Ik kan ook alleen naar Horny hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef Robby87 het volgende:
En dan zeker weer continue lopen kleffen met Sas.
Had je vorige keer maar moeten komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Robby87 het volgende:
Ik vond het wel leuk bij Pico toen. Hint hint.
Gedane zaken nemen geen keer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had je vorige keer maar moeten komen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had je vorige keer maar moeten komen.
nou...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar Helmond komen?
O gelukkig. Robby vergeeft me, dan kan ik vredig sterven...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:59 schreef Robby87 het volgende:
Geeft niks, iedereen maakt weleens fouten in het leven.
Als je wil, leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
Dus ik begrijp dat ik een Helmond meet organiseer?
trolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:52 schreef Robby87 het volgende:
Doe normaal en neem gewoon je normale naam. Stelletje aanstellers.
Ik gebruik hier toch niet m'n echte naam Jos, dan zou iedereen gelijk weten dat ik een maffiabaas ben.quote:
Samen spelen samen delen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Lol heeft die 9 van Chili de vrouw van de aanvoerder nou gepaald? Lekkere teambuilding
Beter dan Scolari...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind die coach van Chili zo schattig.
Net niet toch? Op het randje van de provinciequote:
Weet je hoe het vroeger ging, ver voor de penalty's? Muntje gooien... kop of muntquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Die penalty's slaan toch sowieso nergens op.. beter al spelen ze gewoon door tot er iemand wint, zoals bij tennis.
Haha, dat is nog erger ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Chili...
[..]
Weet je hoe het vroeger ging, ver voor de penalty's? Muntje gooien... kop of munt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
o sorry robby, heb ik weer eens iets gepost wat je niet aanstaat? zal ik de volgende keer eerst toestemming vragen om iets te hier neer te zetten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Wat is de urgentie van dit bericht Dyon?
Niet zo happen joh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o sorry robby, heb ik weer eens iets gepost wat je niet aanstaat? zal ik de volgende keer eerst toestemming vragen om iets te hier neer te zetten?
Tot kwart over.. en dan weer naar het werkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie zo ook Columbia - Uruguay kijken?
Ja leuk!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
Dus ik begrijp dat ik een Helmond meet organiseer?
quote:
Ik wel, Horny net niet, Overijssel woont hij.quote:
Ja, lijkt mij ook leuk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja leuk!
Tis toch makkelijk te reizen, klein landje dat NL.
Is hij ook kaal?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Robby87 het volgende:
Lol die nummer 17 van Uruguay ziet er echt uit als een crimineel.
Op Rooney na...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Tja, dat hebben de meeste topsporters.
Valt wel mee toch? Ronaldo vind ik sowieso al niksquote:
Het een sluit het ander niet uit, denk dat de meeste van die gasten ook allemaal een geweldige conditie hebben natuurlijk.quote:
Welke Hercules? Die tekenfilm of de serie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben hercules aan het kijken op SBS. Best leuk
Die Disney film.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke Hercules? Die tekenfilm of de serie?
Post dan meteen een foto, dan hoef ik niet te googlen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:20 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind die keeper van Amerika trouwens wel aantrekkelijk. Niet dat ik homo ben, maar ik zou het kunnen als het moet.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:16 schreef wyccie het volgende:
Doe mij die linker dan maar. Ik vind dat zo creepy, die schuine lijntjes boven het heupbeen. En hij ziet er een beetje verwijfd uit. Hij heeft mooiere benen dan ik.
Ik ga ook een filmpje maar eens kijken.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Robby87 het volgende:
Lol die nummer 17 van Uruguay ziet er echt uit als een crimineel.
Lekker vooroordelen.quote:
Mannen die op jou lijken. Duh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:48 schreef Robby87 het volgende:
Op wat voor mannen val jij wyccie? (mij niet meegerekend uiteraard)
Niet ieder Colombiaan(m/v) is een cocaïne/heroïne crimineel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet dan? Jij vindt hem als een ideale schoonzoon eruit zien?
Het is een Uruguayaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet ieder Colombiaan(m/v) is een cocaïne/heroïne crimineel.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is een Uruguayaan.
Met een kale kop. En een streepje op z'n kin.
quote:
Nou, ik vind je geen lul hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met mij bedoelt ze natuurlijk mannen met charisma. En een enorme lul.
quote:Ga ergens anders jaloers zijn dat ik de voorgrond weer eens krijg en jij niet.
Wat ben je weer scherp.quote:
Dat met die vertaalde liedjes? Staat hier al de hele tijd op, beetje tenenkrommend.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:09 schreef Robby87 het volgende:
Omg, een oud klasgenootje is nu op ned 3.... wtf is dit voor rommel...
lama is al weer voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |