chufi ben jij het?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zou een er een grens zijHet wijf van Die Lange...n tussen hetero en homo?
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde vaag dat ze uit elkaar zijn, maar daar hou ik me verder niet mee bezig.
Dat zou heel leuk vn je zijn om dat te doen die handtekening..quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We?
Peppie & Kokkie kunnen niet eens door één deur.
Niks 'we'...
En he/she vaart mee tijdens de Gay Pride, zal voor Sjoef dan even zijn/haar handtekening vragen...
Ik ben hetero Deesquote:
De sloerie...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.
Oh, ik dacht dat ze elkaar zat waren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.
Alles op een tablet vergt enige oefeningquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kopiëren en plakken van een OP op een tablet vergt enige oefening...
Waylon is een beetje een vreemde, maar dat het niet helemaal lekker liep na het ESF is een feitquote:
Dat dus, maar jij wist toch net nog van niks?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze elkaar zat waren.
Fietsen ging al wat lastig er mee...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op een tablet vergt enige oefening
Ik wist het ook niet hoor, en ik heb wel naar 1 voorronde van het songfestival gekeken.quote:
En dat valt je nu pas op? Hij is gruwelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Die reclame van Lactacyd, wat een drama...
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik Oostenrijkse collegas met baarden heb die wel Wurst lusten ..quote:
tmiquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op een tablet vergt enige oefening
Ik had gehoord dat Waylon zoek was, en toen dat ze niet samen verder gingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, maar jij wist toch net nog van niks?
Maar zeggen dat het slechts een gelegenheidsband was, klinkt wat chiquer...
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
'ik kan het over van alles hebben met mijn moedah'? ja?
Heb 'm nu 2 keer gezien en ik vraag me af wie dat spul in godsnaam koopt...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat valt je nu pas op? Hij is gruwelijk
Is dat dat spul tegen vaginale schimmel? Lijkt mij dat je dan beter even naar de dokter kunt gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 'm nu 2 keer gezien en ik vraag me af wie dat spul in godsnaam koopt...
Of naar PP...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat dat spul tegen vaginale schimmel? Lijkt mij dat je dan beter even naar de dokter kunt gaan.
diegene die kutjeuk heeftquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, misschien één van de dames hier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die stopt er een zwarte legging met kant in en klaarquote:
wat ging waarover?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar waar ging het over?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Die zal vast ook wel een schimmel hebben...
Stelletje viespeuken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Die stopt er een zwarte legging met kant in en klaar
Kant en klare schimmel...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die stopt er een zwarte legging met kant in en klaar
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
'ik kan het over van alles hebben met mijn moedah'? ja?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar waar ging het over?
Welke reclame?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt dat meisje toch in die commercial, of zit ik nou helemaal fout?
Ben jij misschien in de war met 'mijn Chilly', dat andere product voor vagina's?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt dat meisje toch in die commercial, of zit ik nou helemaal fout?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb het nog nooit gekocht... Volgens mij is het voor regulatie van de zuurspiegel ...
Dat je het weetquote:Lactacyd intiemverzorging helpt de natuurlijke balans van de vagina te behouden. Het is mild, zeepvrij en bevat lichaamseigen melkzuur, dat helpt de vagina te beschermen.
Hou op...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij misschien in de war met 'mijn Chilly', dat andere product voor vagina's?
Ik kan me van die reclame alleen een vrouwmens op bed herinneren, toen blokte ik de boelquote:
het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij misschien in de war met 'mijn Chilly', dat andere product voor vagina's?
Poesverfrisserquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poesverfrisser![]()
Ik ken dat merk niet, maar moest denken aan de armbandjes van dikke Lot.
Waarom zou je dat gebruiken, het houdt zichzelf maar mooi schoon, geen gedoe erin.quote:
Jij kent het merk dus welquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke Lot uit UTO?
Die vind ik wel lief...
Ik weet nog steeds niet hoe je dat schrijft. Chablis of Chably. In elk geval zijn de shirtjes foeilelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poesverfrisser![]()
Ik ken dat merk niet, maar moest denken aan de armbandjes van dikke Lot.
Wij stinkers hebben aan 1 merk kennelijk niet genoeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
[..]
das toch het f*cking zelfde als Lactacyd?
Ik denk dat die poes niet genoeg heeft aan zichzelf schoonhoudenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken, het houdt zichzelf maar mooi schoon, geen gedoe erin.
Ja is ook flauwekul. Maar ja, er is kennelijk een markt voor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken, het houdt zichzelf maar mooi schoon, geen gedoe erin.
Chablis is wijn, dus ik denk dat het Chably is, 40 euro voor een t-shirt las ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je dat schrijft. Chablis of Chably. In elk geval zijn de shirtjes foeilelijk.
Belachelijk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chablis is wijn, dus ik denk dat het Chably is, 40 euro voor een t-shirt las ik
Ja ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb net geGoogled, juist omdat ik het niet kende...
Ja...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja.
Kan jij mij uitleggen waarom die Italiaan ging liggen nadat Suarez hem gebeten had?
Misschien moet ik hem dan toch in het WK-forum gaan stellen.quote:
je hebt gelijk, nu even zoeken wat voor kutdouche er in mijn brein is blijven hangenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me van die reclame alleen een vrouwmens op bed herinneren, toen blokte ik de boel
Zit die Italiaan daar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem dan toch in het WK-forum gaan stellen.
Nee, die Italiaan zit daar niet, maar wel de "kenners".quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit die Italiaan daar?
Hij zal wel pijn hebben gehad en een vrije trap mee was ook niet verkeerd geweest...
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die Italiaan zit daar niet, maar wel de "kenners".
Bij de OWS was er een fantastisch topic (OWS for dummies), waar "leken" allerlei vragen konden stellen, zonder dat daar lullig over werd gedaan. Als je deze vraag nu op het Wk-forum gaat stellen, dan krijg je vooral Tong80-achtige antwoorden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem dan toch in het WK-forum gaan stellen.
Deisyy, de nieuwe komt net binnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die Italiaan zit daar niet, maar wel de "kenners".
Altijd voor de autisten gaan. Veel leuker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu zit ik te dubben tussen de nieuwe en de vraag stellen om te kijken hoe die voetbalautisten reageren
Waarom wil je die vraag überhaupt stellen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu zit ik te dubben tussen de nieuwe en de vraag stellen om te kijken hoe die voetbalautisten reageren
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik 2 dingen tegelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd voor de autisten gaan. Veel leuker.
Wel een linkje aub hier posten.
Thnx....had het al gespot.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik 2 dingen tegelijk![]()
WK / Suarez bijt weer #4
Nou, wat zei ik?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik 2 dingen tegelijk![]()
WK / Suarez bijt weer #4
Luiers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Disana...
Die naam vind ik nu trouwens ook verdacht. Even Googelen...
http://www.villadisana.com/quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Disana...
Die naam vind ik nu trouwens ook verdacht. Even Googelen...
Het is dat ik onze vakantie al geboekt heb...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.villadisana.com/
Ziet er niet slecht uit....
Is de discussie begonnen met een speciale poes dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die poes niet genoeg heeft aan zichzelf schoonhouden
Poezebeesten houden zichzelf schoon, andere poezen niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de discussie begonnen met een speciale poes dan?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
Maar de meeste poezen hier kunnnen zichzelf niet likken ...
Das nou weer jammer...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
Maar de meeste poezen hier kunnnen zichzelf niet likken ...
Ja, daar ga je van met je ogen knipperen hè.quote:
Toch is het wel zo dat die poezen zichzelf goed schoon kunnen houdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poezebeesten houden zichzelf schoon, andere poezen niet.
Persoonlijk vind ik het wat frisser om de mijne regelmatig te wassen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch is het wel zo dat die poezen zichzelf goed schoon kunnen houden
dat lukt nog netquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, daar ga je van met je ogen knipperen hè.
Een hoofd met een deurtje...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Ach, het is de schuld van het laatje in Suarez zijn hoofd.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
Vriend van me woonde in dezelfde flat als Suarez toen hier in Adam... Hij heeft het overleefd
Mooi hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.villadisana.com/
Ziet er niet slecht uit....
jezus, mijn kind heeft kluisjes in zijn hoofd...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Ach, het is de schuld van het laatje in Suarez zijn hoofd.
Kijk wat een beetje beest in je teweeg kan brengenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nu voel ik mij ook een beetje belangrijk
Gister struikelde Freek de Jonge bijna over mijn benen. Wat een zwerver is dat. Ja hij is in de 70 maar die klerenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
Vriend van me woonde in dezelfde flat als Suarez toen hier in Adam... Hij heeft het overleefd
Herkenbaar, de mijne ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, mijn kind heeft kluisjes in zijn hoofd...
Ja iedereen heeft die neiging, het probleem is alleen juist dat je dan eerder de boel "verstoord"quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat frisser om de mijne regelmatig te wassen.
Ik vermoed dat Deisyy ook met alleen water bedoelt. Al die middeltjes lijken me niet goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft die neiging, het probleem is alleen juist dat je dan eerder de boel "verstoord"
Gewoon water is genoeg hoor.
Ik heb het toch ook niet over zeep? Ik weet ook dat dat niet goed is. Maar er niets aan doen, omdat ze zichzelf schoon houden, zoals jij beweert, is niet genoeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft die neiging, het probleem is alleen juist dat je dan eerder de boel "verstoord"
Gewoon water is genoeg hoor.
wat een nare fotoquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hoofd met een deurtje...
[ afbeelding ]
Hopen we dan maar... Stel je voor dat er toch 1 is en morgen afgaat ....quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar het goeie nieuws is...
er was géén bom
De politie zegt toch dat er geen bom is aangetroffen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen we dan maar... Stel je voor dat er toch 1 is en morgen afgaat ....
Hé bah... doe maar niet...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen we dan maar... Stel je voor dat er toch 1 is en morgen afgaat ....
Nu op alles met kleine beschadigingen 75% korting!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé bah... doe maar niet...
Krijgen we wel grote uitverkoop
Is wel een achterlijk groot pand om te onderzoeken, maar ik denk dat het gewoon weer loosquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De politie zegt toch dat er geen bom is aangetroffen?
1 piepklein bloedspatje maar ... kniesoor die daar op letquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu op alles met kleine beschadigingen 75% korting!
Maar ze zijn toch ook achterlijk lang bezig geweest om te zoeken, reken maar dat ze dan ook echt alles uit de kast halen en geen risico's nemen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel een achterlijk groot pand om te onderzoeken, maar ik denk dat het gewoon weer loos
alarm was.
Ja, denk ik ook wel hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch ook achterlijk lang bezig geweest om te zoeken, reken maar dat ze dan ook echt alles uit de kast halen en geen risico's nemen.
Ik heb het 4 jaar geleden in het echt gezien bij mijn zus, vandaar dat ik het een nare foto vind.quote:
Jullie kunnen met een gerust hart gaan slapen.quote:
Gaat het nu wel beter met haar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het 4 jaar geleden in het echt gezien bij mijn zus, vandaar dat ik het een nare foto vind.
Ik snap je. Mijn vader had op de haargrens twee kuiltjes in zijn schedel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het 4 jaar geleden in het echt gezien bij mijn zus, vandaar dat ik het een nare foto vind.
Dat is op zijn minst erg slordig te noemenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
Ik ben ooit eens niet ontruimd bij een bommelding op mn werk ... Tegen lunchtijd... Had een cursus, lunch tijd en het het hele pand was leeg .... Uiteindelijk zagen we allerlei afzettingen buiten.. Hele pand was al een half uur leeg, maar het leslokaal was vergeten..
Is de eindscene uit de film als Olga in het ziekennhuis ligt.quote:
Iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst erg slordig te noemen
In december zagen ze dat het weer gegroeid was, dus heeft ze weer bestraling gehad en is ze nu bezig met een paar heftige chemokuren. Volgende week MRI om te kijken of het geholpen heeft.quote:
Bah...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In december zagen ze dat het weer gegroeid was, dus heeft ze weer bestraling gehad en is ze nu bezig met een paar heftige chemokuren. Volgende week MRI om te kijken of het geholpen heeft.
Hoe kwam hij daaraan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap je. Mijn vader had op de haargrens twee kuiltjes in zijn schedel.
oi... zover had ik niet doorgedacht, maar ik kan die scene wel zo voor me halen, dat ze koffie besteldquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de eindscene uit de film als Olga in het ziekennhuis ligt.
Vlak nadat ze een kofje koffie/thee heeft besteld in de... Bijenkorf!
En om Turks Fruit vroeg toen ze ziek in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de eindscene uit de film als Olga in het ziekennhuis ligt.
Vlak nadat ze een kofje koffie/thee heeft besteld in de... Bijenkorf!
Jezus, dat zal een klap zijn geweest...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In december zagen ze dat het weer gegroeid was, dus heeft ze weer bestraling gehad en is ze nu bezig met een paar heftige chemokuren. Volgende week MRI om te kijken of het geholpen heeft.
Vooral omdat de arts een week vantevoren nog had gezegd dat het weg was, foutje!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus, dat zal een klap zijn geweest...
Dat wordt spannend dan volgende week.
ah.... dat weet ik niet meer, ik dacht dat ze die in het ziekenhuis kreeg, en toen haar hele mondquote:
En dan zegt ze dat ze een hoofd met een deurtje heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... zover had ik niet doorgedacht, maar ik kan die scene wel zo voor me halen, dat ze koffie besteld
en dan zegt dat ze thee heeft besteld, of omgekeerd...
Sterkte Dees ... Nooit leukquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, klopt ook, ik zie haar nog zo zitten met dat zakje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... dat weet ik niet meer, ik dacht dat ze die in het ziekenhuis kreeg, en toen haar hele mond
volpropte, maar is al lang geleden dus ik herinner me alles niet meer zo scherp.
Ook een hersentumor.quote:
godver.. ja dat zijn grove foutjes ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral omdat de arts een week vantevoren nog had gezegd dat het weg was, foutje!
ow........ nu snap ik het pas, dát kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ze een hoofd met een deurtje heeft.
Mw. MM zegt dat ook vaak over mij. Ze bedoelt het vast goed...
Die dan een dag voor kerst nog even "recht" gezet worden.quote:
Neh... doe maar nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Medische foutjes ... Laten we er niet over beginnen ...
Ik hoop het van harte voor haarquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dan een dag voor kerst nog even "recht" gezet worden.
We gaan het afwachten volgende week, gelukkig is ze het meest positieve mens die ik ken, ik hoop dat dat haar geluk brengt.
Ik moest even nadenken waarom die in dit topic hoordequote:
Mabel, dat wijf van die Langequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waarom die in dit topic hoorde
Die van die bootbaas ... Neeltjtenog watquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het kwartje was al gevallen
Die Mabel.
Neeltje Jansen Smit ofzo? Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van die bootbaas ... Neeltjtenog wat
quote:
Ik vraag het omdat ze altijd van zichzelf zegt dat ze niet mooi is. Maar dat valt dus wel mee.quote:
Dat zeggen alle vrouwen toch over zichzelf?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag het omdat ze altijd van zichzelf zegt dat ze niet mooi is. Maar dat valt dus wel mee.
Nee nee, dat van die puntige knieën komt van een puistenpuber.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen toch over zichzelf?
Neus is te groot, haar zit niet goed, te kleine borsten, kuiltjes in dijen, puntige knieën....altijd wel iets wat ze niet bevalt.
'quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
Ik vraag het omdat ze altijd van zichzelf zegt dat ze niet mooi is. Maar dat valt dus wel mee.
Tja, dan loop je wel een groot risico, da's waarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dan ga je met je bakkes in de televisiestudio zitten
Ze komt hier toch nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze komt hier toch nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.serieus? tja... dat krijg je ervan
![]()
Niks mis met Karinaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
EN zo is het .. Die Noordelingen weten niet eens wie ze is ..
Ja zeg jij en ik capte jouw gewoon op 4 hoog .. Livequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dan ga je met je bakkes in de televisiestudio zitten
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeg jij en ik capte jouw gewoon op 4 hoog .. Live
Ze verdient wel een apart topic, zodat we allen weer eens samen kunnen zkomen....zij en wij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ze is er altijd en dan zien we haar niet, nu zien we haar en dan is ze er niet
In 40+ is vast nog wel plek voor een topicquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze verdient wel een apart topic, zodat we allen weer eens samen kunnen zkomen....zij en wij.
Mooi plaatje erbij en zwaaien allemaal naar elkaar.
ja en?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeg jij en ik capte jouw gewoon op 4 hoog .. Live
Dit slaat weer eens nergens op.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
EN zo is het .. Die Noordelingen weten niet eens wie ze is ..
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze komt hier toch nooit.
Ze zal wel mee lezen en ja die tig andere fora ... Ze is nogal aanwezig op Fok het laatste jaar of 2 ... Tong moet vet door posten wil ie nog boven aan taan over 2 jaar ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een goed idee van jou FANN.....was ik zelf nou nooit opgekomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
In 40+ is vast nog wel plek voor een topic
Dat zal ze zéker waarderen, ze zal je vast heel dankbaar zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een goed idee van jou FANN.....was ik zelf nou nooit opgekomen.
Tijd om onze mod eens in het zonnetje te zetten, want dat heeft ze wel verdient.
Zeker weten dat ze het enorm waardeert.
Krijg ik eindelijk m'n positieve note!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zal ze zéker waarderen, ze zal je vast heel dankbaar zijn
Ja, dat was wel een toevalstreffer...quote:
Misschien wel twee!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg ik eindelijk m'n positieve note!
kapotte mod, hebben we niks aanquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
Karina schrikt zich kapot als ze weer terug is
Ze is wel vaker op meets geweest en denk dat ze wel weet over hoe en wat .. Daarnaast heeft ze toch gewoon fotos staan in dr FOBO?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
Karina schrikt zich kapot als ze weer terug is
Bijdrage geleverd...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel 3 na deze veren in haar kont!
40+ / Voor onze lieve Mod Karina
ah... effe kieken...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel 3 na deze veren in haar kont!
40+ / Voor onze lieve Mod Karina
Jaaaaaaaaa, maar is toch weer anders...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is wel vaker op meets geweest en denk dat ze wel weet over hoe en wat .. Daarnaast heeft ze toch gewoon fotos staan in dr FOBO?
Ik zit alweer 3 kwartierquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogge!
Ga je op de fiets naar je werk?
Ja het was lekker , maar dat is het meestal wel 's ochtends...quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...![]()
Nou jah, als je op de fiets bent, had je lekker weer in elk geval
Behalve als het vriest, maar voorlopig is het nog niet zover..quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het was lekker , maar dat is het meestal wel 's ochtends...
Ja tegen die tijd mag ik weer op zoek waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Behalve als het vriest, maar voorlopig is het nog niet zover..
en dan ben je weer één van de 188.000 ouderen die werk zoeken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd mag ik weer op zoek waarschijnlijk
Dat wordt vaak beweerd, maar ze beweren wel vaker onzinquote:"Het wordt door deze vondst erg moeilijk voor mensen om hardnekkig te blijven beweren dat Neanderthalers alleen vlees aten", aldus Buckley.
Ik ben (soms) vleeseter en beweer vooral dat ik het lekker vind.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef FANN het volgende:
Ha, grappig, hebben die vleeseter weer een argument minder
[..]
Dat wordt vaak beweerd, maar ze beweren wel vaker onzin![]()
http://www.nu.nl/wetensch(...)t-vlees-groente.html
Dat is tenminste eerlijk!quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben (soms) vleeseter en beweer vooral dat ik het lekker vind.![]()
Dat argument zal nooit verdwijnen.
Ik heb ook argumenten waarom ik (soms) geen vleeseter ben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is tenminste eerlijk!
Ik vind het ook niet vies trouwens, het kan hier op de trap walgelijk lekker ruiken
Ik ook en ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook argumenten waarom ik geen vleeseter ben.
Als ik alleen maar zou doen wat ik lekker vind, dan was ik nu wrs al dood geweest.
Die vind ik echt goor, maar dat komt omdat ik slagroom niet lekker vind. (dat zijn toch die dingen die helemaal gevuld met slagroom zijn?)quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook en ik ook![]()
Ik zou elke dag Bosche Bollen vreten vrees ik
Ja!quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vind ik echt goor, maar dat komt omdat ik slagroom niet lekker vind. (dat zijn toch die dingen die helemaal gevuld met slagroom zijn?)
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja!dat zijn ze, lust jij geen slagroom?
![]()
God, dat vind ik lekker
Stomme hipster.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé....ik ben iig nog modern genoeg om het FOK!-jargon te kennen.
Nah... soms is het wel lekker, maar iedere dag zou héél snel vervelen hoor...quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Taart, gebak, tompoucen en al dat soort dingen is meestal niet aan mij besteed.
Zelfde trouwens met mayo, curry, pindasaus, ketchup en meer van dat soort slijmerige spullen....brrrr.
Boter idem dito. Heb sinds m'n puberteit al geen boter meer op m'n brood gedaan.
Je kent de sociale codes en gedraagt je daar voorbeeldig naar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... soms is het wel lekker, maar iedere dag zou héél snel vervelen hoor...![]()
Roomboter o een verse boterham vin ik dat wel weer te pruimen, of een patatje satésaus,
pindasaus is volgens mij iets anders dat sat;esaus, ik kreeg ooit een pot Pindasaus
van een Surinaamse dame, die had ze zelf gemaakt, maar ik lustte het nietgelukkig
was het voor thuis, dus dat heeft ze nooit geweten, ik heb dat natuurlijk gezegd kan je
toch ook niet maken?![]()
Het ging om het gebaar en dat was lief
Nah... kan je gewoon niet makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent de sociale codes en gedraagt je daar voorbeeldig naar.![]()
[x] Ongeschikt voor FOK!
Het hangt er vanaf....mijn motto is: Als je het antwoord niet wilt horen, dan moet je de vraag niet stellen"quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... kan je gewoon niet makenzou ik niet kunnen gewoon...
Kwakoe is dan niks voor jou.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... soms is het wel lekker, maar iedere dag zou héél snel vervelen hoor...![]()
Roomboter o een verse boterham vin ik dat wel weer te pruimen, of een patatje satésaus,
pindasaus is volgens mij iets anders dat sat;esaus, ik kreeg ooit een pot Pindasaus
van een Surinaamse dame, die had ze zelf gemaakt, maar ik lustte het nietgelukkig
was het voor thuis, dus dat heeft ze nooit geweten, ik heb dat natuurlijk niet gezegd kan je
toch ook niet maken?![]()
Het ging om het gebaar en dat was lief
Ben ik wel eens geweest toen ik in de Bijlmer woonde, wel leuke muziekquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwakoe is dan niks voor jou.
En ladingen vlees op de BBQ én Surinaamse pindasaus in overvloed...
Ik was wel altijd bang dat ze het vaker zou gaan makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf....mijn motto is: Als je het antwoord niet wilt horen, dan moet je de vraag niet stellen"Wordt niet door iedereen evenveel gewaardeerd trouwens.
Er zijn inderdaad verschillende pindasauzen, ik vind ook niet elke lekker. Wat ik wel lekker vind, zijn al die soorten sambal die ze bij Amazing Oriental verkopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was wel altijd bang dat ze het vaker zou gaan makenmaar ze heeft wel vaker iets
meegenomen, maar gelukkig geen pindasaus meer ...
Waar heb je gewoond?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik wel eens geweest toen ik in de Bijlmer woonde, wel leuke muziek
Ik geloof dat ik alleen de oer Hollandse kenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad verschillende pindasauzen, ik vind ook niet elke lekker. Wat ik wel lekker vind, zijn al die soorten sambal die ze bij Amazing Oriental verkopen.
Ja, daar vlak bij dus ...quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar heb je gewoond?
Ik heb in Kruitberg gewoond, jaren voordat die Boeing er in vloog...
Gewoon eens proberen. Maar een boterham met pindakaas en daarop de gewone sambal manis gesmeerd is ook best lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen de oer Hollandse kendus ik weet niet of ik die wel of niet lust eigenlijk...
Mew... trekt me niet zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Maar een boterham met pindakaas en daarop de gewone sambal manis gesmeerd is ook best lekker.
en Mocca, mét slagroomquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dan houden we het bij citroenijs.
Ik ben ook niet zo;n hete etertquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Sambal, pepers en andere 'hete' ellende kan ik niet hebben.
Dat is wel een risico bij iets als Kwakoe.
Als je vraagt of het pittig is, dan is het antwoord vaak behoorlijk subjectief...
Ja, dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Sambal, pepers en andere 'hete' ellende kan ik niet hebben.
Dat is wel een risico bij iets als Kwakoe.
Als je vraagt of het pittig is, dan is het antwoord vaak behoorlijk subjectief...
Ik vind ook gewoon echt niet lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:00 schreef FANN het volgende:
Hollanders zijn vast watjes wat dat betreft, of je moet er héél langzaam aan wennen
denk ik...
té heet is gewoon niet lekker, maar sommige mensen ijn het nu eenmaal gewend en diequote:Op donderdag 26 juni 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind ook gewoon echt niet lekker.
Ik begrijp niet dat je de smaak van je eten zo verknald met een lading pepers die alles overheersen.
Maar ieder z'n meug, maar het is niet mijn meug...
Werkt prima! Kijk maar wat ze op hun schermpje zien....quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stok is al langer dan Wesley groot is ...
Werkt het ook?
Weet je toevallig of die Pakistaan in de Gelkingestraat er nog zit?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:12 schreef Disana het volgende:
Erg veel zout vind ik ook niet lekker meer. En ik heb wel eens een maaltijd moeten laten staan in een Indonesisch restaurant omdat het vergeven was van de sambal.
Met Google vind ik niets, en er staat me alleen maar heel vaag iets van bij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je toevallig of die Pakistaan in de Gelkingestraat er nog zit?
Wat heb ik daar vaak lekker gegeten zeg!
Een stomer, lijkt me leuk om dingen mee te proberen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:16 schreef FANN het volgende:
Ik krijg vanmiddag deze als het goed is...
Zit een kookboek bij, dus ga ik effe mee experimenteren deze week...
Ja, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Een stomer, lijkt me leuk om dingen mee te proberen.
tsssssssssss dat is best ergquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werkt prima! Kijk maar wat ze op hun schermpje zien....
[ afbeelding ]
Tacootje erbij met guacemole...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe een Smoothie maken, anders kan ik mijn avocado weggooien denk ik
Zal wel opgedoekt zijn dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Met Google vind ik niets, en er staat me alleen maar heel vaag iets van bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:57 schreef Kingstown het volgende:
FANN gespot bij het WK!Chickie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Zou die gozer ernaast met dat masker op "de Griek" zijn?
Voetbalfans van Nationale teams zijn per definitie niet toerekeningsvatbaar....quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik begrijp alleen niet waarom hij een buttplug op z'n hoofd heeft. Alhoewel, met zo'n masker...
Nee, dat is ook de reden dat ik geen Oranje fan ben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voetbalfans van Nationale teams zijn per definitie niet toerekeningsvatbaar....
Bij mij is het meer de afkeer van het carnavaleske karakter en het "laten we lekker eens gezellig gek doen met z'n allen"....liefst met een dweilorkestje erbij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is ook de reden dat ik geen Oranje fan ben.
Het hele jaar loop je te kankeren op die bosmongolen van de andere clubs en dan een paar keer per jaar zou je die moeten toejuichen. Never!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb er he-le-maal niets mee. Met een edammerkaas op hun hoofd.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij is het meer de afkeer van het carnavaleske karakter en het "laten we lekker eens gezellig gek doen met z'n allen"....liefst met een dweilorkestje erbij.![]()
Thialfpubliek wat in de vrije tijd aan het linedancen is ofDat ook, hoewel je ook supporter kan zijn zonder jezelf als oranje bosmongool aan te kleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb er he-le-maal niets mee. Met een edammerkaas op hun hoofd.![]()
Een stuk knapper dan Yolanthequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef Disana het volgende:
Soury:
https://www.facebook.com/(...).129930197818&type=1
[ afbeelding ]
Wat een triestheidquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:11 schreef Disana het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=135687
De pijn moet ondraaglijk zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |