Hierbij bevestig ik datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je voor Chili bent mag je blijven.
Zou leuk zijn, dan Neymar laten missenquote:Op zaterdag 30 april 1940-1945 14:18 schreef dvdfreak het volgende:
wordt gewoon pingels schieten, voel het nu al aankomen
Niet zo agressief man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou David Luiz wel eens willen kopschoppen.
Dan kijken ze daar livequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met VI als er pingels worden genomen?
ZE GAAN GEWOON VAN START.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaan gewoon beginnen en dan een soort van live verslag half doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, kapitein van Uruguay had nog het lef om te zeggen dat Chiellini een jankerd was die een oud litteken liet zien. Je zag gewoon de verse beet en gezwollenheid. Fucking wankers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet, dat je de straf teveel vind.. dat kan, maar wat hun allemaal geegd hebben over dat het photoshop is of een moedervlekdan moet je je echt diep schamen. Je kan dit niet ontkennen. Dan mag je van mij echt een maand aan de diarree zijn.
Ik denk dat ze de uitzending wel moeten beginnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fixedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gaan gewoon beginnen en dan een soort van live verslag half doen terwijl niemand kijkt
Triest.quote:
dat zou leuk zijnquote:
Een Chinese vrouw tijdens haar tijd van de maand.quote:
in de voorgaande jaren werd er tijdelijk programma ingestart of zag je beeld van de studio met de melding dat VI begint zodra voetbal is afgelopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die afbeelding waar je 5 tanden ziet schijnt een photoshop te zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, kapitein van Uruguay had nog het lef om te zeggen dat Chiellini een jankerd was die een oud litteken liet zien. Je zag gewoon de verse beet en gezwollenheid. Fucking wankers.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een Chinese vrouw tijdens haar tijd van de maand.
fixedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elegante vrouw die het beste verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |