Ik kan ook alleen naar Horny hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef Robby87 het volgende:
En dan zeker weer continue lopen kleffen met Sas.
Had je vorige keer maar moeten komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Robby87 het volgende:
Ik vond het wel leuk bij Pico toen. Hint hint.
Gedane zaken nemen geen keer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had je vorige keer maar moeten komen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had je vorige keer maar moeten komen.
nou...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar Helmond komen?
O gelukkig. Robby vergeeft me, dan kan ik vredig sterven...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:59 schreef Robby87 het volgende:
Geeft niks, iedereen maakt weleens fouten in het leven.
Als je wil, leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
Dus ik begrijp dat ik een Helmond meet organiseer?
trolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:52 schreef Robby87 het volgende:
Doe normaal en neem gewoon je normale naam. Stelletje aanstellers.
Ik gebruik hier toch niet m'n echte naam Jos, dan zou iedereen gelijk weten dat ik een maffiabaas ben.quote:
Samen spelen samen delen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Lol heeft die 9 van Chili de vrouw van de aanvoerder nou gepaald? Lekkere teambuilding
Beter dan Scolari...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind die coach van Chili zo schattig.
Net niet toch? Op het randje van de provinciequote:
Weet je hoe het vroeger ging, ver voor de penalty's? Muntje gooien... kop of muntquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Die penalty's slaan toch sowieso nergens op.. beter al spelen ze gewoon door tot er iemand wint, zoals bij tennis.
Haha, dat is nog erger ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Chili...
[..]
Weet je hoe het vroeger ging, ver voor de penalty's? Muntje gooien... kop of munt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
o sorry robby, heb ik weer eens iets gepost wat je niet aanstaat? zal ik de volgende keer eerst toestemming vragen om iets te hier neer te zetten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Wat is de urgentie van dit bericht Dyon?
Niet zo happen joh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o sorry robby, heb ik weer eens iets gepost wat je niet aanstaat? zal ik de volgende keer eerst toestemming vragen om iets te hier neer te zetten?
Tot kwart over.. en dan weer naar het werkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie zo ook Columbia - Uruguay kijken?
Ja leuk!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
Dus ik begrijp dat ik een Helmond meet organiseer?
quote:
Ik wel, Horny net niet, Overijssel woont hij.quote:
Ja, lijkt mij ook leuk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja leuk!
Tis toch makkelijk te reizen, klein landje dat NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |