het juichen van Huntelaar.

Geleerd van Mr. Nijongyquote:

Kuyt was prima vandaag hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Deze wedstrijd heeft ons 2 dingen geleerd:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh

Nooit meer Blind.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh

Webcam grote markt groningen:quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Fred0w het volgende:
webcam Hofplein:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)n-vanaf-het-hofplein

Kuijt achterinquote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh

Hopen dat ze die wedstrijd wel goed kunnen spelen... Dat is ze tot nu toe nog niet gelukt, helaasquote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef beantherio het volgende:
De kwartfinale spelen in Salvador later op de dag: dat zal wel een slok op een borrel schelen.

Dat Nederland in 4-3-3 beter voetbalt.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die andere 2 wedstrijden hebben ze met 5-3-2 gewonnen. Wat is je punt?

quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dirk doorgebakken en nog zo doorgebikkeld, wat een beukwilg

Klopt niks van. Beide keepers hetzelfde cijferquote:

Kuyt deed het best goed. Blind was veel slechter.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Nooit meer Kuyt
Nooit meer Verhaegh

quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Webcam grote markt groningen:
http://www.groningencam.nl/
Populair dat Groningenquote:De gereserveerde capaciteit voor deze stream is bereikt. Neemt u contact op met de websitebeheerder.

Ik durf niet te beweren dat ze Spanje en Chili ook hadden gewonnen met 4-3-3quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Nederland in 4-3-3 beter voetbalt.

Iedereen begint met een 6.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze de Jong nog een rapportcijfer hebben kunnen geven

Fantasieloze voetballer. Vandaag de zwakste van het stel. Ik vond Kuijt de uitblinker. Ongekende werklust, die man. Hij heeft bijna overal gespeeld vandaag, behalve in de goal.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef n8n het volgende:
Indi moet er echt niet meer in. Verpest continue de opbouw

had je wat anders verwachtquote:

Hij gooide het wat om ja, vanaf toen veel corners tegen. Vragen om problemen met hun matige verdedigers.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, die coach speelde te verdedigend. Hij haalde er vrijwel meteen na de 1-0 voor Mexico een van de twee spitsen uit.

Ik ben niet meer wezen kijken na de eerste helft en het WERKTE!!!! Ik kijk niets meer wat oranje betreft. Baaaaaaaaaaaad vibesssssssssss............quote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig zijn ze door, maar wat een kloterige, zenuwslopende pot voetbal. En wat speelde Oranje de eerste helft als een stel zoutzakken. Weer dat ouderwetse gebrei achterin; echt niet om aan te zien.
Het was dan ook niet onverdiend dat Mexico scoorde. Pas daarna ging Oranje voetballen. Uiteindelijk met een prachtige afloop, dat wel. Maar het was niet best vandaag, echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |