Dat had ik echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is volgens mij al wetenschappelijk bewezen.
Mja klopt, maar in die tijd dat ik het aanmaakte leek het wel iets te gaan worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar de voetballer zelf heeft tot nu toe niet veel bewezen
Kom jij hier of zal ik naar jou toe komen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Oh my godTrainer van Uruguay legt zijn functie bij Fifa neer. Hij kan niet aangesloten zijn bij een organisatie die mensen zo behandelt. De straf van Suarez is fel overdreven, volgens hem, en komt door de mediastorm die erna is ontstaan.
Fuck me zeg, echt compleet ZOT! Versterk die debiel nog even in zijn psycho gedrag. Was gewoon mishandeling.
Je moet de media die kans ook niet gevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de media er niet zo op had gezeten was de straf minder geweest... maar moet ie maar geen recidivist zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom jij hier of zal ik naar jou toe komen?
De ratten verlaten het zinkende schip.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Oh my godTrainer van Uruguay legt zijn functie bij Fifa neer. Hij kan niet aangesloten zijn bij een organisatie die mensen zo behandelt. De straf van Suarez is fel overdreven, volgens hem, en komt door de mediastorm die erna is ontstaan.
Fuck me zeg, echt compleet ZOT! Versterk die debiel nog even in zijn psycho gedrag. Was gewoon mishandeling.
manmanmanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt hé!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]daag.. zal hem niet missen, ook zo'n debiel is het.
Keer 2.05. Best nette odd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt?
All-in op Colombia door een ontregeld Uruguay
Maar is tijdelijk van aard. Dus inplaats dat je binnen 4 jaar kaal bent, wordt je binnen 6 jaar kaal.quote:
Omdat vele volwassenen niet met een beugel willen lopen .. Kan ik mij wel voorstellenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niemand hem eens een tandarts/beugeltje heeft aangeraden.
24 jaar geen WK-wedstrijd gewonnen zonder Suarez.quote:
Knap van Arno dat hij dan een beugel heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat vele volwassenen niet met een beugel willen lopen .. Kan ik mij wel voorstellen
Wauw, Racismequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
Hoe kunnen er zoveel blanke Brazillianen zijn trouwens
Dat had geen verschil gemaakt in mijn ogen. Bijten doe je bewust en daar neem je je tijd voor en is zelfs barbaars. Levenslange ban had het moeten zijn. Eén keer = incident, drie keer = gekkenhuis.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de media er niet zo op had gezeten was de straf minder geweest... maar moet ie maar geen recidivist zijn.
Snap het sowieso niet, dat je de straf teveel vind.. dat kan, maar wat hun allemaal geegd hebben over dat het photoshop is of een moedervlekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt hé!In plaats van zich te excuseren tegenover Chielini voor zijn losgelaten hond. Suarez had een levenslange ban moeten hebben. Alleen daarvoor mag Uruguay straks verliezen.
Daar wonen ook blanken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
ze volgen de lijntjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef superworm het volgende:
Ze rennen zo hard heen en weer dat je haast zou zeggen dat ze van de coke zijn.
Hij lacht toch nooit dus dan valt het niet opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap van Arno dat hij dan een beugel heeft.
Kleinkinderen van foute Duitsers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
Net op Sporza, interview onder de rust. Go Colombia!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt?
All-in op Colombia door een ontregeld Uruguay
Zijn allemaal nazikinderen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
Precies, daarom zocht Douglas zijn heil ergens andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zwarten zijn volgens mij juist in de minderheid.. worden vaak ook gediscrimineerd
Wie niet.quote:Op zaterdag 30 april 1940-1945 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou David Luiz wel eens willen kopschoppen.
Kom maar naar hierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
kloptquote:
Boeit mij het wat je in je poule hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt het 1-2
Zelfs al is dit slecht voor de pool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |