chufi ben jij het?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zou een er een grens zijHet wijf van Die Lange...n tussen hetero en homo?
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde vaag dat ze uit elkaar zijn, maar daar hou ik me verder niet mee bezig.
Dat zou heel leuk vn je zijn om dat te doen die handtekening..quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We?
Peppie & Kokkie kunnen niet eens door één deur.
Niks 'we'...
En he/she vaart mee tijdens de Gay Pride, zal voor Sjoef dan even zijn/haar handtekening vragen...
Ik ben hetero Deesquote:
De sloerie...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.
Oh, ik dacht dat ze elkaar zat waren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat de Common Linnets een gelegenheidsduo is, waarvan de samenstelling elke keer verandert. Ilse de Lange is er wel altijd bij maar met een andere partner.
Alles op een tablet vergt enige oefeningquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kopiëren en plakken van een OP op een tablet vergt enige oefening...
Waylon is een beetje een vreemde, maar dat het niet helemaal lekker liep na het ESF is een feitquote:
Dat dus, maar jij wist toch net nog van niks?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze elkaar zat waren.
Fietsen ging al wat lastig er mee...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op een tablet vergt enige oefening
Ik wist het ook niet hoor, en ik heb wel naar 1 voorronde van het songfestival gekeken.quote:
En dat valt je nu pas op? Hij is gruwelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Die reclame van Lactacyd, wat een drama...
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik Oostenrijkse collegas met baarden heb die wel Wurst lusten ..quote:
tmiquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op een tablet vergt enige oefening
Ik had gehoord dat Waylon zoek was, en toen dat ze niet samen verder gingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, maar jij wist toch net nog van niks?
Maar zeggen dat het slechts een gelegenheidsband was, klinkt wat chiquer...
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
'ik kan het over van alles hebben met mijn moedah'? ja?
Heb 'm nu 2 keer gezien en ik vraag me af wie dat spul in godsnaam koopt...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat valt je nu pas op? Hij is gruwelijk
Is dat dat spul tegen vaginale schimmel? Lijkt mij dat je dan beter even naar de dokter kunt gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 'm nu 2 keer gezien en ik vraag me af wie dat spul in godsnaam koopt...
Of naar PP...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat dat spul tegen vaginale schimmel? Lijkt mij dat je dan beter even naar de dokter kunt gaan.
diegene die kutjeuk heeftquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, misschien één van de dames hier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die stopt er een zwarte legging met kant in en klaarquote:
wat ging waarover?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar waar ging het over?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Die zal vast ook wel een schimmel hebben...
Stelletje viespeuken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Die stopt er een zwarte legging met kant in en klaar
Kant en klare schimmel...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die stopt er een zwarte legging met kant in en klaar
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
'ik kan het over van alles hebben met mijn moedah'? ja?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar waar ging het over?
Welke reclame?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt dat meisje toch in die commercial, of zit ik nou helemaal fout?
Ben jij misschien in de war met 'mijn Chilly', dat andere product voor vagina's?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt dat meisje toch in die commercial, of zit ik nou helemaal fout?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb het nog nooit gekocht... Volgens mij is het voor regulatie van de zuurspiegel ...
Dat je het weetquote:Lactacyd intiemverzorging helpt de natuurlijke balans van de vagina te behouden. Het is mild, zeepvrij en bevat lichaamseigen melkzuur, dat helpt de vagina te beschermen.
Hou op...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij misschien in de war met 'mijn Chilly', dat andere product voor vagina's?
Ik kan me van die reclame alleen een vrouwmens op bed herinneren, toen blokte ik de boelquote:
het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij misschien in de war met 'mijn Chilly', dat andere product voor vagina's?
Poesverfrisserquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poesverfrisser![]()
Ik ken dat merk niet, maar moest denken aan de armbandjes van dikke Lot.
Waarom zou je dat gebruiken, het houdt zichzelf maar mooi schoon, geen gedoe erin.quote:
Jij kent het merk dus welquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke Lot uit UTO?
Die vind ik wel lief...
Ik weet nog steeds niet hoe je dat schrijft. Chablis of Chably. In elk geval zijn de shirtjes foeilelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poesverfrisser![]()
Ik ken dat merk niet, maar moest denken aan de armbandjes van dikke Lot.
Wij stinkers hebben aan 1 merk kennelijk niet genoeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
[..]
das toch het f*cking zelfde als Lactacyd?
Ik denk dat die poes niet genoeg heeft aan zichzelf schoonhoudenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken, het houdt zichzelf maar mooi schoon, geen gedoe erin.
Ja is ook flauwekul. Maar ja, er is kennelijk een markt voor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken, het houdt zichzelf maar mooi schoon, geen gedoe erin.
Chablis is wijn, dus ik denk dat het Chably is, 40 euro voor een t-shirt las ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je dat schrijft. Chablis of Chably. In elk geval zijn de shirtjes foeilelijk.
Belachelijk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chablis is wijn, dus ik denk dat het Chably is, 40 euro voor een t-shirt las ik
Ja ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb net geGoogled, juist omdat ik het niet kende...
Ja...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja.
Kan jij mij uitleggen waarom die Italiaan ging liggen nadat Suarez hem gebeten had?
Misschien moet ik hem dan toch in het WK-forum gaan stellen.quote:
je hebt gelijk, nu even zoeken wat voor kutdouche er in mijn brein is blijven hangenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me van die reclame alleen een vrouwmens op bed herinneren, toen blokte ik de boel
Zit die Italiaan daar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem dan toch in het WK-forum gaan stellen.
Nee, die Italiaan zit daar niet, maar wel de "kenners".quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit die Italiaan daar?
Hij zal wel pijn hebben gehad en een vrije trap mee was ook niet verkeerd geweest...
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die Italiaan zit daar niet, maar wel de "kenners".
Bij de OWS was er een fantastisch topic (OWS for dummies), waar "leken" allerlei vragen konden stellen, zonder dat daar lullig over werd gedaan. Als je deze vraag nu op het Wk-forum gaat stellen, dan krijg je vooral Tong80-achtige antwoorden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem dan toch in het WK-forum gaan stellen.
Deisyy, de nieuwe komt net binnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die Italiaan zit daar niet, maar wel de "kenners".
Altijd voor de autisten gaan. Veel leuker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu zit ik te dubben tussen de nieuwe en de vraag stellen om te kijken hoe die voetbalautisten reageren
Waarom wil je die vraag überhaupt stellen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu zit ik te dubben tussen de nieuwe en de vraag stellen om te kijken hoe die voetbalautisten reageren
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik 2 dingen tegelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd voor de autisten gaan. Veel leuker.
Wel een linkje aub hier posten.
Thnx....had het al gespot.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik 2 dingen tegelijk![]()
WK / Suarez bijt weer #4
Nou, wat zei ik?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik 2 dingen tegelijk![]()
WK / Suarez bijt weer #4
Luiers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Disana...
Die naam vind ik nu trouwens ook verdacht. Even Googelen...
http://www.villadisana.com/quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Disana...
Die naam vind ik nu trouwens ook verdacht. Even Googelen...
Het is dat ik onze vakantie al geboekt heb...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.villadisana.com/
Ziet er niet slecht uit....
Is de discussie begonnen met een speciale poes dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die poes niet genoeg heeft aan zichzelf schoonhouden
Poezebeesten houden zichzelf schoon, andere poezen niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de discussie begonnen met een speciale poes dan?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
Maar de meeste poezen hier kunnnen zichzelf niet likken ...
Das nou weer jammer...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
Maar de meeste poezen hier kunnnen zichzelf niet likken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |