Geen idee, ik zapte er net langs. Andre Pronk o.a.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat met die vertaalde liedjes? Staat hier al de hele tijd op, beetje tenenkrommend.
Hm, die heb ik even gemist.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zapte er net langs. Andre Pronk o.a.
Mijn broer en vrouw vieren de verjaardag. Dus nog even kijken waar ik om 6uur ben morgen...quote:Op zondag 29 juni 2014 01:46 schreef Robby87 het volgende:
Morgen lekker voetbal kijken? Ga je ergens heen of gewoon thuis?
Hihiquote:Op zondag 29 juni 2014 01:14 schreef Robby87 het volgende:
Geeft niks, je kunt niet telkens in de aandacht staan.
O sorry. Ik wilde het eigenlijk geheim houden. Doen of ik de zielige eeuwige vrijgezel was...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:01 schreef Robby87 het volgende:
Oh, gefeliciteerd. Wanneer ben je getrouwd? Had je ons wel eens mogen vertellen.
Wat lief, maar je hebt gelijk. Anders zou ik het niet zelf hebben gezegdquote:Op zondag 29 juni 2014 02:53 schreef Robby87 het volgende:
Dat klonk erg vals. Niet zo bedoeld Dyon. Ik vind je erg lief en gun je al het beste.
?quote:Op zondag 29 juni 2014 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nuchter binnenloop op een feestje waar iedereen al ketszat is. Robby en Dyon, wanneer doen jullie het nou gewoon? De seksuele spanning tussen jullie is niet te harden.
Jah alles goed hier, ramadan is bijna begonnen dus dan komt mijn sixpack straks weer door. Perfect zo net voor de zomer. Hoe is het daar?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:54 schreef Robby87 het volgende:
hey marokkaan leuk je te zien hier alles goed met jou en moeder de vrouw?
leuke gifje heb je, daar worden wij vrolijk van. speels maar toch een serieuze noot. geweldig.
jij mag blijven.
Tweede keer vandaag dat ik de term pre-game jitters tegenkom. Gebruiken we dat tegenwoordig?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis stil hier. Iedereen pre-game jitters?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat ik de term pre-game jitters tegenkom. Gebruiken we dat tegenwoordig?
Ik doe wel even een Robby.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Met 5 al bezig? Jonge geleerd is oud gedaan...
Bike Repair ?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Hoi, ik zoek een film waar een vrouw een pizza besteld. Maar als ze wil afrekenen merkt ze dat ze niet genoeg geld in haar portemonnee heeft en dan biedt de pizzabezorger aan dat ze het ook in nature kan betalen. Weet iemand hoe deze film heet?
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopendquote:
Ik had goed voorspeldquote:Op zondag 29 juni 2014 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopend
Het leek ook heel erg op het einde, en in een paar min draaide alles omquote:Op zondag 29 juni 2014 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopend
Wel de eindstand, maar ik had 0 kaarten en die mexicanen hebben er nog 2 gehaald...quote:
Ik had 4 kaarten, dus zat er ook naast. En als winnaar had ik Mexico laten staan per ongelukquote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel de eindstand, maar ik had 0 kaarten en die mexicanen hebben er nog 2 gehaald...
Ik ook. (4 kaarten dan, als winnaar wel Nederland).quote:Op zondag 29 juni 2014 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had 4 kaarten, dus zat er ook naast. En als winnaar had ik Mexico laten staan per ongeluk
Mocht je wel kijken van drakin?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ook. (4 kaarten dan, als winnaar wel Nederland).
Ze is er niet. Heb samen met mijn zoon gekeken.quote:
Ja dit weekend welquote:
Dan heb ik 2 kaarten en jij 2 kaarten toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze is er niet. Heb samen met mijn zoon gekeken.
Zal volgende week nog wat worden. Dan zijn we weer bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |