SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Iemand die Maxime wel oke vindt, dat is schaars!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ludo, Menno, Sjoerd, Vincent, Anton, Jef zijn voor mij denk ik de enige personages die ik echt tof vind. Zit helaas geen dame tussen. Nou oke, vooruit, Maxime is ook wel oke.
Oja en Noud is echt zo'n pure goeie gozer. Soms is dat lieve wel een beetje irritant, maar hij is ok.
Ik vind Maxime ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Iemand die Maxime wel oke vindt, dat is schaars!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik vind Maxime ook helemaal geweldig
Informatie over wit wassen van geld van een bedrijf wat ludo gekocht geeft en Vincent heeft begeleidquote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:16 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik alleen nog niet begrijp, wat stond er eigenlijk op die usb-stick die Lorena kreeg? Ik vat hem nog steeds niet
Ik heb eigenlijk ook niet echt problemen met Maxime. Niet dat ik altijd aan haar kant sta ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Iemand die Maxime wel oke vindt, dat is schaars!
Met wikipedia kom je een behoorlijk eindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:22 schreef Holy_Goat het volgende:
Is er ergens een site die beknopt de hele GTST verhaallijn heeft
Oh, dat vind ik ook, maar ik vind 'r wel een leuk personagequote:
In de tijd met Danny was ze veel stoerder en mysterieuzer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik vind Maxime ook helemaal geweldig
Klopt, ik vind haar rol sws sinds dat ze er in zit niet zo heel boeiend. Toen zij er in kwam had ik echt verwacht dat zij net als Ludo zou zijn en samen zouden spannen tegen de rest van Meerdjk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
In de tijd met Danny was ze veel stoerder en mysterieuzer.
Nu loopt ze als een mekkerige tante er bij....
Die wiki is echt veel te beknopt voor dit seizoenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Met wikipedia kom je een behoorlijk eindGewoon hier beginnen en in het hoekje rechtsboven kun je steeds naar het volgende seizoen. Of het cijfer in de link veranderen
Nice!!quote:
Nou, om eerlijk te zijn is dat het ook wel volgens mijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:29 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Die wiki is echt veel te beknopt voor dit seizoen
Ligt het nou aan mij of lijkt het erop dat Sjors degene is die Meerdijk verlaat? In een grafkist.quote:
Och, al zou de gehele cast (op Laura, Jef, Janine en Ludo na) het niet overleven, dan maakt het mij nog niets uitquote:Op zondag 29 juni 2014 15:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of lijkt het erop dat Sjors degene is die Meerdijk verlaat? In een grafkist.Zal wel niet natuurlijk, maar als Lucas Meerdijk verlaat, vind ik de omschrijving van 'geliefd personage' wel erg sneu.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
Straks draait Rikki net als Wies Veldman door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK HOU VAN JEEEEEEEEE, IK HOU VAN JEEEEEE, EHHHHHHHHHH EHHHHHH![]()
![]()
![]()
Inge heeft een vast contract, flexwet geldt niet meer voor haar.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:17 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjors mag er van mij wel uit en vooral uitblijven...dus niet alleen eventueel voor de flexwet.
Oh dat wordt een tijdje wachten dus, totdat ze misschien zelf besluit weg te gaan.. of e.d.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inge heeft een vast contract, flexwet geldt niet meer voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |