SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Iemand die Maxime wel oke vindt, dat is schaars!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ludo, Menno, Sjoerd, Vincent, Anton, Jef zijn voor mij denk ik de enige personages die ik echt tof vind. Zit helaas geen dame tussen. Nou oke, vooruit, Maxime is ook wel oke.
Oja en Noud is echt zo'n pure goeie gozer. Soms is dat lieve wel een beetje irritant, maar hij is ok.
Ik vind Maxime ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Iemand die Maxime wel oke vindt, dat is schaars!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik vind Maxime ook helemaal geweldig
Informatie over wit wassen van geld van een bedrijf wat ludo gekocht geeft en Vincent heeft begeleidquote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:16 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik alleen nog niet begrijp, wat stond er eigenlijk op die usb-stick die Lorena kreeg? Ik vat hem nog steeds niet
Ik heb eigenlijk ook niet echt problemen met Maxime. Niet dat ik altijd aan haar kant sta ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Iemand die Maxime wel oke vindt, dat is schaars!
Met wikipedia kom je een behoorlijk eindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:22 schreef Holy_Goat het volgende:
Is er ergens een site die beknopt de hele GTST verhaallijn heeft
Oh, dat vind ik ook, maar ik vind 'r wel een leuk personagequote:
In de tijd met Danny was ze veel stoerder en mysterieuzer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik vind Maxime ook helemaal geweldig
Klopt, ik vind haar rol sws sinds dat ze er in zit niet zo heel boeiend. Toen zij er in kwam had ik echt verwacht dat zij net als Ludo zou zijn en samen zouden spannen tegen de rest van Meerdjk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
In de tijd met Danny was ze veel stoerder en mysterieuzer.
Nu loopt ze als een mekkerige tante er bij....
Die wiki is echt veel te beknopt voor dit seizoenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Met wikipedia kom je een behoorlijk eindGewoon hier beginnen en in het hoekje rechtsboven kun je steeds naar het volgende seizoen. Of het cijfer in de link veranderen
Nice!!quote:
Nou, om eerlijk te zijn is dat het ook wel volgens mijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:29 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Die wiki is echt veel te beknopt voor dit seizoen
Ligt het nou aan mij of lijkt het erop dat Sjors degene is die Meerdijk verlaat? In een grafkist.quote:
Och, al zou de gehele cast (op Laura, Jef, Janine en Ludo na) het niet overleven, dan maakt het mij nog niets uitquote:Op zondag 29 juni 2014 15:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of lijkt het erop dat Sjors degene is die Meerdijk verlaat? In een grafkist.Zal wel niet natuurlijk, maar als Lucas Meerdijk verlaat, vind ik de omschrijving van 'geliefd personage' wel erg sneu.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
Straks draait Rikki net als Wies Veldman door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK HOU VAN JEEEEEEEEE, IK HOU VAN JEEEEEE, EHHHHHHHHHH EHHHHHH![]()
![]()
![]()
Inge heeft een vast contract, flexwet geldt niet meer voor haar.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:17 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjors mag er van mij wel uit en vooral uitblijven...dus niet alleen eventueel voor de flexwet.
Oh dat wordt een tijdje wachten dus, totdat ze misschien zelf besluit weg te gaan.. of e.d.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inge heeft een vast contract, flexwet geldt niet meer voor haar.
Misschien heeft ze dat al beslotenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:54 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Oh dat wordt een tijdje wachten dus, totdat ze misschien zelf besluit weg te gaan.. of e.d.
Misschien, maar wat moet ze dan? Ze is inmiddels zo vergroeid met de rol van Sjors dat ze niet snel een andere rol zal krijgen denk ikquote:
Dan hoop ik stiekem dat ze voor het laatste gaat kiezen... ik vind haar personage zo pffff..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien, maar wat moet ze dan? Ze is inmiddels zo vergroeid met de rol van Sjors dat ze niet snel een andere rol zal krijgen denk ik
Alhoewel ze wel ooit in een interview heeft gezegd dat ze net zo makkelijk voor de klas zou gaan staan
De actrice is leuk en kan goed spelen, maar die sufk*t van een Sjors mogen ze zo snel mogelijk lozen jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Dan hoop ik stiekem dat ze voor het laatste gaat kiezen... ik vind haar personage zo pffff..
als ze na de cliff opeens heel leuk karakter krijgt, mag ze blijvenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De actrice is leuk en kan goed spelen, maar die sufk*t van een Sjors mogen ze zo snel mogelijk lozen ja
Met deze schrijvers aan het hoofd? Nee, het enige wat ik dan voor Sjors voorzie is een hereniging met Sjimmiequote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
als ze na de cliff opeens heel leuk karakter krijgt, mag ze blijven
Zo goed vind ik haar spel niet, ze trekt mij iets te vaak een verongelijkte kop.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De actrice is leuk en kan goed spelen, maar die sufk*t van een Sjors mogen ze zo snel mogelijk lozen ja
Dat is meer het probleem van de schrijvers die steeds in de herhaling vallen. Inge kan echt goed acteren (denk maar aan de scènes met het spijkerpistool), maar als ze er niet het juiste materiaal voor krijgt...quote:Op maandag 30 juni 2014 12:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo goed vind ik haar spel niet, ze trekt mij iets te vaak een verongelijkte kop.
op bol.com staat seizoen 12 op 19 augustus.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:05 schreef Quarant het volgende:
Ze zitten toch reclame te maken voor 21 en 22?
Veel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef Quarant het volgende:
Wat hebben Janine en Maxime eigenlijk met elkaar meegemaakt eerder?
Dat vond ik nog wel een redelijk mooi muziekje eigenlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Arabische muziekje op de achtergrond maakt het wel nog angstaanjagender
Ik heb er zo´n hekel aan dat iedereen Maxime de schuld geeft van het einde van Janine´s en Ludo´s huwelijk. Je kunt niet iemands huwelijk ruïneren als de relatie goed zit.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Veel.
In het begin het opdringerige gedoe met Nina. Die ze telkens opzette tegen haar ouders. Later gebeurde dat ook wel een beetje met Lucas.
Het hele gebeuren met Nick. En die placebo's waar Janine bijna aan overleed toen.
Ludo en Janine dachten dat Maxime erachter zat. En hadden haar financieel geruïneerd.
Het gedoe met die Maarten Stokman daaropvolgend. Wat het einde van Janine's huwelijk betekende met Ludo.
En nog wel meer denk ik.
Ik had ook niet gedacht toen dat Ludo gelijk wou gaan scheiden toen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb er zo´n hekel aan dat iedereen Maxime de schuld geeft van het einde van Janine´s en Ludo´s huwelijk. Je kunt niet iemands huwelijk ruïneren als de relatie goed zit.Dat hebben Janine en Ludo volledig zelf gedaan.
Maxime wist dat Janine het niet zou kunnen laten rusten als ze vermoed dat Maxime iets met Maarten te doen had en heeft daar handig gebruik van gemaakt: niemand zou haar geloven na de eerdere valse beschuldiging.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb er zo´n hekel aan dat iedereen Maxime de schuld geeft van het einde van Janine´s en Ludo´s huwelijk. Je kunt niet iemands huwelijk ruïneren als de relatie goed zit.Dat hebben Janine en Ludo volledig zelf gedaan.
Zeker weer vanwege de flexwet? Of een zwangerschap (Marly)?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij RTL Boulevard straks/zometeen 'de persoon die GTST gaat verlaten'
Geen flauw idee, maar we komen er straks achter denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker weer vanwege de flexwet? Of een zwangerschap (Marly)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dit eigenlijk wel per se in spoilers, aangezien uhh. nouja, het net op RTL Boulevard was,?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Inderdaad ja. Degene die de serie verlaat gaf ook al aan dat alles al verteld was. Dat is dan ook vrij snel gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie vraag... Nou ja, ik ben in ieder geval vaag gebleven hierbovenquote:Moet dit eigenlijk wel per se in spoilers, aangezien uhh. nouja, het net op RTL Boulevard was,?
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef Woelli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:49 schreef Claude_Viole het volgende:
Enne, de hand die Sjors aanraakte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
Zal niet voor een enkele scene zijn denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef SAMBAM het volgende:
Bouwde ze nou een hele boksschool inclusief kleedkamer, zomaar?
Wel een erg gaaf decor. Je moet steeds vaker goed kijken om de studio nog te zien..
Dat lijkt me ook niet. Maar het blijft een aparte plek om zo uitgebreid in te investeren haha.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zal niet voor een enkele scene zijn denk ik
Ik denk eerder dat het een buitenopname was in een echte boksschoolquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef SAMBAM het volgende:
Bouwde ze nou een hele boksschool inclusief kleedkamer, zomaar?
Wel een erg gaaf decor. Je moet steeds vaker goed kijken om de studio nog te zien..
Als het de flexwet was geweest, dan had Aysen meegemoeten, denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker weer vanwege de flexwet? Of een zwangerschap (Marly)?
Aysen zal er ook nog wel uitgaan voor de flexwet, misschien reist ze Nuran later achterna om een paar weken later weer terug te komen met de mededeling dat Nuran blijft waar ze is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het de flexwet was geweest, dan had Aysen meegemoeten, denk ik.
Ik zal Nuran niet missen. Aysen heeft wat meer in haar mars.
Misschien laten ze Tim een bokscarriere starten,wordt hij door iemand verlamd geslagen en laten ze hem euthanasie plegen... Dat zou nog eens origineel zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. Maar het blijft een aparte plek om zo uitgebreid in te investeren haha.
Een boksschool is toch erg beperkt wat er kan en wie er komt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien laten ze Tim een bokscarriere starten,wordt hij door iemand verlamd geslagen en laten ze hem euthanasie plegen... Dat zou nog eens origineel zijn
Dat zou logischer zijn. Maar aan de kleedkamer dacht ik wel te kunnen zien dat het een set wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een buitenopname was in een echte boksschoolZoveel ruimte voor nieuwe set is er volgens mij niet eens in de studio.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ja dat moet in spoilers, want ik had RTL Boulevard nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dit eigenlijk wel per se in spoilers, aangezien uhh. nouja, het net op RTL Boulevard was,?
![]()
Hm, ja, de muren vond ik ook wel bordkarton-achtig...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:05 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Dat zou logischer zijn. Maar aan de kleedkamer dacht ik wel te kunnen zien dat het een set was
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:49 schreef Claude_Viole het volgende:
Enne, de hand die Sjors aanraakte:WhahahaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aysen had niet meegehoeven hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het de flexwet was geweest, dan had Aysen meegemoeten, denk ik.
Ik zal Nuran niet missen. Aysen heeft wat meer in haar mars.
Nee hoor, ze geven altijd een contract tot het einde van het seizoen. Zelfde bijvoorbeeld met Ferry Doedens: die kwam de laatste week van seizoen 19 in de serie, daarna geheel seizoen 20 en 21 en toen ging hij met de eerste flexwet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Aysen had niet meegehoeven hoor.
Uiterlijk januari 2015 mogen ze erin blijven. Dat is nog praktisch een half jaar.
Dus Aysen zou binnenkort met de flexwet moeten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, ze geven altijd een contract tot het einde van het seizoen. Zelfde bijvoorbeeld met Ferry Doedens: die kwam de laatste week van seizoen 19 in de serie, daarna geheel seizoen 20 en 21 en toen ging hij met de eerste flexwet.
De flexwet "zegt" dat je 3 contracten van maximaal een jaar mag hebben, minimum wordt niet bepaald volgens mij. Dilan heeft bij haar entree eerst een contract gehad tot eind seizoen 22 en vervolgens twee jaarcontracten, dus moet ze met de flexwet.
Yep. Nu kunnen ze dat overhevelen tot het nieuwe seizoen, wat ze weleens meer hebben gedaan (zoals met Bing in seizoen 21). Maar Aysen zal er begin oktober sowieso wel tijdelijk weg zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus Aysen zou binnenkort met de flexwet moeten?
Dat is nieuw voor mij. Ik heb juist gehoord dat ze de acteurs een jaarcontract krijgen op basis van hun binnenkomst. Veel acteurs komen aan het eind of juist begm van het seizoen binnen en hierdoor valt de flexwet rond de zomermaanden. Daarnaast laten ze personages juist rond de zomermaanden er tijdelijk uitgaan, omdat ze dan met de vakantie zitten en dan zo met de planning kunnen laten lijken alsof een acteur niet drie maanden, maar twee maanden is weggeweest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, ze geven altijd een contract tot het einde van het seizoen. Zelfde bijvoorbeeld met Ferry Doedens: die kwam de laatste week van seizoen 19 in de serie, daarna geheel seizoen 20 en 21 en toen ging hij met de eerste flexwet.
De flexwet "zegt" dat je 3 contracten van maximaal een jaar mag hebben, minimum wordt niet bepaald volgens mij. Dilan heeft bij haar entree eerst een contract gehad tot eind seizoen 22 en vervolgens twee jaarcontracten, dus moet ze met de flexwet.
Of zou hij stiekem niet zo goed met Toprak overweg kunnen.quote:Ferri Somogyi wil toch weer gaan acteren
02/07/2014 - Ferri Somogyi verliet Goede Tijden, Slechte Tijden om aan zijn carrière als dj te werken. Ruim een halfjaar na zijn vertrek uit de soap bekent de 39-jarige Somogyi dat zijn beslissing misschien niet de juiste was. "Ik mis het acteren meer dan ik had gedacht", vertelt de ex-soapie aan Story.
Zijn carrière als dj verloopt tot nu toe niet zoals Somogyi had gehoopt. "Ik heb verschillende singles uitgebracht, maar verwacht daar niet zo veel meer van. Dj zijn is fantastisch en het is heerlijk om tot diep in de nacht in een club te draaien, maar ik mis het acteren." Somogyi gaat zich daarom weer meer richten op zijn acteercarrière. "Mijn ambitie om het als dj te maken is op een tweede plan komen te staan."
Dat Somogyi weer meer wil gaan acteren, betekent niet hij als Rik de Jong terugkeert in Goede Tijden, Slechte Tijden. "Ik heb destijds dat besluit genomen en sta daar nog steeds achter", vertelt Somogyi over zijn keuze om uit de soap te stappen. Somogyi was in 1995 voor het eerst te zien als De Jong.
Helemaal uitsluiten dat hij voor de derde keer terugkeert in Goede Tijden, Slechte Tijden doet Somogyi echter niet. "In de serie heeft Rik vijftien jaar celstraf gekregen. Na tweederde van je straf mag je in Nederland de gevangenis uit. En tien jaar betekent in soapland niets", redeneert de acteur, die ook al in 2002 afscheid nam van de soap. Toen deed hij dat in de hoop het te kunnen maken in Hollywood.
Nee, dat is nu wel klaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Er word echt nooit meer over Amy gesproken he?
Mooi mis je niks aan.quote:
Is idd wel heel verdacht dat hij dit uitbrengt precies op het punt dat Toprak de serie verlaat lolquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Of zou hij stiekem niet zo goed met Toprak overweg kunnen.
Achteraf vind ik het eigenlijk wel jammer dat het Nuran niet was toen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Zo boeiend is Nuran ook niet.
Bij de vorige cliff dacht ik in het begin dat Nuran dood was omdat ze het minst interessant was van allemaal. (en zodat ze het Danny-gezeik nog 3 jaar konden rekken)
Zie nu net de eerste seconden, stilgezet op 0:07 en nog niet verdergekeken... Gaat het hier om Tim en Dian?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijnen in deze promo van The Restless Years zijn makkelijk te herkennen
Tenminste, als je GTST seizoen 2 gezien hebt
Mark en Dianquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zie nu net de eerste seconden, stilgezet op 0:07 en nog niet verdergekeken... Gaat het hier om Tim en Dian?
Mwah, behalve de kleur op de muur is het niet echt hetzelfde volgens mijquote:Trouwens, wat erg: dat decor van die slaapkamer is later zowat 1 op 1 overgenomen in de slaapkamers van de Rozenboom
Ja maar die kleur was dan ook 95% het decor in die tijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mark en Dian
[..]
Mwah, behalve de kleur op de muur is het niet echt hetzelfde volgens mij
Geloof dat die met de flexwet is...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi mis je niks aan.
Maar Lucas dus niet ?
Jammer.
Ze zeggen toch dat een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen stoot? Lijkt hier wel het gevalquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Of zou hij stiekem niet zo goed met Toprak overweg kunnen.
Wie is Amy?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Er word echt nooit meer over Amy gesproken he?
Volgens mij was Roos sarcastisch, die hangt ook al jaren uit in deze topics, zeker in de tijd toen Amy er nog wasquote:
Misschien is de verrassing dat ze gedrieën verzuipenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Koosnaam het volgende:
Vorig seizoen konden we hier al een aantal dagen voor de cliffhanger, mooi speculeren over de dader en het slachtoffer van de parachutesprong.
Nu verwacht ik er eigenlijk niet al teveel van de cliffhanger. Hopelijk komen ze nog met iets verrassends.
En dat is niet dat Sjors op het nippertje gered gaat worden door Bing of Tim.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien is de verrassing dat ze gedrieën verzuipen
Misschien een leuk onderdeel voor de quiz: vertrekken of verzuipenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:35 schreef Koosnaam het volgende:
Er zouden er nog wel veel meer in het water mogen belanden eigenlijk wat dat betreft.
En in plaats van elke week een overlever. Wordt er elke week bekend gemaakt wie van de cast er niet kon zwemmen.
Zeker!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien een leuk onderdeel voor de quiz: vertrekken of verzuipen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Carlo houdt ze net zo lang onder water tot ze instemmen met een vertrek.
Dat wordt bepaald door de tweede sidekick van Carlo in een speciaal onderdeel:quote:Bij wie zou die moeten beginnen..
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat wordt bepaald door de tweede sidekick van Carlo in een speciaal onderdeel:
[ afbeelding ]
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
Rik hoeft wat mij betreft echt niet meer terug te komen. Vond het met Anita destijds ook zo vervelend. Weg, terug, weg, terug.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:05 schreef GTSTFreakje het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat Aysen in de tijd dat Nuran weg is een telefoontje krijgt dat er iets mis is gegaan en dat ze is omgekomen, begravenis janken en alles en dat dan Rik voor eenmalig x terugkomt om afscheid van haar te nemen
Misschien krijgen we volgend seizoen wel het wonderbaarlijke nieuws te horen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef vencodark het volgende:
Voordeel dat Nuran eruit is: niet maandenlang gezeik over haar verlamming en dat ze ineens wonderbaarlijk genoeg hersteld is.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rik hoeft wat mij betreft echt niet meer terug te komen. Vond het met Anita destijds ook zo vervelend. Weg, terug, weg, terug.
Blijf weg! Of blijf.
Hier zat werk inquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukt dit jaar echt niet om enige spanning op te bouwen wbt de cliff, eh?
Komt er trouwens geen app dit jaar? Of zal het eerder iets zijn dat samenhangt met de quiz?
[ Bericht 0% gewijzigd door Clemanyana op 03-07-2014 08:18:56 ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:01 schreef Clemanyana het volgende:
Stukje 'non-nieuws' over de cliffhanger: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)s-twijfelde-aan-gtst
Alhoewel we weten nu wel datDe quiz is eigenlijk de ''soort van'' app dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukt dit jaar echt niet om enige spanning op te bouwen wbt de cliff, eh?
Komt er trouwens geen app dit jaar? Of zal het eerder iets zijn dat samenhangt met de quiz?
En dan is Brammetje op dat moment misselijk en kotst Rikki nóg verder onderquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef hplaserjet het volgende:
Eén voordeel van de verhaallijn met Rikki is dat het op den duur toch wel uitkomt dat ze heeft gelogen en dan wordt ze net als Barbara toen met de kankerverhaallijn lekker uitgekotst. Heeft ze straks alleen Brammetje nog
Of ze gaan onderzoeken of ze wel helemaal goed bij d'r paasei is (nee) en mag ze niet meer voor Bram zorgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef hplaserjet het volgende:
Eén voordeel van de verhaallijn met Rikki is dat het op den duur toch wel uitkomt dat ze heeft gelogen en dan wordt ze net als Barbara toen met de kankerverhaallijn lekker uitgekotst. Heeft ze straks alleen Brammetje nog
Kan ze gezellig bij Amy gaan logerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of ze gaan onderzoeken of ze wel helemaal goed bij d'r paasei is (nee) en mag ze niet meer voor Bram zorgen.
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de laatste 3 weken van augustus vakantie, dus hopelijk komt de box dan op tijd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
Op bol.com staat dat seizoen 12 tweeëntwintig dvd's zal hebben
Hoop het ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 weken van augustus vakantie, dus hopelijk komt de box dan op tijd.
Bovendien groeit de lijst met opstandelingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoop het ookVooral voor JustBridge, want anders geeft Proper nog een zwieper aan het rad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Bovendien groeit de lijst met opstandelingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Kenna-Roha Bosschalk denk anders over de release van seizoen 12. "Ik vind het allemaal veel te stout wat er gebeurt in dat seizoen. Dan moet ik telkens mijn handen voor mijn ogen houden, anders is het te eng. Ik start daarom ook een actie tegen de release van al die oude, enge seizoenen!"
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Frons Servies voorziet seizoen 12 van audiocommentaar. Hij is vooral negatief over
de veel te gevarieerde muziekjes die de kijker telkens in verwarring brengen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Frons Servies voorziet seizoen 12 van audiocommentaar. Hij is vooral negatief over
de veel te gevarieerde muziekjes die de kijker telkens in verwarring brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik hoop het, want dan wordt de kwaliteit veel beter dan als ze 220 afleveringen op 20 discs zouden proppen!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
Op bol.com staat dat seizoen 12 tweeëntwintig dvd's zal hebben
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij spioneerde al eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij spioneerde al eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij wilde zien wat hij teweeg had gebracht met zijn script voor de 2000steAlleen snapte hij niet dat Roos degene was die hier werd herdacht. "Het was toch Robert die dood neerviel voor het altaar...? Of was het nou Rik? Naja, in ieder geval zou diegene gaan trouwen met Govert."
Misschien is Daniël ook wel terecht gekomen bij Willem destijdsquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
''Sommige mensen zeggen dat ze sigaretten kopen en keren daarna nooit meer terug''
Verwees Willem nou naar Daniël?![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien is Daniël ook wel terecht gekomen bij Willem destijds
Die komt er normaal iets later opquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Geen shortie van de cliffhanger dit jaar?
Hm, van de week kon ik de shortie al om 20:15 uur zienquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Die komt er normaal iets later op
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, van de week kon ik de shortie al om 20:15 uur zien
Ik hoop dat het beter is dan de aflevering van vandaag. Man, 20 van de 22 minuten waren totaal overbodigquote:
Willem is de broer van Daniël?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
''Sommige mensen zeggen dat ze sigaretten kopen en keren daarna nooit meer terug''
Beloofd weinig goedsquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Geen shortie van de cliffhanger dit jaar?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Willem is Daniël
Vandaar ook dat-ie Sjors (Wendela) ontvoerd heeft
De aanzet voor de 2493562450500ste hereniging tussen Sjors en Bing is anders ontzettend boeiend. Volgens Rohan en zijn kornuiten tenminstequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Beloofd weinig goeds![]()
Ben morgenavond niet thuis en niet echt het gevoel dat ik wat boeiends ga missen.
Of Sjors gaat dood...quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De aanzet voor de 2493562450500ste hereniging tussen Sjors en Bing is anders ontzettend boeiend. Volgens Rohan en zijn kornuiten tenminste
Ik zeg niksquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Whisful thinking?
Al hoop ik het zelf ook
Net zoals Herman maar twee zoons had?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Nora en Karel hadden maar 1 kind
Oke jij wint hahahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Net zoals Herman maar twee zoons had?
ik vind het wel spannend nu,maar weet niet wat de cliff is, met wiequote:Op donderdag 3 juli 2014 08:01 schreef Clemanyana het volgende:
Het lukt dit jaar echt niet om enige spanning op te bouwen wbt de cliff, eh?
En dan wordt Tim zeker verliefd op Aysen want ze boksen zo leuk samen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De aanzet voor de 2493562450500ste hereniging tussen Sjors en Bing is anders ontzettend boeiend. Volgens Rohan en zijn kornuiten tenminste
Beau Schneider zei al dat er "nieuwe samenstellingen" zouden komen, wat inhoudt dat acteurs die tot dan toe nog nooit met elkaar gespeeld hadden, nu wel met elkaar te maken krijgen. Dus het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan wordt Tim zeker verliefd op Aysen want ze boksen zo leuk samen.Wordt Sjors weer jaloers, strijd tussen haar en Aysen en Bing weer die op den duur weer vreemdgaat.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef SAMBAM het volgende:
Zou Ludo eigenlijk weten dat hij een échte Laura Selmhorst heeft hangen??
[ afbeelding ]
Wat zou Tim anders in die boksschool moeten waar Aysen ook is? Sjors die al een opmerking maakte of Tim niet liever met Aysen oefent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beau Schneider zei al dat er "nieuwe samenstellingen" zouden komen, wat inhoudt dat acteurs die tot dan toe nog nooit met elkaar gespeeld hadden, nu wel met elkaar te maken krijgen. Dus het zou zomaar kunnen
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:24 schreef Woelli het volgende:
Ik heb trouwens grote vermoedens dat Bing de Cliff niet gaat overleven
Haha dat in die boksschool was ook zo lachwekkend. Maarja, ze moeten toch wat. 20 minuutjes uitzending iedere dagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zou Tim anders in die boksschool moeten waar Aysen ook is? Sjors die al een opmerking maakte of Tim niet liever met Aysen oefent.
Ik durf er zo geld op te zetten dat daar iets gaat gebeuren.
Ja inderdaad. Moest ook hardop lachen hoe ineens iedereen die boksschool in kwam lopen. Eerder hoorden je ze er nooit over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha dat in die boksschool was ook zo lachwekkend. Maarja, ze moeten toch wat. 20 minuutjes uitzending iedere dag
Ja idd, maar in een soap van 20 min per dag hebben ze gewoon te weinig tijd om dat een beetje beter op te bouwen denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:40 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Moest ook hardop lachen hoe ineens iedereen die boksschool in kwam lopen. Eerder hoorden je ze er nooit over.
Door zijn opmerkingen in de media, maar ook door het personage zelf.quote:
Inderdaad, dat uiteraard Bing Sjors zal redden en niet Tim geeft dat laatste eerbetoon aan Sjors goed aan. Dat zal dan ook betekenen dat hij nooit meer terug zal komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
En dat uitgerekend hij Sjors moet redden, als even een laatste eerbetoon aan Bing en Sjors.
Milder geworden? Ik vond hem tegen Lukas niet echt mild bezig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Door zijn opmerkingen in de media, maar ook door het personage zelf.
Lijkt wel of hij de afgelopen twee/drie weken milder is geworden, heeft Dansatoria verkocht (na zijn scene dat de camera van bovenaf stond en Bing de lampen uitdeed, kunnen we wel zeggen dat Dansatoria niet meer terug keert.) Bing zou echter alles aan hebben gedaan om Dansatoria te redden.
En dat uitgerekend hij Sjors moet redden, als even een laatste eerbetoon aan Bing en Sjors.
Gek genoeg kan ik het niet zo 123 vinden. Dacht toch echt gezien/gelezen/gehoord te hebben dat hij er binnenkort uit zou gaan. Iemand anders die hier iets van weet?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik vind hem ook niet slecht, wel aanzienlijk een stuk minder spannender dan de vorige..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Altijd aan zijn kant gestaan trouwens. Ok, behalve toen hij met Maxime rommelde.quote:
Dat was ook zoiets aparts, nog nooit samen een fatsoenlijke scene gehad, hij loopt de lift in na die begrafenis van Edwin en BAM!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Altijd aan zijn kant gestaan trouwens. Ok, behalve toen hij met Maxime rommelde.
Sjoerd vind ik verder wel tof, maar dat fel tegenstander van Anton zijn meteen weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Altijd aan zijn kant gestaan trouwens. Ok, behalve toen hij met Maxime rommelde.
Sjoerd begint vervelend te worden zo. Loopt steeds maar weg tijdens gesprekken.
Dat gedoe met Sjors vind ik weinig boeiend. Wel bijzonder trouwens hoe zo'n oudere man Sjors zo kan ontvoeren en 'even' aan zo'n laddertje bindt.
Ze willen de spanning tot het laatst bewarenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Nog steeds geen shortie... prutsers bij RTL4.
Als hij (lees: de schrijvers) überhaupt nog weet wie Maarten isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:34 schreef GTSTFreakje het volgende:
En Ludo die gaat natuurlijk nu ook denken dat Janine alles over Maarten niet gelogen heeft en komen ze weer bij elkaar hallelujah
Moest ook weer even denken jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als hij (lees: de schrijvers) überhaupt nog weten wie Maarten is
Janine en Ludo voor de 237e keer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef MissJ het volgende:
ok dan, ik voel 'm aankomen:
Janine en Ludo weer bij elkaar
Anton en Bianca weer bij elkaar
Bing en Sjors weer bij elkaar
Sjoerd en Rikki weer bij elkaar
of was het de 238e keer?quote:
Was dit de laatste aflevering?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik krijg een beetje seizoen 11-cliff gevoel
tja, beiden eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedoel je de gebeurtenissen in de aflevering of de aflevering in het algemeen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit was de clif? Wat een slappe hap...
Check, check, check... enne... Checkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef MissJ het volgende:
ok dan, ik voel 'm aankomen:
Janine en Ludo weer bij elkaar
Anton en Bianca weer bij elkaar
Bing en Sjors weer bij elkaar
Sjoerd en Rikki weer bij elkaar
nou he, echt spanning en sensaaaaaaaaaazie hoor!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef hplaserjet het volgende:
Wat een cliffhanger zeg. Een boze blik van Bing naar Tim.
Zal Tim Sjors uit de klauwen van de ontsnapte gorilla kunnen redden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef hplaserjet het volgende:
Dat had ik ook toen ik 'm bekeekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik krijg een beetje seizoen 11-cliff gevoel
Ik heb ze zeker veel slechter gezien de laatste jaren. Had ook totaal geen verwachtingen, dus het viel reuze mee.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou he, echt spanning en sensaaaaaaaaaazie hoor!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef DaMart het volgende:
Dus nu moeten wij wekenlang in spanning zitten of Sjors dood is en of Tim is ingeënt tegen Bingsdolheid?
Dát was ook het moment dat ik in lachen uitbarstte vanmiddagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef hplaserjet het volgende:
Dus nu moeten wij wekenlang in spanning zitten of Sjors dood is en of Tim is ingeënt tegen Bingsdolheid?
Same here!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb ze zeker veel slechter gezien de laatste jaren. Had ook totaal geen verwachtingen, dus het viel reuze mee.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeker! Of was het nou sperziebonen met spinazie...? Naja, in ieder geval zat er een flinke compote in deze aflevering."
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:27 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige fans klagen over trauma's door het veel te stoute gezicht van Bing op het eind.
Deze verhaallijn is gewoon bedacht om die twee via een omweg weer bij elkaar te laten komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Koosnaam het volgende:
Zoals verwacht viel het inderdaad niet mee ja.![]()
Ik had het ook wel met Anton te doen. Gelukkig gelooft Bianca hem wel.![]()
Net zoals hier met Rikki en Sjoerd. Het is zó voorspelbaarquote:Ik had gehoopt dat, Rikki op het eind nog even ging bekennen dat ze gelogen had over alles. Maar helaas!
Ik vond het ook al belachelijk dat ze haar gewone telefoon nog aan had staan. Lekker "professioneel" weer van mevrouw Gonzalezquote:Het gebeuren met Lorena was nog wel aardig. Maar waarom bleef ze wachten nadat ze dat berichtje kreeg, dat die advocaat dood was. Gewoon daar staan wachten eerst..
Ik had liever gezien dat-ie niet eens in deze aflevering zou zittenquote:En boze Bing op het eind.Ik had graag gezien dat hij kopje onder ging. Op het moment dat hij Sjors wou redden.
Mwa. Nina en Vincent zullen het nog moeilijk krijgen. Anton en Bianca ja inderdaad weer een reünie. Eerder benieuwd naar de reactie van Sjoerd als hij erachter komt dat Anton niet loog.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef Quarant het volgende:
Ik vind het wel prima, Nina en Vincent , een omhelzing als neef en nicht. Anton en Bianca die weer wat tot elkaar komen. Niet alles hoeft open eindjes te hebben.
Het was inderdaad in grote lijnen weer. Het bij elkaar komen van stelletjes. Waar het volgende seizoen weer verder op kan borduren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Deze verhaallijn is gewoon bedacht om die twee via een omweg weer bij elkaar te laten komen
[..]
Net zoals hier met Rikki en Sjoerd. Het is zó voorspelbaar
[..]
Ik vond het ook al belachelijk dat ze haar gewone telefoon nog aan had staan. Lekker "professioneel" weer van mevrouw Gonzalez
[..]
Ik had liever gezien dat-ie niet eens in deze aflevering zou zitten
ach ik vind dit ook wel wat hebben, niet zo dramatisch maar juist daarom wel mooiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef hplaserjet het volgende:
Het hoeft misschien niet altijd heel dramatisch te zijn nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach ik vind dit ook wel wat hebben, niet zo dramatisch maar juist daarom wel mooi
Vast wel, wat moeten ze anders met Lana?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:01 schreef RobbieBoy het volgende:
We weten Nog helemaal niet of sjors het overleefd hoor
Die wordt door iemand geadopteerd, verdwijnt na 3 maanden uit beeld en komt 2 jaar later als 18-jarige terugquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wel, wat moeten ze anders met Lana?
Neef en nicht is geen incest hoor, ook niet volgens de wet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik ben benieuwd naar lorena. En waren ludo en Janine ineens lekker close. Mooi spel van alle acteurs betrokken bij die incest verhaallijn ook
Hopelijk dan wel als een blonde stoot met dikke tieten en een lekkere kont... vrouwelijk schoon is ver te zoeken in GTST. Ja als man wil je ook wat als je naar GTST kijkt.... De enige ietwat lekkere chick in GTST is Lorena maar ja die is ook jaren niet meer in lingerie te zien geweestquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die wordt door iemand geadopteerd, verdwijnt na 3 maanden uit beeld en komt 2 jaar later als 18-jarige terug
Het is wel inteelt, toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:50 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Neef en nicht is geen incest hoor, ook niet volgens de wet.
Lorena, wiet, rikki zijn best ok om naar te kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel als een blonde stoot met dikke tieten en een lekkere kont... vrouwelijk schoon is ver te zoeken in GTST. Ja als man wil je ook wat als je naar GTST kijkt.... De enige ietwat lekkere chick in GTST is Lorena maar ja die is ook jaren niet meer in lingerie te zien geweest
Of zijn alle schrijvers homo?
Is toch gewoon een gezegde? "Even sigaretten halen" en dan voorgoed wegblijven. Jo (Elle van Rijn) deed het ook in SamSam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
Dansatoria keert inderdaad ook niet terug; Ruud praatte zijn mond voorbij in de GTST Quiz.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Door zijn opmerkingen in de media, maar ook door het personage zelf.
Lijkt wel of hij de afgelopen twee/drie weken milder is geworden, heeft Dansatoria verkocht (na zijn scene dat de camera van bovenaf stond en Bing de lampen uitdeed, kunnen we wel zeggen dat Dansatoria niet meer terug keert.) Bing zou echter alles aan hebben gedaan om Dansatoria te redden.
Mooi zo, ik vond het toch een sfeerloos decor. En ook nog eens veel te klein voor een "club".quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dansatoria keert inderdaad ook niet terug; Ruud praatte zijn mond voorbij in de GTST Quiz.
Wiet, Rikki, neh, Lorena ok, maar da's ook gelijk een plor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lorena, wiet, rikki zijn best ok om naar te kijken
Was erbij. Er waren deelnemers die nog nooit van Helen Helmink gehoord hadden. Nuff said.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
Het enige waar ik op zit te wachten is dit
Daar kon ik nog inkomen; MAAR HAAR GELUID STOND NOG AAN!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vond het ook al belachelijk dat ze haar gewone telefoon nog aan had staan. Lekker "professioneel" weer van mevrouw Gonzalez
Nou meid... Het ligt er zo dik bovenop dat ze "deaud" is hoor, dat ze het gewoon overleefd heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:01 schreef RobbieBoy het volgende:
We weten Nog helemaal niet of sjors het overleefd hoor
Hoe lang is Helmink er niet uit intussen? Sinds 1997 ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was erbij. Er waren deelnemers die nog nooit van Helen Helmink gehoord hadden. Nuff said.Wel een leuke sfeer tijdens die opnames!
Ah, dat wordt dus ergeren aan de kandidaten, maar genieten van de algehele sfeerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was erbij. Er waren deelnemers die nog nooit van Helen Helmink gehoord hadden. Nuff said.Wel een leuke sfeer tijdens die opnames!
Dan nog, er zijn nog geen 2 jaar geleden DVD-boxen uitgekomen van die reeksen plus je doet mee aan een quiz over 25 jaar GTST... Dan denk ik, kom opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe lang is Helmink er niet uit intussen? Sinds 1997 ofzo?
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daar kon ik nog inkomen; MAAR HAAR GELUID STOND NOG AAN!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |