Ik verwachtte een dergelijk antwoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een Chinese vrouw tijdens haar tijd van de maand.
Ja, dat kan er bij mij echt niet in.. van mij hadden die mongolen ook wel 2 wedstrijden mogen krijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, kapitein van Uruguay had nog het lef om te zeggen dat Chiellini een jankerd was die een oud litteken liet zien. Je zag gewoon de verse beet en gezwollenheid. Fucking wankers.
ANDERS HEBBEN ZE EEN PROBLEEM MET DE RECLAMEBLOKKEN OP UNILEVER 4.quote:
Ga 'es weg.quote:Op zaterdag 30 april 1940-1945 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ANDERS HEBBEN ZE EEN PROBLEEM MET DE RECLAMEBLOKKEN OP UNILEVER 4.
OH JA HET IS VANDAAG INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY!
ONZ / INTERNATIONALE CAPSLOCK DAY
Gaarne niet langer ''eerste bedrijf''/''tweede bedrijf'' te zeggen. Dat doet mij denken aan JJ van Gangelen, en daar heb ik een hekel aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chili nu al beter dan in het eerste bedirijf
Geloof ik gelijk, die vijf tanden zag je niet op de beelden tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Die afbeelding waar je 5 tanden ziet schijnt een photoshop te zijn
Ja tijdens de wedstrijd zag je vaag wat indrukken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk, die vijf tanden zag je niet op de beelden tijdens de wedstrijd.
Zou het? Wat ik op TV zag, zag er toch al eens beet uit hoor... en hij heeft zijn verleden niet mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Die afbeelding waar je 5 tanden ziet schijnt een photoshop te zijn
Tuurlijk, 3-1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef Momo... het volgende:
Ik heb nog steeds zon gevoel dat Braziilie gewoon gaat winnen
Ze zullen de boel wel uitvergroot hebben en daarna ingekleurd of zoiets.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja tijdens de wedstrijd zag je vaag wat indrukken.
Ik heb twee banen. 's Ochtends werk ik in het eerste bedrijf, 's middags bij het tweede bedrijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaarne niet langer ''eerste bedrijf''/''tweede bedrijf'' te zeggen. Dat doet mij denken aan JJ van Gangelen, en daar heb ik een hekel aan.
Bal naar voren trappen is voor Chili een middel, voor Oranje een doel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef BB-King het volgende:
Die Chilenen zeurden dat wij alle ballen naar voren schopten en ze doen het nu zelf ook.
Idd, schorsen voor idioteriequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat kan er bij mij echt niet in.. van mij hadden die mongolen ook wel 2 wedstrijden mogen krijgen.
Je gaat een camping beginnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste bedrijf opgestart... ingeschreven bij de KvK, alles.
Cavaliers vindt dit leuk
HAHAquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers vindt dit leuk
Lek man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers vindt dit leuk
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bal naar voren trappen is voor Chili een middel, voor Oranje een doel.
Nederland kreeg geen tegendoelpunt, Brazilië wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:13 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat oranje hier zo moeite mee had, met Chili
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]geen idee zo goed ken ik je (nog) niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |