Je hebt geen aansteker voor het gasfornuis? Of lucifers?quote:
Ik kook keramisch (ja een aderlating, ik weet het meid).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt geen aansteker voor het gasfornuis? Of lucifers?
Doet mijn ma ook en die heeft ook keramisch, en nee een aderlating is toch echt iets anders hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kook keramisch (ja een aderlating, ik weet het meid).
Mijn pa gebruikt lucifers om de nare lucht te verdoezelen op de wc.
Mag je vinden, ik ben blij dat ze sommige middeleeuwse praktijken hebben afgeschaft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef Robby87 het volgende:
Nee ik vind het een behoorlijke aderlating in vergelijking met een fornuis.
Behalve de rok icm een lange baard.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik ben blij dat ze sommige middeleeuwse praktijken hebben afgeschaft.
Die zijn ook niet specifiek middeleeuwsquote:
Nee heb mijn algoritme nog niet ingevuldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Njos, heb je de volgende ronde van de pool al ingevuld?
Wat gaat het worden zondag Dyon?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, al denk ik dat ik beter mijn neefje in had kunnen laten vullen
Doornroosje? Da's bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
IK heb geen in om te gaan werken... maar gelukkig is er vanavond niks bij Doornroosje... dus word het niet zo druk als afgelopen nacht... dat scheelt alweer
Klein verschil maar.. je weet waar ik werkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doornroosje? Da's bij mij om de hoek
Oh nee, sorry. Lindenberg.
Beetje ver weg he...quote:
Ik ben nog thuis..quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je raakt eraan gewend Njos. Ik zeg nou gewoon de 20 komende meets dat ik kom om dan niet op te dagen
Was je gegaan de laatste keer of had je toen andere verplichtingen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je raakt eraan gewend Njos. Ik zeg nou gewoon de 20 komende meets dat ik kom om dan niet op te dagen
Wie wil er nou naar Helmond komen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij en moeder de vrouw plek thuis?
quote:
Niemandquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar Helmond komen?
Spreek voor jezelf!quote:
Het putje van Brabant enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Men reist ook af naar Arnhem voor een meet, waarom dan niet naar Helmond?
Of zoals Theo Maassen het zei: "Eindhoven is de slimste regio ter wereld.. dat is inclusief Helmond! Dat staat gelijk aan het WK winnen met Roel van Velzen in het doel."quote:
BAM! Eet dat, Hornage!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet om horny en draak te dissen. Liever helmond dan naar hun afreizen
Te eng om in te rijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Brussel vinden jullie vast ook te ver
Doe maar Antwerpen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Brussel vinden jullie vast ook te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |