Ik doe wel even een Robby.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Met 5 al bezig? Jonge geleerd is oud gedaan...
Bike Repair ?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Hoi, ik zoek een film waar een vrouw een pizza besteld. Maar als ze wil afrekenen merkt ze dat ze niet genoeg geld in haar portemonnee heeft en dan biedt de pizzabezorger aan dat ze het ook in nature kan betalen. Weet iemand hoe deze film heet?
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopendquote:
Ik had goed voorspeldquote:Op zondag 29 juni 2014 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopend
Het leek ook heel erg op het einde, en in een paar min draaide alles omquote:Op zondag 29 juni 2014 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bah bah. Wat een verschrikkelijke wedstrijd zenuwslopend
Wel de eindstand, maar ik had 0 kaarten en die mexicanen hebben er nog 2 gehaald...quote:
Ik had 4 kaarten, dus zat er ook naast. En als winnaar had ik Mexico laten staan per ongelukquote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel de eindstand, maar ik had 0 kaarten en die mexicanen hebben er nog 2 gehaald...
Ik ook. (4 kaarten dan, als winnaar wel Nederland).quote:Op zondag 29 juni 2014 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had 4 kaarten, dus zat er ook naast. En als winnaar had ik Mexico laten staan per ongeluk
Mocht je wel kijken van drakin?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ook. (4 kaarten dan, als winnaar wel Nederland).
Ze is er niet. Heb samen met mijn zoon gekeken.quote:
Ja dit weekend welquote:
Dan heb ik 2 kaarten en jij 2 kaarten toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze is er niet. Heb samen met mijn zoon gekeken.
Zal volgende week nog wat worden. Dan zijn we weer bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |