Mag ik trouwens vragen waarom je voor deze username hebt gekozen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alexis gaat voor een hattrick vandaag
Ja man. Jij niet dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jullie vallen op verlopen hippies?
Insgelijks hoor.quote:
Sjek is dan ook vies dik, daar zal het ook wel mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 18:57:37Het is nu zo benauwd in Fortaleza dat je op een terras in de schaduw spontaan begint te transpireren.Nederland speelt morgen op dit tijdstip reageer retweet
Mooie naam toch !quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen waarom je voor deze username hebt gekozen?
Is volgens mij al wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:01 schreef Rabieluh het volgende:
Caffeine in je haarzakjes natuuuuuuuuurlijk.
ik wil weten waarom hij mij geblokkeerd heeft op Twitter, verdommequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 18:57:37Het is nu zo benauwd in Fortaleza dat je op een terras in de schaduw spontaan begint te transpireren.Nederland speelt morgen op dit tijdstip reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Oh my godTrainer van Uruguay legt zijn functie bij Fifa neer. Hij kan niet aangesloten zijn bij een organisatie die mensen zo behandelt. De straf van Suarez is fel overdreven, volgens hem, en komt door de mediastorm die erna is ontstaan.
Fuck me zeg, echt compleet ZOT! Versterk die debiel nog even in zijn psycho gedrag. Was gewoon mishandeling.
Als de media er niet zo op had gezeten was de straf minder geweest... maar moet ie maar geen recidivist zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Oh my godTrainer van Uruguay legt zijn functie bij Fifa neer. Hij kan niet aangesloten zijn bij een organisatie die mensen zo behandelt. De straf van Suarez is fel overdreven, volgens hem, en komt door de mediastorm die erna is ontstaan.
Fuck me zeg, echt compleet ZOT! Versterk die debiel nog even in zijn psycho gedrag. Was gewoon mishandeling.
Echt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Sjek transpireert altijd. Sjek transpireert onder water.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sjek is dan ook vies dik, daar zal het ook wel mee te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |