abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:07:43 #151
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_141665439
Edit: verkeerde topic :')
pi_141666847
Wat altijd een beetje jammer is en ook wel storend, is dat ploegen als België en Brazilië niet echt veel verdienen, maar als het dan op het laatste moment goed afloopt er teveel mensen meteen weer een grote mond hebben.. doodzonde dat de Chilenen gingen choken bij de pingels, had het heerlijk gevonden als dat vervelende volk eruit was gevlogen. :{
pi_141669112
Jammer dat Brazilië heeft gewonnen. Ik heb er vertrouwen in dat de wedstrijd tegen Colombia hun eindstation wordt,
pi_141670364
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Belladonna80 het volgende:
Heeft er iemand het gevoel dat we hier naar de toekomstige wereldkampioen hebben gekeken? Ik iig niét. Frankrijk, Nederland, Duitsland en Colombia liggen hier toch niet van wakker?
Ik waag het ernstig te betwijfelen of Brazilië nu wel in eigen huis wereldkampioen gaat worden. Het overtuigt niet, het wordt ook niet echt veel beter (ja, Kameroen werd met 4-0 verslagen, maar dat hele team was natuurlijk al een puinhoop).

Ik acht de kans dan ook niet vreselijk klein dat de Colombianen de halve finale gaat halen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 29 juni 2014 @ 01:35:04 #155
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141670878
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Belladonna80 het volgende:
Heeft er iemand het gevoel dat we hier naar de toekomstige wereldkampioen hebben gekeken? Ik iig niét. Frankrijk, Nederland, Duitsland en Colombia liggen hier toch niet van wakker?
Bij mij drong zich een klein beetje de vergelijking op met WK Frankrijk in eigen land 1998. Was ook een ploeg die van m.n. Zidane afhankelijk was, alhoewel ze verder nog wat goede spelers hadden rondlopen.
Die hadden de poule ook met redelijk gemak overleefd en vervolgens een tergend moeizame finalereeks: doelpunt diep in de verlenging tegen Paraguay in de achtste finales na een 0-0 pot. Penalties in de kwartfinale tegen Italië na nog een 0-0. Echt weinig overtuigend. Halve finale tegen Kroatië was dan wel redelijk afgewerkt met 2-1 en in de finale moesten ze tegen een Brazilië dat volkomen kapot gespeeld was tegen NL.

Heb zeker niet het idee dat hier een toekomstige wereldkampioen rondliep, maar de bal kan raar rollen. Hoop niet dat het zo'n loopje neemt als bovenstaand beschreven. Maar Brazilië krijgt qua tegenstanders zeker nog wat voor de kiezen: Colombia, en als dat lukt daarna Duitsland of Frankrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door outtayourleague op 29-06-2014 01:40:48 ]
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_141671007
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik waag het ernstig te betwijfelen of Brazilië nu wel in eigen huis wereldkampioen gaat worden. Het overtuigt niet, het wordt ook niet echt veel beter (ja, Kameroen werd met 4-0 verslagen, maar dat hele team was natuurlijk al een puinhoop).

Ik acht de kans dan ook niet vreselijk klein dat de Colombianen de halve finale gaat halen.
'Groeien in het toernooi' doet het inderdaad niet.
  zondag 29 juni 2014 @ 01:44:13 #157
104871 remlof
Europees federalist
pi_141671089
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef PriesterB het volgende:
Man, man, man. Brazilië was niet om aan te gluren. Als Neymar wegvalt, dan is er in feite geen creativiteit meer. Achterin is nog wel redelijk op die keeper na. Het middenveld is boring. Fred en Jo kunnen er allebei geen klote van.
Niet om aan te zien inderdaad. En Fred en Jo hebben ook nog allebei geel opgelopen :')
pi_141671117
quote:
15s.gif Op zondag 29 juni 2014 01:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Niet om aan te zien inderdaad. En Fred en Jo hebben ook nog allebei geel opgelopen :')
Dat het nog zo ver kón komen met Fred. Hebben ze op de bank echt niet iets beters?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 29 juni 2014 @ 01:47:11 #159
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141671161
quote:
15s.gif Op zondag 29 juni 2014 01:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Niet om aan te zien inderdaad. En Fred en Jo hebben ook nog allebei geel opgelopen :')
zijn ze die niet kwijt straks?
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  zondag 29 juni 2014 @ 01:52:28 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_141671258
Oh nee, Hulk had geel, Fred niet.
  zondag 29 juni 2014 @ 03:31:01 #161
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_141672830
Ik denk dat brazilie stukken beter zou spelen als ze de volgende 11 zouden gebruiken:

Achterhoede en keeper blijft hetzelfde.

Controleurs: Fernandinho en Hernanes. Dan heb je wat meer creativiteit.

Flanken: Bernard/Oscar/Willian, 2 van deze 3.

Aanval: Hulk in de punt met zijn sterke lichaam ballen vasthouden en Neymar vrij erom heen.

Geen Fred of Jo meer, die zijn te zwak.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zondag 29 juni 2014 @ 03:44:54 #162
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141672950
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 03:31 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat brazilie stukken beter zou spelen als ze de volgende 11 zouden gebruiken:

Achterhoede en keeper blijft hetzelfde.

Controleurs: Fernandinho en Hernanes. Dan heb je wat meer creativiteit.

Flanken: Bernard/Oscar/Willian, 2 van deze 3.

Aanval: Hulk in de punt met zijn sterke lichaam ballen vasthouden en Neymar vrij erom heen.

Geen Fred of Jo meer, die zijn te zwak.
Hulk is wel een goede speler, alleen aan zijn sterke lichaam heb je niks, hij laat zich namelijk constant vallen. Wat echt idioot is eigenlijk, terwijl hij juist stevig op de grond zou moeten blijven staan.
  zondag 29 juni 2014 @ 04:04:25 #163
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_141673105
Voor Hulk is het ook wel sneu. Neymar valt ook constant maar omdat dat een ecto is, ziet het er niet zo treurig uit. Als Hulk een schwalbe maakt ziet het er gewoon knullig uit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 29 juni 2014 @ 05:10:30 #164
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_141673267
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 03:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hulk is wel een goede speler, alleen aan zijn sterke lichaam heb je niks, hij laat zich namelijk constant vallen. Wat echt idioot is eigenlijk, terwijl hij juist stevig op de grond zou moeten blijven staan.
Ik denk dat Hulk zich niet thuis voelt op de flank. Ik denk dat de opstelling die ik voorstelde het beste is voor Brazilie. Dan haal je de zwakste posities eruit (fred) en breng je meer voetbal in het elftal.

Maar je hebt gelijk een speler die gebouwd is als Hulk zou elke verdediger van zich af moeten kunnen houden. Het is een Stam x2 in de spits als je naar zijn bouw kijkt. Plus het scheelt maar 4 centimeter qua lengte met Fred.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_141673305
Spelers als Fred en Jo, dat is toch huilen met de pet op ? Wat moeten Ronaldinho, Romario, Ronaldo, ... Daar eigenlijk van denken ?
pi_141673471
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 01:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat het nog zo ver kón komen met Fred. Hebben ze op de bank echt niet iets beters?
Hulk in de spits. Fred en Jo op de bank laten zitten.
  zondag 29 juni 2014 @ 08:44:33 #167
88831 Shreyas
De beste
pi_141673668
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik waag het ernstig te betwijfelen of Brazilië nu wel in eigen huis wereldkampioen gaat worden. Het overtuigt niet, het wordt ook niet echt veel beter (ja, Kameroen werd met 4-0 verslagen, maar dat hele team was natuurlijk al een puinhoop).

Ik acht de kans dan ook niet vreselijk klein dat de Colombianen de halve finale gaat halen.
Als je dit soort wedstrijden tegen Chili wint, word je wereldkampioen. Kan niet anders. Brazilië heeft zo ongelofelijk ongekend veel geluk gehad. Ze waren de hele tweede helft de mindere ploeg, in verlenging ontsnappen ze door die bal op de lat. Penaltyreeks deden ze dramatisch maar hadden wonderbaarlijk genoeg een tegenstander die nóg slechter was in penalties.

Als er één wedstrijd was waarbij Brazilië eruit geknikkerd kon worden, was het die tegen Chili, helaas hebben ze het gered en daarmee heel Brazilië. Als Brazilië vanaf nu er uit gaat is het toernooi toch geslaagd geweest voor ze. Maar goed, dat gaat niet gebeuren.

Ik moet toegeven, die scheidsrechter was goed. Zo erbarmelijk als Howard Webb was in de finale van WK 2010, zo goed was hij nu. Geen enkele pro-Braziliaanse beslissing, geen gratis penalties of andere cadeautjes gegeven. Dat zal de komende wedstrijden wellicht wel gaan gebeuren natuurlijk. Nee als er één mogelijkheid bestond om Brazilië van de wereldtitel af te houden was het gisteren tegen Chili geweest. Maar toen hadden ze zo veel geluk mee, dat de drie wedstrijden van België er niets bij waren. Als je de wind zo in de rug hebt kan de wereldtitel je niet ontgaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 29 juni 2014 @ 10:58:41 #168
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141675030
Op BBC BRA-CHI samenvatting.
Pingels nu
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_141675049
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef wdn het volgende:
Op BBC BRA-CHI samenvatting.
Pingels nu
Wie weet wint Chili nu wel.
pi_141675995
Fred is over de dertig en speelt in Brazilië. Dan weet je dat het een spits over de top is want anders had hij nog wel in Europa gespeeld. En Jo zou dan zogenaamd een jong talent zijn maar hij flopte bij elke Europese club waar hij speelde en zit nu ook in Brazilië. Het zou een beetje vergelijkbaar zijn met Nederland die met Castaignos en Locadia in de spits mee gaan. Alleen daarom al wordt Brazilië bij lange na geen wereldkampioen.
pi_141676055
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Fred is altijd slecht. Brazilië was niet veel inderdaad. Met name voorin hebben ze weinig als Neymar zijn dag niet heeft. Ze waren wel beter dan Chili. Toch een wat overschatte ploeg, denk ik.
In de eerste helft was er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht voor Brazilië. Toen hadden ze de wedstrijd onder controle en ik dacht toen dat het wel een nulletje of 3 zou worden. Maar in de tweede helft vond ik Chili veel beter. Ze zetten goed druk op de Braziliaanse verdediging die daardoor niet meer lekker konden opbouwen waardoor het hele spel van Brazilië nergens meer op leek.
pi_141677386
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 05:57 schreef BramKVO het volgende:
Spelers als Fred en Jo, dat is toch huilen met de pet op ? Wat moeten Ronaldinho, Romario, Ronaldo, ... Daar eigenlijk van denken ?
Tsja, vraag ik me ook wel eens af. Het verschil is schrijnend. Wat te denken van Kaka, de man die tochook bedenkelijk moet kijken als hij dit zooitje ziet.
Nooit begrepen waarom Kaka niet is geselecteerd voor dit WK. Prachtvoetballer die het niveau nog aankan.

De Braziliaanse Ronaldo vond ik altijd de beste spits. Die gozer was compleet in evenwicht, zoals Maldini jaren geleden zo mooi heeft gezegd. Die kon alles, dat soort spitsen sterven uit lijkt het haast wel. Iig heeft Brazilië die op dit moment niét.
pi_141678694
Die pingels waren echt vreselijk. Zelden zie je ze zo slecht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')