Dat zekerquote:Op zondag 29 juni 2014 20:28 schreef wdn het volgende:
Deze winst moeten we dus op het conto van Van Gaal schrijven
Doet hij elke wedstrijd...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef superworm het volgende:
Wat een toffe vent toch die Dirk. Echt elk EK en WK geeft ie weer elke wedstrijd alles
Dus dankzij jou worden ze straks wereldkampioen?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben niet meer wezen kijken na de eerste helft en het WERKTE!!!! Ik kijk niets meer wat oranje betreft. Baaaaaaaaaaaad vibesssssssssss............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Toch goed dat louis aan Huntelaar heeft laten zien hoe je een bal erin moet schieten
Niet zoveel aandacht geven aan die aandachtshoer.quote:
Blind was veel slechter. Stond alleen maar te kloten op het middenveld.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fantasieloze voetballer. Vandaag de zwakste van het stel. Ik vond Kuijt de uitblinker. Ongekende werklust, die man. Hij heeft bijna overal gespeeld vandaag, behalve in de goal.
Ik extrapoleer. Deed hij in Engeland en voor Feyenoord. Ga er van uit dat hij dat ook wel bij zijn huidige werkgever doetquote:Op zondag 29 juni 2014 20:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat volg ik minder, maar EK/WK/kwalificatie kijk ik altijd alles.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Toch goed dat louis aan Huntelaar heeft laten zien hoe je een bal erin moet schieten
| 1 2 3 4 5 | Cillessen Kuyt - de Vrij - Vlaar - Blind Nigel Wijnaldum - Sneijder Robben - Huntelaar - Depay |
Ja. Laatste WK (2010) geen enkele pot gezien ALLEEN de laatste en toen verloren ze....heb nog steeds spijt en schaamte...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus dankzij jou worden ze straks wereldkampioen?![]()
Ach so, ja ga ik vanuit. Gezonde, werklustige, nuchtere gast. Archetypische Hollandse boerenjongen voor mijn gevoel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik extrapoleer. Deed hij in Engeland en voor Feyenoord. Ga er van uit dat hij dat ook wel bij zijn huidige werkgever doet
costa rica moet je niet onderschatten hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[ code verwijderd ]
Zou Louis dit durven? Tegen een Costa Rica moet je gewoon zo spelen. Bij betere tegenstanders is 5-3-2 wat verstandiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |