quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef drakin het volgende:
Een vraag over Léon terwijl ik hem zit te kijken.
Er is hier ruimte genoeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef picodealion het volgende:
Jawel maar er was geen ruimte meer om te reageren.
Daarom hekwerken en meerdere sloten om je huis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
DF, je muggenspray, je ruitenkrabber!![]()
Dat is trouwens toch ook de inbraaktip? Credit card langs hotelkamer roetsen en je bent binnen. Zelf nooit uitgeprobeerd, hoor.
Het is ook echt zijn paard, robby was je aan het trollen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Cheetah heet het paard volgens imdb
[ afbeelding ]
Ja ik las hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is ook echt zijn paard, robby was je aan het trollen.
Maar heb je de film gezien? Want dan is het echtquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar wat is dat voor zwarte pietenpak?![]()
Hoe stoer hij ook moge kijken, galopperend op zijn paard, echt serieus kan ik hem niet nemen.
Dat is de sinterpietviering voor dit jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar wat is dat voor zwarte pietenpak?![]()
Hoe stoer hij ook moge kijken, galopperend op zijn paard, echt serieus kan ik hem niet nemen.
Film niet gezien, behoefte is nu ook zeker niet groter geworden. En nee, dan zou ik nog steeds moeten lachen om die strik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar heb je de film gezien? Want dan is het echtzelfs al is het een stom pak.
Je mist wat, wyccie. Ik ga lekker slapen vannacht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Film niet gezien, behoefte is nu ook zeker niet groter geworden. En nee, dan zou ik nog steeds moeten lachen om die strik.
Slaap je zo slecht? Of heb je gewoon geen tijd voor slaap?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zou al blij zijn geweest als ik überhaupt 8 uur zou kunnen slapen. Nachtmerries neem ik voor lief, maar zelfs dat is niet het geval.
Ben je zo slaapverwekkend?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie je mag wel even naast me komen liggen. Daarna heb je vast geen moeite om die luikjes dicht te krijgen.
Ja (camversie), maar ik heb hem net in de bios gezien.quote:
Robby, vertel... je bent erg wanhopig. Wat is er gebeurd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Zeker een aanraderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:13 schreef GradB het volgende:
[..]
Titel was me ontschoten.. heb ook alleen de trailer gezien.
Dat kan die man zekerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Zeker een aanrader![]()
Jack Nicholson is een baas in deze film
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, je wilde het filmpje van de gebroken arm zienWelke arm is er nou gebroken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De rechter. Daar krijgt hij de bal op.quote:
teveel armen in 1 filmpje en dat zag er niet uit dat het hard aankwam. Hebben voetballers hele dunne botten dat het allemaal zo makkelijk breekt en kneust en snel zeer doet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De rechter. Daar krijgt hij de bal op.
Nee joh, het is net zoals met autoracen, als het er langzaam uitziet is het juist snoeihardquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
teveel armen in 1 filmpje en dat zag er niet uit dat het hard aankwam. Hebben voetballers hele dunne botten dat het allemaal zo makkelijk breekt en kneust en snel zeer doet?
Voetbal ziet er net iets slaapverwekkender uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee joh, het is net zoals met autoracen, als het er langzaam uitziet is het juist snoeihard
Die eene die een hele vreemde draai maakt op het moment dat de bal er tegen aankomt...quote:
ehh.. zo'n bal heeft een aardige snelheid. Dat houden jouw botten ook niet...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
teveel armen in 1 filmpje en dat zag er niet uit dat het hard aankwam. Hebben voetballers hele dunne botten dat het allemaal zo makkelijk breekt en kneust en snel zeer doet?
Ik zie geen kotsend armpje, waarom zet je dit er nou bijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eene die een hele vreemde draai maakt op het moment dat de bal er tegen aankomt...
Jouw reactie hier slaat nergens op. Maakt verder niet uit hoor. Als je niet weet waarom ik dat plaatje erbij zet, dan moet je verder geen conclusies trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie geen kotsend armpje, waarom zet je dit er nou bij, slaat werkelijk nergens op, denk dat ze dit filmpje net iets te snel stopten of mijn pc draait het niet goed af.
Daardoor zie ik pas dat het om de andere arm gaat, ik dacht tegen zijn elleboog.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:00 schreef sasquatsch het volgende:
Hier zie je beter hoe die bal de arm raakt.
https://vine.co/v/MtpKjmYAvwl
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, je wilde het filmpje van de gebroken arm zienThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou er wel een aansteker bijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef Robby87 het volgende:
Mijn kamer ruikt naar IKEA.
Zal ik een scheet laten?
Je hebt geen aansteker voor het gasfornuis? Of lucifers?quote:
Ik kook keramisch (ja een aderlating, ik weet het meid).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt geen aansteker voor het gasfornuis? Of lucifers?
Doet mijn ma ook en die heeft ook keramisch, en nee een aderlating is toch echt iets anders hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kook keramisch (ja een aderlating, ik weet het meid).
Mijn pa gebruikt lucifers om de nare lucht te verdoezelen op de wc.
Mag je vinden, ik ben blij dat ze sommige middeleeuwse praktijken hebben afgeschaft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef Robby87 het volgende:
Nee ik vind het een behoorlijke aderlating in vergelijking met een fornuis.
Behalve de rok icm een lange baard.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik ben blij dat ze sommige middeleeuwse praktijken hebben afgeschaft.
Die zijn ook niet specifiek middeleeuwsquote:
Nee heb mijn algoritme nog niet ingevuldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Njos, heb je de volgende ronde van de pool al ingevuld?
Wat gaat het worden zondag Dyon?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, al denk ik dat ik beter mijn neefje in had kunnen laten vullen
Doornroosje? Da's bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
IK heb geen in om te gaan werken... maar gelukkig is er vanavond niks bij Doornroosje... dus word het niet zo druk als afgelopen nacht... dat scheelt alweer
Klein verschil maar.. je weet waar ik werkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doornroosje? Da's bij mij om de hoek
Oh nee, sorry. Lindenberg.
Beetje ver weg he...quote:
Ik ben nog thuis..quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je raakt eraan gewend Njos. Ik zeg nou gewoon de 20 komende meets dat ik kom om dan niet op te dagen
Was je gegaan de laatste keer of had je toen andere verplichtingen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je raakt eraan gewend Njos. Ik zeg nou gewoon de 20 komende meets dat ik kom om dan niet op te dagen
Wie wil er nou naar Helmond komen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij en moeder de vrouw plek thuis?
quote:
Niemandquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar Helmond komen?
Spreek voor jezelf!quote:
Het putje van Brabant enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Men reist ook af naar Arnhem voor een meet, waarom dan niet naar Helmond?
Of zoals Theo Maassen het zei: "Eindhoven is de slimste regio ter wereld.. dat is inclusief Helmond! Dat staat gelijk aan het WK winnen met Roel van Velzen in het doel."quote:
BAM! Eet dat, Hornage!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet om horny en draak te dissen. Liever helmond dan naar hun afreizen
Te eng om in te rijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Brussel vinden jullie vast ook te ver
Doe maar Antwerpen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Brussel vinden jullie vast ook te ver
Ik kan ook alleen naar Horny hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef Robby87 het volgende:
En dan zeker weer continue lopen kleffen met Sas.
Had je vorige keer maar moeten komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Robby87 het volgende:
Ik vond het wel leuk bij Pico toen. Hint hint.
Gedane zaken nemen geen keer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had je vorige keer maar moeten komen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had je vorige keer maar moeten komen.
nou...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar Helmond komen?
O gelukkig. Robby vergeeft me, dan kan ik vredig sterven...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:59 schreef Robby87 het volgende:
Geeft niks, iedereen maakt weleens fouten in het leven.
Als je wil, leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
Dus ik begrijp dat ik een Helmond meet organiseer?
trolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:52 schreef Robby87 het volgende:
Doe normaal en neem gewoon je normale naam. Stelletje aanstellers.
Ik gebruik hier toch niet m'n echte naam Jos, dan zou iedereen gelijk weten dat ik een maffiabaas ben.quote:
Samen spelen samen delen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Lol heeft die 9 van Chili de vrouw van de aanvoerder nou gepaald? Lekkere teambuilding
Beter dan Scolari...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind die coach van Chili zo schattig.
Net niet toch? Op het randje van de provinciequote:
Weet je hoe het vroeger ging, ver voor de penalty's? Muntje gooien... kop of muntquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Die penalty's slaan toch sowieso nergens op.. beter al spelen ze gewoon door tot er iemand wint, zoals bij tennis.
Haha, dat is nog erger ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Chili...
[..]
Weet je hoe het vroeger ging, ver voor de penalty's? Muntje gooien... kop of munt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
o sorry robby, heb ik weer eens iets gepost wat je niet aanstaat? zal ik de volgende keer eerst toestemming vragen om iets te hier neer te zetten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Wat is de urgentie van dit bericht Dyon?
Niet zo happen joh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o sorry robby, heb ik weer eens iets gepost wat je niet aanstaat? zal ik de volgende keer eerst toestemming vragen om iets te hier neer te zetten?
Tot kwart over.. en dan weer naar het werkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie zo ook Columbia - Uruguay kijken?
Ja leuk!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
Dus ik begrijp dat ik een Helmond meet organiseer?
quote:
Ik wel, Horny net niet, Overijssel woont hij.quote:
Ja, lijkt mij ook leuk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja leuk!
Tis toch makkelijk te reizen, klein landje dat NL.
Is hij ook kaal?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Robby87 het volgende:
Lol die nummer 17 van Uruguay ziet er echt uit als een crimineel.
Op Rooney na...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Tja, dat hebben de meeste topsporters.
Valt wel mee toch? Ronaldo vind ik sowieso al niksquote:
Het een sluit het ander niet uit, denk dat de meeste van die gasten ook allemaal een geweldige conditie hebben natuurlijk.quote:
Welke Hercules? Die tekenfilm of de serie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben hercules aan het kijken op SBS. Best leuk
Die Disney film.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke Hercules? Die tekenfilm of de serie?
Post dan meteen een foto, dan hoef ik niet te googlen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:20 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind die keeper van Amerika trouwens wel aantrekkelijk. Niet dat ik homo ben, maar ik zou het kunnen als het moet.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:16 schreef wyccie het volgende:
Doe mij die linker dan maar. Ik vind dat zo creepy, die schuine lijntjes boven het heupbeen. En hij ziet er een beetje verwijfd uit. Hij heeft mooiere benen dan ik.
Ik ga ook een filmpje maar eens kijken.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Robby87 het volgende:
Lol die nummer 17 van Uruguay ziet er echt uit als een crimineel.
Lekker vooroordelen.quote:
Mannen die op jou lijken. Duh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:48 schreef Robby87 het volgende:
Op wat voor mannen val jij wyccie? (mij niet meegerekend uiteraard)
Niet ieder Colombiaan(m/v) is een cocaïne/heroïne crimineel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet dan? Jij vindt hem als een ideale schoonzoon eruit zien?
Het is een Uruguayaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet ieder Colombiaan(m/v) is een cocaïne/heroïne crimineel.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is een Uruguayaan.
Met een kale kop. En een streepje op z'n kin.
quote:
Nou, ik vind je geen lul hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met mij bedoelt ze natuurlijk mannen met charisma. En een enorme lul.
quote:Ga ergens anders jaloers zijn dat ik de voorgrond weer eens krijg en jij niet.
Wat ben je weer scherp.quote:
Dat met die vertaalde liedjes? Staat hier al de hele tijd op, beetje tenenkrommend.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:09 schreef Robby87 het volgende:
Omg, een oud klasgenootje is nu op ned 3.... wtf is dit voor rommel...
lama is al weer voorbij
Geen idee, ik zapte er net langs. Andre Pronk o.a.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat met die vertaalde liedjes? Staat hier al de hele tijd op, beetje tenenkrommend.
Hm, die heb ik even gemist.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zapte er net langs. Andre Pronk o.a.
Mijn broer en vrouw vieren de verjaardag. Dus nog even kijken waar ik om 6uur ben morgen...quote:Op zondag 29 juni 2014 01:46 schreef Robby87 het volgende:
Morgen lekker voetbal kijken? Ga je ergens heen of gewoon thuis?
Hihiquote:Op zondag 29 juni 2014 01:14 schreef Robby87 het volgende:
Geeft niks, je kunt niet telkens in de aandacht staan.
O sorry. Ik wilde het eigenlijk geheim houden. Doen of ik de zielige eeuwige vrijgezel was...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:01 schreef Robby87 het volgende:
Oh, gefeliciteerd. Wanneer ben je getrouwd? Had je ons wel eens mogen vertellen.
Wat lief, maar je hebt gelijk. Anders zou ik het niet zelf hebben gezegdquote:Op zondag 29 juni 2014 02:53 schreef Robby87 het volgende:
Dat klonk erg vals. Niet zo bedoeld Dyon. Ik vind je erg lief en gun je al het beste.
?quote:Op zondag 29 juni 2014 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nuchter binnenloop op een feestje waar iedereen al ketszat is. Robby en Dyon, wanneer doen jullie het nou gewoon? De seksuele spanning tussen jullie is niet te harden.
Jah alles goed hier, ramadan is bijna begonnen dus dan komt mijn sixpack straks weer door. Perfect zo net voor de zomer. Hoe is het daar?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:54 schreef Robby87 het volgende:
hey marokkaan leuk je te zien hier alles goed met jou en moeder de vrouw?
leuke gifje heb je, daar worden wij vrolijk van. speels maar toch een serieuze noot. geweldig.
jij mag blijven.
Tweede keer vandaag dat ik de term pre-game jitters tegenkom. Gebruiken we dat tegenwoordig?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis stil hier. Iedereen pre-game jitters?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat ik de term pre-game jitters tegenkom. Gebruiken we dat tegenwoordig?
Ik doe wel even een Robby.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Met 5 al bezig? Jonge geleerd is oud gedaan...
Bike Repair ?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Hoi, ik zoek een film waar een vrouw een pizza besteld. Maar als ze wil afrekenen merkt ze dat ze niet genoeg geld in haar portemonnee heeft en dan biedt de pizzabezorger aan dat ze het ook in nature kan betalen. Weet iemand hoe deze film heet?
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopendquote:
Ik had goed voorspeldquote:Op zondag 29 juni 2014 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopend
Het leek ook heel erg op het einde, en in een paar min draaide alles omquote:Op zondag 29 juni 2014 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopend
Wel de eindstand, maar ik had 0 kaarten en die mexicanen hebben er nog 2 gehaald...quote:
Ik had 4 kaarten, dus zat er ook naast. En als winnaar had ik Mexico laten staan per ongelukquote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel de eindstand, maar ik had 0 kaarten en die mexicanen hebben er nog 2 gehaald...
Ik ook. (4 kaarten dan, als winnaar wel Nederland).quote:Op zondag 29 juni 2014 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had 4 kaarten, dus zat er ook naast. En als winnaar had ik Mexico laten staan per ongeluk
Mocht je wel kijken van drakin?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ook. (4 kaarten dan, als winnaar wel Nederland).
Ze is er niet. Heb samen met mijn zoon gekeken.quote:
Ja dit weekend welquote:
Dan heb ik 2 kaarten en jij 2 kaarten toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze is er niet. Heb samen met mijn zoon gekeken.
Zal volgende week nog wat worden. Dan zijn we weer bij elkaar.
Zaterdagavond om 22.00 uur.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik 2 kaarten en jij 2 kaarten toch?
Dat wordt dus missen voor jequote:
Welke spanning eigenlijk?quote:
Ik hoop het niet. Gewoon op tijd weg gaan.quote:
Ik wil de hoofdact niet missenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Gewoon op tijd weg gaan.
Dat kun je niet maken. Sla die wedstrijd gewoon over joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Moeten ze om 22uur zaterdag... Das dan weer jammer.. dan maar met een slaperige kop op me werk zitten zondags
Nee hoor, was de IndyCar race asn het kijken. Maar we zien wel. Misschien is er wel een scherm met voetbal.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef drakin het volgende:
Volgens mij staat Sas nu ergens met zijn hoofd tegen een muur te rammen
Denk het nietquote:Op zondag 29 juni 2014 23:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor, was de IndyCar race asn het kijken. Maar we zien wel. Misschien is er wel een scherm met voetbal.
quote:
Je bedoelt Gomorraquote:Op maandag 30 juni 2014 10:50 schreef picodealion het volgende:
Ik start sowieso wel even op. Ik zat te denken aan die film met o.a. een Japanse kleermaker en allemaal gastarbeiders in zeer deprimerende omstandigheden. Met Bardem?
Mag ik 7 films uit de top 10 Greatest Sequels (volgens iCheckMovies)?
Dat is Biutiful, maar die was het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:50 schreef picodealion het volgende:
Ik start sowieso wel even op. Ik zat te denken aan die film met o.a. een Japanse kleermaker en allemaal gastarbeiders in zeer deprimerende omstandigheden. Met Bardem?
Nee, Biutifulquote:
Minder jonko's klappen.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, Biutiful. Maar misschien haal ik zelfs die twee wel door elkaar op het moment. Klotehersenen.
TTT en ROTK wordt volgens mij officieel niet gezien als sequels, aangezien het onderdelen van 1 verhaal zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een sequel, maar inderdaad niet beter dan het origineel. Kwam alleen niet op andere sequels.
En horny was alleen maar eerder omdat ik te lang moest nadenken over de sequels.
Geen LotR?
Staan niet in de lijst iig.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een sequel, maar inderdaad niet beter dan het origineel. Kwam alleen niet op andere sequels.
En horny was alleen maar eerder omdat ik te lang moest nadenken over de sequels.
Geen LotR?
Dat bedacht ik me ook ja/quote:Op maandag 30 juni 2014 11:21 schreef hornage het volgende:
[..]
TTT en ROTK wordt volgens mij officieel niet gezien als sequels, aangezien het onderdelen van 1 verhaal zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:05 schreef picodealion het volgende:
Ik ben drastisch aan het minderen. Afgelopen weekend was de eerste in 3 weken.
Als je het niet probeert weet je het nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:13 schreef Robby87 het volgende:
Die redenatie heb ik ook, maar ik maak toch geen kans
Ze zoekt een 'echte man' met een leuke lach. Haar foto spreekt me enorm aan, voelt vertrouwd aan. Ze is volslank maar dat maakt me niet uit, ze heeft een lief koppie. Een man met pit mag met haar een speciaalbiertje komen drinken schrijft ze, maar ik heb helemaal geen pit. Ik ben een slappe drol.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het niet
Wat moet ie dan zeggen? Dik?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Volslankals je dat woord maar niet gebruikt
Dat kun je aangeven op je profiel, en zij heeft volslank ingevuld, niet mijn woordenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Volslankals je dat woord maar niet gebruikt
Nee gewoon vol, of curvy ofzo. Vol klinkt misschien te dik.quote:
Oh okeequote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat kun je aangeven op je profiel, en zij heeft volslank ingevuld, niet mijn woorden
Ik kan nu maar 1 foto zien met mijn profiel, ze heeft er wel meer op staan maar dan moet ik dus eerst full member wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okeeen ziet ze er op de foto's ook zo uit?
Kun je niet tijdelijk member worden om met haar in contact te komen? Je leeft maar één keer.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan nu maar 1 foto zien met mijn profiel, ze heeft er wel meer op staan maar dan moet ik dus eerst full member worden. Haar gezicht is gewoon normaal, misschien een heel klein tikje voller dan gebruikelijk maar ze heeft een lieve snoet.
Okay, here we go.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je niet tijdelijk member worden om met haar in contact te komen? Je leeft maar één keer.
Goed, ben wel benieuwd naar die volslanke vormen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Okay, here we go.
Ik zal jullie laten weten wanneer ze naast me ligt.
Damn, ik ben nu dus member. Hoe je een totaal andere kijk kan krijgen door de andere foto's... next!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed, ben wel benieuwd naar die volslanke vormen.
Serieus?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, ik ben nu dus member. Hoe je een totaal andere kijk kan krijgen door de andere foto's... next!
En zo lokken ze je dus!
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar hoe kan haar lieve gezicht en mooie uitstraling nu opeens zo anders zijn?
quote:
Die andere foto's spreken me niet zo aan, laten we het daarop houdenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar hoe kan haar lieve gezicht en mooie uitstraling nu opeens zo anders zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |