quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef drakin het volgende:
Een vraag over Léon terwijl ik hem zit te kijken.
Er is hier ruimte genoeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef picodealion het volgende:
Jawel maar er was geen ruimte meer om te reageren.
Daarom hekwerken en meerdere sloten om je huis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
DF, je muggenspray, je ruitenkrabber!![]()
Dat is trouwens toch ook de inbraaktip? Credit card langs hotelkamer roetsen en je bent binnen. Zelf nooit uitgeprobeerd, hoor.
Het is ook echt zijn paard, robby was je aan het trollen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Cheetah heet het paard volgens imdb
[ afbeelding ]
Ja ik las hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is ook echt zijn paard, robby was je aan het trollen.
Maar heb je de film gezien? Want dan is het echtquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar wat is dat voor zwarte pietenpak?![]()
Hoe stoer hij ook moge kijken, galopperend op zijn paard, echt serieus kan ik hem niet nemen.
Dat is de sinterpietviering voor dit jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar wat is dat voor zwarte pietenpak?![]()
Hoe stoer hij ook moge kijken, galopperend op zijn paard, echt serieus kan ik hem niet nemen.
Film niet gezien, behoefte is nu ook zeker niet groter geworden. En nee, dan zou ik nog steeds moeten lachen om die strik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar heb je de film gezien? Want dan is het echtzelfs al is het een stom pak.
Je mist wat, wyccie. Ik ga lekker slapen vannacht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Film niet gezien, behoefte is nu ook zeker niet groter geworden. En nee, dan zou ik nog steeds moeten lachen om die strik.
Slaap je zo slecht? Of heb je gewoon geen tijd voor slaap?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zou al blij zijn geweest als ik überhaupt 8 uur zou kunnen slapen. Nachtmerries neem ik voor lief, maar zelfs dat is niet het geval.
Ben je zo slaapverwekkend?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie je mag wel even naast me komen liggen. Daarna heb je vast geen moeite om die luikjes dicht te krijgen.
Ja (camversie), maar ik heb hem net in de bios gezien.quote:
Robby, vertel... je bent erg wanhopig. Wat is er gebeurd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Zeker een aanraderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:13 schreef GradB het volgende:
[..]
Titel was me ontschoten.. heb ook alleen de trailer gezien.
Dat kan die man zekerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Zeker een aanrader![]()
Jack Nicholson is een baas in deze film
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, je wilde het filmpje van de gebroken arm zienWelke arm is er nou gebroken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De rechter. Daar krijgt hij de bal op.quote:
teveel armen in 1 filmpje en dat zag er niet uit dat het hard aankwam. Hebben voetballers hele dunne botten dat het allemaal zo makkelijk breekt en kneust en snel zeer doet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De rechter. Daar krijgt hij de bal op.
Nee joh, het is net zoals met autoracen, als het er langzaam uitziet is het juist snoeihardquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
teveel armen in 1 filmpje en dat zag er niet uit dat het hard aankwam. Hebben voetballers hele dunne botten dat het allemaal zo makkelijk breekt en kneust en snel zeer doet?
Voetbal ziet er net iets slaapverwekkender uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee joh, het is net zoals met autoracen, als het er langzaam uitziet is het juist snoeihard
Die eene die een hele vreemde draai maakt op het moment dat de bal er tegen aankomt...quote:
ehh.. zo'n bal heeft een aardige snelheid. Dat houden jouw botten ook niet...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
teveel armen in 1 filmpje en dat zag er niet uit dat het hard aankwam. Hebben voetballers hele dunne botten dat het allemaal zo makkelijk breekt en kneust en snel zeer doet?
Ik zie geen kotsend armpje, waarom zet je dit er nou bijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eene die een hele vreemde draai maakt op het moment dat de bal er tegen aankomt...
Jouw reactie hier slaat nergens op. Maakt verder niet uit hoor. Als je niet weet waarom ik dat plaatje erbij zet, dan moet je verder geen conclusies trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie geen kotsend armpje, waarom zet je dit er nou bij, slaat werkelijk nergens op, denk dat ze dit filmpje net iets te snel stopten of mijn pc draait het niet goed af.
Daardoor zie ik pas dat het om de andere arm gaat, ik dacht tegen zijn elleboog.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:00 schreef sasquatsch het volgende:
Hier zie je beter hoe die bal de arm raakt.
https://vine.co/v/MtpKjmYAvwl
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, je wilde het filmpje van de gebroken arm zienThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou er wel een aansteker bijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef Robby87 het volgende:
Mijn kamer ruikt naar IKEA.
Zal ik een scheet laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |