chufi ben jij het?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zou een er een grens zijHet wijf van Die Lange...n tussen hetero en homo?
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde vaag dat ze uit elkaar zijn, maar daar hou ik me verder niet mee bezig.
Dat zou heel leuk vn je zijn om dat te doen die handtekening..quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We?
Peppie & Kokkie kunnen niet eens door één deur.
Niks 'we'...
En he/she vaart mee tijdens de Gay Pride, zal voor Sjoef dan even zijn/haar handtekening vragen...
Ik ben hetero Deesquote:
De sloerie...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.
Oh, ik dacht dat ze elkaar zat waren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.
Alles op een tablet vergt enige oefeningquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kopiëren en plakken van een OP op een tablet vergt enige oefening...
Waylon is een beetje een vreemde, maar dat het niet helemaal lekker liep na het ESF is een feitquote:
Dat dus, maar jij wist toch net nog van niks?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze elkaar zat waren.
Fietsen ging al wat lastig er mee...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op een tablet vergt enige oefening
Ik wist het ook niet hoor, en ik heb wel naar 1 voorronde van het songfestival gekeken.quote:
En dat valt je nu pas op? Hij is gruwelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Die reclame van Lactacyd, wat een drama...
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik Oostenrijkse collegas met baarden heb die wel Wurst lusten ..quote:
tmiquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op een tablet vergt enige oefening
Ik had gehoord dat Waylon zoek was, en toen dat ze niet samen verder gingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, maar jij wist toch net nog van niks?
Maar zeggen dat het slechts een gelegenheidsband was, klinkt wat chiquer...
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
'ik kan het over van alles hebben met mijn moedah'? ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |