Zaterdagavond om 22.00 uur.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik 2 kaarten en jij 2 kaarten toch?
Dat wordt dus missen voor jequote:
Welke spanning eigenlijk?quote:
Ik hoop het niet. Gewoon op tijd weg gaan.quote:
Ik wil de hoofdact niet missenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Gewoon op tijd weg gaan.
Dat kun je niet maken. Sla die wedstrijd gewoon over joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Moeten ze om 22uur zaterdag... Das dan weer jammer.. dan maar met een slaperige kop op me werk zitten zondags
Nee hoor, was de IndyCar race asn het kijken. Maar we zien wel. Misschien is er wel een scherm met voetbal.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef drakin het volgende:
Volgens mij staat Sas nu ergens met zijn hoofd tegen een muur te rammen
Denk het nietquote:Op zondag 29 juni 2014 23:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor, was de IndyCar race asn het kijken. Maar we zien wel. Misschien is er wel een scherm met voetbal.
quote:
Je bedoelt Gomorraquote:Op maandag 30 juni 2014 10:50 schreef picodealion het volgende:
Ik start sowieso wel even op. Ik zat te denken aan die film met o.a. een Japanse kleermaker en allemaal gastarbeiders in zeer deprimerende omstandigheden. Met Bardem?
Mag ik 7 films uit de top 10 Greatest Sequels (volgens iCheckMovies)?
Dat is Biutiful, maar die was het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:50 schreef picodealion het volgende:
Ik start sowieso wel even op. Ik zat te denken aan die film met o.a. een Japanse kleermaker en allemaal gastarbeiders in zeer deprimerende omstandigheden. Met Bardem?
Nee, Biutifulquote:
Minder jonko's klappen.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, Biutiful. Maar misschien haal ik zelfs die twee wel door elkaar op het moment. Klotehersenen.
TTT en ROTK wordt volgens mij officieel niet gezien als sequels, aangezien het onderdelen van 1 verhaal zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een sequel, maar inderdaad niet beter dan het origineel. Kwam alleen niet op andere sequels.
En horny was alleen maar eerder omdat ik te lang moest nadenken over de sequels.
Geen LotR?
Staan niet in de lijst iig.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een sequel, maar inderdaad niet beter dan het origineel. Kwam alleen niet op andere sequels.
En horny was alleen maar eerder omdat ik te lang moest nadenken over de sequels.
Geen LotR?
Dat bedacht ik me ook ja/quote:Op maandag 30 juni 2014 11:21 schreef hornage het volgende:
[..]
TTT en ROTK wordt volgens mij officieel niet gezien als sequels, aangezien het onderdelen van 1 verhaal zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:05 schreef picodealion het volgende:
Ik ben drastisch aan het minderen. Afgelopen weekend was de eerste in 3 weken.
Als je het niet probeert weet je het nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:13 schreef Robby87 het volgende:
Die redenatie heb ik ook, maar ik maak toch geen kans
Ze zoekt een 'echte man' met een leuke lach. Haar foto spreekt me enorm aan, voelt vertrouwd aan. Ze is volslank maar dat maakt me niet uit, ze heeft een lief koppie. Een man met pit mag met haar een speciaalbiertje komen drinken schrijft ze, maar ik heb helemaal geen pit. Ik ben een slappe drol.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het niet
Wat moet ie dan zeggen? Dik?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Volslankals je dat woord maar niet gebruikt
Dat kun je aangeven op je profiel, en zij heeft volslank ingevuld, niet mijn woordenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Volslankals je dat woord maar niet gebruikt
Nee gewoon vol, of curvy ofzo. Vol klinkt misschien te dik.quote:
Oh okeequote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat kun je aangeven op je profiel, en zij heeft volslank ingevuld, niet mijn woorden
Ik kan nu maar 1 foto zien met mijn profiel, ze heeft er wel meer op staan maar dan moet ik dus eerst full member wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okeeen ziet ze er op de foto's ook zo uit?
Kun je niet tijdelijk member worden om met haar in contact te komen? Je leeft maar één keer.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan nu maar 1 foto zien met mijn profiel, ze heeft er wel meer op staan maar dan moet ik dus eerst full member worden. Haar gezicht is gewoon normaal, misschien een heel klein tikje voller dan gebruikelijk maar ze heeft een lieve snoet.
Okay, here we go.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je niet tijdelijk member worden om met haar in contact te komen? Je leeft maar één keer.
Goed, ben wel benieuwd naar die volslanke vormen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Okay, here we go.
Ik zal jullie laten weten wanneer ze naast me ligt.
Damn, ik ben nu dus member. Hoe je een totaal andere kijk kan krijgen door de andere foto's... next!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed, ben wel benieuwd naar die volslanke vormen.
Serieus?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, ik ben nu dus member. Hoe je een totaal andere kijk kan krijgen door de andere foto's... next!
En zo lokken ze je dus!
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar hoe kan haar lieve gezicht en mooie uitstraling nu opeens zo anders zijn?
quote:
Die andere foto's spreken me niet zo aan, laten we het daarop houdenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar hoe kan haar lieve gezicht en mooie uitstraling nu opeens zo anders zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |