Ben zelf negerquote:
Hij doet mij altijd denken aan de zanger van Radio headquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn vaste slaapmiddel Henry Schut is er niet
Ik kom nooit in ONZquote:
hehequote:
AM, FM of digital radio?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij doet mij altijd denken aan de zanger van Radio head
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Godzijdank geen Jeroen Grueter. Dus geen Fredsj die foetsjbol in Belloe Horisontsje speelt.
Maar wel Hoelkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Godzijdank geen Jeroen Grueter. Dus geen Fredsj die foetsjbol in Belloe Horisontsje speelt.
Dat schrijf je aan elkaarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jankbekje is he wel. Net als Messi. En Sanchez.quote:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 18:57:37Het is nu zo benauwd in Fortaleza dat je op een terras in de schaduw spontaan begint te transpireren.Nederland speelt morgen op dit tijdstip reageer retweet
Dat was echt fucking irritant.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Geen hoeren? Jammer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef remlof het volgende:
Forza Chile!
Ik kijk in een bar in Milaan en echt niemand is hoer voor Brazilië
hoerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef remlof het volgende:
Forza Chile!
Ik kijk in een bar in Milaan en echt niemand is hier voor Brazilië
ben je blind ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou denken dat negers er wel goed tegen kunnen..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 18:57:37Het is nu zo benauwd in Fortaleza dat je op een terras in de schaduw spontaan begint te transpireren.Nederland speelt morgen op dit tijdstip reageer retweet
Vies dikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
#BedanktSjekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Katoenplukkersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou denken dat negers er wel goed tegen kunnen..
Vind je het gek, Sjeck, met je obesitas lijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Sjek is gewoon vies dik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
dat is raar. Rascistische hoeren in Italië.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef remlof het volgende:
Forza Chile!
Ik kijk in een bar in Milaan en echt niemand is hoer voor Brazilië
dit is Jeroen Elshof toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dat ligt aan jou Sjek.. vies dikke mensen zweten altijd enormquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zou haar ook doen. Ons smaak komt overeen. <3quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
Zou dat wijf van de Trivago reclame doen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zou jou ook doen hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou haar ook doen. Ons smaak komt overeen. <3
Jullie vallen op verlopen hippies?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou haar ook doen. Ons smaak komt overeen. <3
Dit wist je sowieso al als je poulewinnaar zou worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Mag ik trouwens vragen waarom je voor deze username hebt gekozen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alexis gaat voor een hattrick vandaag
Ja man. Jij niet dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jullie vallen op verlopen hippies?
Insgelijks hoor.quote:
Sjek is dan ook vies dik, daar zal het ook wel mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Mooie naam toch !quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen waarom je voor deze username hebt gekozen?
Is volgens mij al wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:01 schreef Rabieluh het volgende:
Caffeine in je haarzakjes natuuuuuuuuurlijk.
ik wil weten waarom hij mij geblokkeerd heeft op Twitter, verdommequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Oh my godTrainer van Uruguay legt zijn functie bij Fifa neer. Hij kan niet aangesloten zijn bij een organisatie die mensen zo behandelt. De straf van Suarez is fel overdreven, volgens hem, en komt door de mediastorm die erna is ontstaan.
Fuck me zeg, echt compleet ZOT! Versterk die debiel nog even in zijn psycho gedrag. Was gewoon mishandeling.
Als de media er niet zo op had gezeten was de straf minder geweest... maar moet ie maar geen recidivist zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Oh my godTrainer van Uruguay legt zijn functie bij Fifa neer. Hij kan niet aangesloten zijn bij een organisatie die mensen zo behandelt. De straf van Suarez is fel overdreven, volgens hem, en komt door de mediastorm die erna is ontstaan.
Fuck me zeg, echt compleet ZOT! Versterk die debiel nog even in zijn psycho gedrag. Was gewoon mishandeling.
Echt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Sjek transpireert altijd. Sjek transpireert onder water.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sjek is dan ook vies dik, daar zal het ook wel mee te maken hebben
Dat had ik echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is volgens mij al wetenschappelijk bewezen.
Mja klopt, maar in die tijd dat ik het aanmaakte leek het wel iets te gaan worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar de voetballer zelf heeft tot nu toe niet veel bewezen
Kom jij hier of zal ik naar jou toe komen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Je moet de media die kans ook niet gevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de media er niet zo op had gezeten was de straf minder geweest... maar moet ie maar geen recidivist zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom jij hier of zal ik naar jou toe komen?
De ratten verlaten het zinkende schip.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
manmanmanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt hé!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]daag.. zal hem niet missen, ook zo'n debiel is het.
Keer 2.05. Best nette odd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt?
All-in op Colombia door een ontregeld Uruguay
Maar is tijdelijk van aard. Dus inplaats dat je binnen 4 jaar kaal bent, wordt je binnen 6 jaar kaal.quote:
Omdat vele volwassenen niet met een beugel willen lopen .. Kan ik mij wel voorstellenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niemand hem eens een tandarts/beugeltje heeft aangeraden.
24 jaar geen WK-wedstrijd gewonnen zonder Suarez.quote:
Knap van Arno dat hij dan een beugel heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat vele volwassenen niet met een beugel willen lopen .. Kan ik mij wel voorstellen
Wauw, Racismequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
Hoe kunnen er zoveel blanke Brazillianen zijn trouwens
Dat had geen verschil gemaakt in mijn ogen. Bijten doe je bewust en daar neem je je tijd voor en is zelfs barbaars. Levenslange ban had het moeten zijn. Eén keer = incident, drie keer = gekkenhuis.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de media er niet zo op had gezeten was de straf minder geweest... maar moet ie maar geen recidivist zijn.
Snap het sowieso niet, dat je de straf teveel vind.. dat kan, maar wat hun allemaal geegd hebben over dat het photoshop is of een moedervlekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt hé!In plaats van zich te excuseren tegenover Chielini voor zijn losgelaten hond. Suarez had een levenslange ban moeten hebben. Alleen daarvoor mag Uruguay straks verliezen.
Daar wonen ook blanken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
ze volgen de lijntjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef superworm het volgende:
Ze rennen zo hard heen en weer dat je haast zou zeggen dat ze van de coke zijn.
Hij lacht toch nooit dus dan valt het niet opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap van Arno dat hij dan een beugel heeft.
Kleinkinderen van foute Duitsers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
Net op Sporza, interview onder de rust. Go Colombia!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt?
All-in op Colombia door een ontregeld Uruguay
Zijn allemaal nazikinderen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
Precies, daarom zocht Douglas zijn heil ergens andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zwarten zijn volgens mij juist in de minderheid.. worden vaak ook gediscrimineerd
Wie niet.quote:Op zaterdag 30 april 1940-1945 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou David Luiz wel eens willen kopschoppen.
Kom maar naar hierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
kloptquote:
Boeit mij het wat je in je poule hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt het 1-2
Zelfs al is dit slecht voor de pool.
Klopt volgens mij ook gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Het lijkt soms cappuchino, maar van binnen zijn ze wit.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
De ratten verlaten het zinkende schip.
Sletje met eisen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kom maar naar hierdan kan ik eerst door het wc-raampje gluren of je er wel goed uitziet. Anders ben ik niet thuis.
Je bent wel populair vandaagquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kom maar naar hierdan kan ik eerst door het wc-raampje gluren of je er wel goed uitziet. Anders ben ik niet thuis.
Heb jij een zwembad dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt het 1-2
Zelfs al is dit slecht voor de pool.
Is goed. Ben er voor 12 uur. Ramadan begint morgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij is Marie nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je voor Chili bent mag je blijven.
Hierbij bevestig ik datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je voor Chili bent mag je blijven.
Zou leuk zijn, dan Neymar laten missenquote:Op zaterdag 30 april 1940-1945 14:18 schreef dvdfreak het volgende:
wordt gewoon pingels schieten, voel het nu al aankomen
Niet zo agressief man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
Dan kijken ze daar livequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met VI als er pingels worden genomen?
ZE GAAN GEWOON VAN START.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaan gewoon beginnen en dan een soort van live verslag half doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, kapitein van Uruguay had nog het lef om te zeggen dat Chiellini een jankerd was die een oud litteken liet zien. Je zag gewoon de verse beet en gezwollenheid. Fucking wankers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet, dat je de straf teveel vind.. dat kan, maar wat hun allemaal geegd hebben over dat het photoshop is of een moedervlekdan moet je je echt diep schamen. Je kan dit niet ontkennen. Dan mag je van mij echt een maand aan de diarree zijn.
Ik denk dat ze de uitzending wel moeten beginnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fixedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gaan gewoon beginnen en dan een soort van live verslag half doen terwijl niemand kijkt
Triest.quote:
dat zou leuk zijnquote:
Een Chinese vrouw tijdens haar tijd van de maand.quote:
in de voorgaande jaren werd er tijdelijk programma ingestart of zag je beeld van de studio met de melding dat VI begint zodra voetbal is afgelopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die afbeelding waar je 5 tanden ziet schijnt een photoshop te zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, kapitein van Uruguay had nog het lef om te zeggen dat Chiellini een jankerd was die een oud litteken liet zien. Je zag gewoon de verse beet en gezwollenheid. Fucking wankers.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een Chinese vrouw tijdens haar tijd van de maand.
fixedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elegante vrouw die het beste verdient.
Ik verwachtte een dergelijk antwoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een Chinese vrouw tijdens haar tijd van de maand.
Ja, dat kan er bij mij echt niet in.. van mij hadden die mongolen ook wel 2 wedstrijden mogen krijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, kapitein van Uruguay had nog het lef om te zeggen dat Chiellini een jankerd was die een oud litteken liet zien. Je zag gewoon de verse beet en gezwollenheid. Fucking wankers.
ANDERS HEBBEN ZE EEN PROBLEEM MET DE RECLAMEBLOKKEN OP UNILEVER 4.quote:
Ga 'es weg.quote:Op zaterdag 30 april 1940-1945 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ANDERS HEBBEN ZE EEN PROBLEEM MET DE RECLAMEBLOKKEN OP UNILEVER 4.
OH JA HET IS VANDAAG INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY!
ONZ / INTERNATIONALE CAPSLOCK DAY
Gaarne niet langer ''eerste bedrijf''/''tweede bedrijf'' te zeggen. Dat doet mij denken aan JJ van Gangelen, en daar heb ik een hekel aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chili nu al beter dan in het eerste bedirijf
Geloof ik gelijk, die vijf tanden zag je niet op de beelden tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Die afbeelding waar je 5 tanden ziet schijnt een photoshop te zijn
Ja tijdens de wedstrijd zag je vaag wat indrukken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk, die vijf tanden zag je niet op de beelden tijdens de wedstrijd.
Zou het? Wat ik op TV zag, zag er toch al eens beet uit hoor... en hij heeft zijn verleden niet mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Die afbeelding waar je 5 tanden ziet schijnt een photoshop te zijn
Tuurlijk, 3-1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef Momo... het volgende:
Ik heb nog steeds zon gevoel dat Braziilie gewoon gaat winnen
Ze zullen de boel wel uitvergroot hebben en daarna ingekleurd of zoiets.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja tijdens de wedstrijd zag je vaag wat indrukken.
Ik heb twee banen. 's Ochtends werk ik in het eerste bedrijf, 's middags bij het tweede bedrijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaarne niet langer ''eerste bedrijf''/''tweede bedrijf'' te zeggen. Dat doet mij denken aan JJ van Gangelen, en daar heb ik een hekel aan.
Bal naar voren trappen is voor Chili een middel, voor Oranje een doel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef BB-King het volgende:
Die Chilenen zeurden dat wij alle ballen naar voren schopten en ze doen het nu zelf ook.
Idd, schorsen voor idioteriequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat kan er bij mij echt niet in.. van mij hadden die mongolen ook wel 2 wedstrijden mogen krijgen.
Je gaat een camping beginnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste bedrijf opgestart... ingeschreven bij de KvK, alles.
Cavaliers vindt dit leuk
HAHAquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers vindt dit leuk
Lek man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers vindt dit leuk
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bal naar voren trappen is voor Chili een middel, voor Oranje een doel.
Nederland kreeg geen tegendoelpunt, Brazilië wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat oranje hier zo moeite mee had, met Chili
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]geen idee zo goed ken ik je (nog) niet
is niet hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |