quote:Falling Skies is an upcoming American science fiction television drama series created by Robert Rodat and Steven Spielberg for TNT. The first season will feature ten episodes. The show is produced by DreamWorks Television, with Steven Spielberg acting as an executive producer. Falling Skies is set to premiere on Sunday, June 19, 2011, at 9 p.m. with a two-hour pilot episode.
Falling Skies tells the story of the aftermath of an alien invasion; It follows a group of survivors who must band together in order to fight back against the invading aliens. The group, known as the 2nd Mass, is led by history professor Tom Mason who, in search of his son, must put his extensive knowledge of military history to the test as one of the leaders of the resistance movement.
Compleet met hetzelfde tenue als de HJ.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
En dat stomme enge kind met d'r blonde harenwtf is dat nou weer.
En dat nazi-gebeurenecht
_!
Dat heropvoeringskamp. Ze zeggen zelfs letterlijk dat de nazi's het ook deden. Maar je herkent het op het eerste gezicht toch wel? Ook dat ze zo'n ariër nemen als instructeur... Valt nog mee dat de kinderen niet allemaal blank waren. Zou het eea wel een extra dimensie geven, als ze daar ook nog wat mee zouden doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:31 schreef jogy het volgende:
Ik heb de nazi's een beetje gemist geloof is.
Een uitgelekte episode inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:24 schreef El_Grando101 het volgende:
Was die van vorige week een screener/pre release of zo? Omdat de eerste aflevering vorige week al online stond maar deze week geen nieuwe?
Man, manquote:
Zijn er anderen dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Monolith het volgende:
Het is wel erg matig aan het worden nu inderdaad. Maar ach, verder toch weinig boeiende scifi op het moment.
Ik vond de eerste aflevering van Dominion best aardig. Daarnaast is er Defiance, niet heel bijzonder maar kijkt wel makkelijk weg. Continuum staat nog op m'n lijstje om aan te beginnen.quote:
Aanradertje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering van Dominion best aardig. Daarnaast is er Defiance, niet heel bijzonder maar kijkt wel makkelijk weg. Continuum staat nog op m'n lijstje om aan te beginnen.
Ga het ook zeker wel kijken, maar het WK en de zomerse activiteiten in de weekenden zitten nog een beetje in de weg.quote:
Als je alles wilt meekrijgen: Ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef Vinture het volgende:
Ik wil deze serie gaan volgen maar moet ik dan helemaal op get begin beginnen?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Falling_Skies_episodesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef Vinture het volgende:
Ik wil deze serie gaan volgen maar moet ik dan helemaal op get begin beginnen?
Ze zijn net begonnen toch? Wtf dat begin trouwens..hij heeft dus dat zieke Alien wapen en besluit er gewoon niks mee te doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:48 schreef Steinerized het volgende:
Net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien....
Waarom al die referenties naar de nazi's?Ik bedoel een opvoedkamp en een mensenghetto?
Ik ben wel benieuwd naar de bedoeling van de transformatie. Worden ze dan net zo als de skitters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:12 schreef Steinerized het volgende:
Ik heb net episode 3 gezien.Zowaar een goede aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dat snapte ik ook niet maar dacht dat ik het vergeten was.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Ja dit was wel weer vermakelijk. Ook gewoon lekker ongecompliceerde Scifi actie.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zowaar een goede aflevering.
[..]
Bij einde van 3 was de afspraak dat de mensen in hun eigen gebied (bepaald door de andere natuurlijk) mochten blijven. Onze dappere dodo's kozen daar natuurlijk niet voor en liepen vrolijk ongestoord weg.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef kurk_droog het volgende:
Wat heb ik eigenlijk gemist aan het eind van seizoen 3 en het begin van 4? Ik zat echt van wTF zijn ze ineens. Of heb ik 3 nooit afgekeken
Dit:quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef kurk_droog het volgende:
Wat heb ik eigenlijk gemist aan het eind van seizoen 3 en het begin van 4? Ik zat echt van wTF zijn ze ineens. Of heb ik 3 nooit afgekeken
+ dit:quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:47 schreef DJKoster het volgende:
Met het Volm wapen vernietigen ze een Espheni toren, big ass Volm mothership landt, Volm hebben de hulp van de mensen niet nodig en willen ze naar een veilige plek in Brazilië deporteren.
Onze helden zijn het daar niet mee eens en mogen het zelf met een groep uitzoeken.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bij einde van 3 was de afspraak dat de mensen in hun eigen gebied (bepaald door de andere natuurlijk) mochten blijven. Onze dappere dodo's kozen daar natuurlijk niet voor en liepen vrolijk ongestoord weg.
Begin aflevering 1 seizoen 4: toch niet zo ongestoord.
(Copy/paste uit het vorige topic:)quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef kurk_droog het volgende:
Idd 2 goede afleveringen op een rij.quote:
Ik vond hem ook niet slecht. Alleen het 'Jeanie stukje' was wat minder vond ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Idd 2 goede afleveringen op een rij.
Met zowaar 2 interessante plottwists.
Kon beter maar op zich netjes dat het ze het vrij snel afhandelden.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet slecht. Alleen het 'Jeanie stukje' was wat minder vond ik.
Was juist mooi. Weaver liep al ff te ijlen en was vrij waardeloos als character. Dochter pleitte en Weaver kan weer de man uithangen en doen waar hij goed in is: de aliens dwars zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet slecht. Alleen het 'Jeanie stukje' was wat minder vond ik.
Ik vrees voor je dat die alleen maar groter zal worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef Steinerized het volgende:
Goede aflevering inderdaad.
Alleen kan die storyline om die Lexi me totaal niet boeien.
Ten opzichte van de vorige afleveringen is die storyline alleen maar minder in veeld gebracht. :pquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat die alleen maar groter zal worden.
Het einde met die twee Ashveni voorspelde meer dat ze nog een vrij prominente rol gaat spelen, bedoelde ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ten opzichte van de vorige afleveringen is die storyline alleen maar minder in veeld gebracht. :p
Nu maar hopen dat ze die trend doorzetten.
Ja, dat weet ik. Was gewoon een beetje valse hoop bij me opbouwen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het einde met die twee Ashveni voorspelde meer dat ze nog een vrij prominente rol gaat spelen, bedoelde ik.
Deze aflevering was echt een draak ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond deze ep (ep 9) wel echt slecht. Ik hoop op een goede season finale en dat het laatste seizoen sterk finisht!
Ook dat gezeik met Pope was erg slecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze aflevering was echt een draak ja.
Mijn god wat zijn die zoons van de masons irritant en dom.
Wel jammer want de vorige afleveringen waren best aardig.
Ik vond vorige afleveringen zelfs vrij goed! En dan was dit ineens weer een hele grote stap terugquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze aflevering was echt een draak ja.
Mijn god wat zijn die zoons van de masons irritant en dom.
Wel jammer want de vorige afleveringen waren best aardig.
Staat hij er op dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:48 schreef Thunder0x het volgende:
Wat de fuk was dat voor een season finale... jezus.
Welke episode?quote:
11 en 12.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
11 en 12.
Overigens:Apart ik kreeg die gisteren niet gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
11 en 12.
Overigens:Dat legt ze ook uit in de aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Ze hadden wat issues bij ezTV geloof ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:44 schreef DJKoster het volgende:
11 was bij mij 12 en
12 was bij mij REAL.12
Beetje verwarrend inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat legt ze ook uit in de aflevering.Ah, dat had ik dan even gemist. Moet ook wel bekennen dat ik deze serie niet met volle aandacht bekijk, maar regelmatig m'n telefoon erbij pakken en een beetje ga Fok!ken oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg logisch klinkt de verklaring vanuit een natuurkundig perspectief overigens niet echt, maar goed.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Logica is niet waar de serie bekend om staat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg logisch klinkt de verklaring vanuit een natuurkundig perspectief overigens niet echt, maar goed.
Nee, maar je hebt ver gezocht en ver gezocht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Logica is niet waar de serie bekend om staat.
Dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een einde weer.
Ik weet wel hoe volgend seizoen weer totaal random zal beginnen met the 2nd mass ergens in Duitsland bier aan het drinken.
Overigens moet iemand echt matt en hal uit hun lijden verlossen.
Ergens is het wel slim want door die grote tijdssprongen heb je het gevoel dat er een shitload gebeurd is zonder dat er budget is verspild aan setdesign en special effects. Maar irritant.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een einde weer.
Ik weet wel hoe volgend seizoen weer totaal random zal beginnen met the 2nd mass ergens in Duitsland bier aan het drinken.
Overigens moet iemand echt matt en hal uit hun lijden verlossen.
Klopt jaquote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik loop wat achter, gisteren aflevering 5 gekeken waarin Tom Mason door die broers ontvoerd wordt en Weaver met zoontje achter hem aangaan. Man man die speech van Weaver tegenover het zoontje, wat een onnavolgbare onzin over familie, wraak etc. En het werd helemaal hilarisch toen het zoontje zei dat ie het ook maar een kut speech vond![]()
Overigens is het acteerwerk van Weaver/ Will Patton en Moon Bloodgood echt te slecht voor woorden, ze worden niet beter maar steeds slechter lijkt het wel. Noah Whyle doet het altijd nog wel aardig tegenover de rest
Terwijl dat toch al gevestigde namen waren? Wel is die Moon een knappe vrouw.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik loop wat achter, gisteren aflevering 5 gekeken waarin Tom Mason door die broers ontvoerd wordt en Weaver met zoontje achter hem aangaan. Man man die speech van Weaver tegenover het zoontje, wat een onnavolgbare onzin over familie, wraak etc. En het werd helemaal hilarisch toen het zoontje zei dat ie het ook maar een kut speech vond![]()
Overigens is het acteerwerk van Weaver/ Will Patton en Moon Bloodgood echt te slecht voor woorden, ze worden niet beter maar steeds slechter lijkt het wel. Noah Whyle doet het altijd nog wel aardig tegenover de rest
Zeker Patton heeft een flink rijtje films en bekende series op zijn naam staan.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Terwijl dat toch al gevestigde namen waren? Wel is die Moon een knappe vrouw.
Serieus is dat dezelfde?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Mirel het volgende:
Komt 30 september uit. Gaat iemand het spelen?
Leuke reminder trouwens. Pope in SG-1
[ afbeelding ]
5 topics gaat toch nog, er zijn series die 5 seizoenen lopen en nog niet 1 topic vol hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef Mirel het volgende:
Grappig dat dit topic bijna niet gebruikt wordt maar de serie loopt al 4 seizoenen
volgens imdb 10 meesterlijke afleveringen. Aflevering 4 is getiteld Pope Breaks Bad. Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:17 schreef cva het volgende:
iemand die weet hoeveel afleveringen dit laatste meesterlijke seizoen krijgt ?
bedankt , na het einde van deze serie heeft mijn leven geen zin meerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens imdb 10 meesterlijke afleveringen. Aflevering 4 is getiteld Pope Breaks Bad. Ik kijk er nu al naar uit
quote:
Dit is het laatete seizoen, 10 eps totaal. Ben benieuwdquote:Op zondag 7 juni 2015 11:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ach weer twee afleveringen (begin en einde) met veel CGI en toffe shit en tussendoor 10 afleveringen soap.
Ik ook. Beetje guilty pleasure wel dit want eigenlijk is het maar zozo. Maar kijkt lekker weg, beetje in dezelfde categorie als bijvoorbeeld The Last Ship.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:06 schreef Max23 het volgende:
Gister in USA op tv geweest, dus ik ga vanavond kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
Redelijke opener. Alleen ik denk dat:Volgens mij hoeft het niet in een spoiler aangezien de uitzending al geweest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was inderdaad wel weer een aardige aflevering. Beetje wegkijk sci-fi.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ik weet niet of iedereen speculeren kan waarderen.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet in een spoiler aangezien de uitzending al geweest is.
Hij was inderdaad wel weer een aardige aflevering. Beetje wegkijk sci-fi.
Ach het van de regen in de drup concept is een beetje de kern van de serie natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen speculeren kan waarderen.
Korter ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het van de regen in de drup concept is een beetje de kern van de serie natuurlijk.
Dit is wel het laatste seizoen en volgens mij ook iets korter dan normaal, dus echt enorme nieuwe verhaallijnen verwacht ik niet.
Ik vind het wel veruit de meest vermakelijke pulp sci-fi van het moment. Ik vrees dat we nog heel lang zullen moeten wachten tot we weer eens een serie krijgen die enigszins in de buurt komt bij bijvoorbeeld BSG of zelf maar Firefly.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Heeeeeeerlijk om deze serie te hate-watchen. Echt de slechtste SF serie ooit. Het is altijd weer smullen om de comments om IMDB te lezen.
Vaak worden er slechte dingen genoemd die mijzelf niet eens waren opgevallen...
Ik kan me ook herinneren dat die Skidders in eerdere seizoenen niet of nauwelijks dood te krijgen waren, maar nu is een simpel pistoolschot al voldoende. Of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:45 schreef Steinerized het volgende:
Heb me weer doodgelachen daarnet. Terwijl ze door hordes aliens aangevallen worden, zijn die kolonel en Tom in een discussie verwikkeld en zie je op de achtergrond iedereen rustig rondlopen alsof er niets aan de hand is.
Ik meen me iets te herinneren dat ze die kogels hadden aangepast, zodat deze effectiever zijn tegen die skitters.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me ook herinneren dat die Skidders in eerdere seizoenen niet of nauwelijks dood te krijgen waren, maar nu is een simpel pistoolschot al voldoende. Of heb ik iets gemist?
ja pope had dat gedaan, daarna hebben ze het 1 keer gebruikt en daarna hoefde het niet meer ofzoquote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat ze die kogels hadden aangepast, zodat deze effectiever zijn tegen die skitters.
Maar ook die scene met die RPG. Dat was ook zo'n gigantisch wtf-moment.
Dat drone-achtige ding? Was dat een RPG? Leek meer op een soort Skiddervaporizer ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat ze die kogels hadden aangepast, zodat deze effectiever zijn tegen die skitters.
Nee, de RPG die ervoor zorgde dat de gehele voedselvoorraad vernietigd werd.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat drone-achtige ding? Was dat een RPG? Leek meer op een soort Skiddervaporizer ofzo.
Wat een kameel was dat ja. Dan verdien je een nekschot.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe serie Killjoys wel vermakelijk als poor man's Firefly tot nu toe.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het wel veruit de meest vermakelijke pulp sci-fi van het moment. Ik vrees dat we nog heel lang zullen moeten wachten tot we weer eens een serie krijgen die enigszins in de buurt komt bij bijvoorbeeld BSG of zelf maar Firefly.
Dat zijn die visioenen toch alquote:Op maandag 6 juli 2015 13:32 schreef sp3c het volgende:
ik zit te wachten tot Tom Mason magische alien skills krijgt, dan is de shit pas echt aan
Niet onaardig, maar inderdaad wel een poor man's Firefly.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe serie Killjoys wel vermakelijk als poor man's Firefly tot nu toe.
De preview had in ieder geval weer wat meer focus op de hoofd verhaallijn. Die Pope draait door verhaallijn boeit me niet zo eigenlijk. Dit moet gewoon vermakelijke actie sci-fi zijn. Het acteerwerk is toch al niet best.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Losgeslagen Pope, ach, waarom ook niet. Ze zullen wel niets anders weten voor de normale verhaallijn.
Was wel mooi emotioneel op die operatietafel. Met Goat Cheese die zijn liefde verklaarde, waarna er een traan langs zijn wang druppelde. Toen kon ik het ook niet meer drooghouden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:46 schreef Mirel het volgende:
Nah, ze moeten token alien guy hebben. Vooral ook nu token black guy naar Pope overgelopen is
Vond het wel jammer dat hij niet dood ging, ik erger me rot aan die gast.quote:Op woensdag 29 juli 2015 04:11 schreef Tim86 het volgende:
Bwohh, was wel flink spannend die ep van vorige week. Ik dacht echt dat Goat Cheese dood ging
Tom Mace On tegen de bugsquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond het wel jammer dat hij niet dood ging, ik erger me rot aan die gast.
Met zijn 'Tom Mason'
Waar ik op hoop is dat Lexi nog even terugkomt en wat rare fratsen uithaalt. Dat met Mason en Pope weten we nou wel idd. Enige verschil is dat Pope nu een kale kop heeftquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tom Mace On tegen de bugs
Ik had stiekem de hoop dat ze er met een knaller uit zouden gaan omdat ze vooraf wisten dat dit het slotseizoen was, maar het is hetzelfde langdradige gelul als ieder seizoen met weer een nieuw/ras hybrid en de eeuwige struggles tussen Mason en Pope.
Lexi kan een makkelijke plot device zijn voor de schrijvers. Met haar onverklaarbare krachten kan ze dan ineens alles uitroeien en leeft de mensheid nog lang en gelukkig. Zou me niets verbazen als het zoiets gaat worden. Al gaat er ook vast iets gebeuren rondom Tom en zijn link met dat nieuwe alien ras (heb de nieuwste ep nog niet gezien, dus misschien is daar al iets mee gedaan nu)quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik op hoop is dat Lexi nog even terugkomt en wat rare fratsen uithaalt. Dat met Mason en Pope weten we nou wel idd. Enige verschil is dat Pope nu een kale kop heeft
Oh ja dat uitgestorven ras wat toch niet is uitgestorvenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lexi kan een makkelijke plot device zijn voor de schrijvers. Met haar onverklaarbare krachten kan ze dan ineens alles uitroeien en leeft de mensheid nog lang en gelukkig. Zou me niets verbazen als het zoiets gaat worden. Al gaat er ook vast iets gebeuren rondom Tom en zijn link met dat nieuwe alien ras (heb de nieuwste ep nog niet gezien, dus misschien is daar al iets mee gedaan nu)
Als dat gebeurt dan ga ik de schrijvers een boze mail sturen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:51 schreef jogy het volgende:
Hoe deze serie loopt zou het mij niets, maar dan ook echt helemaal niets verbazen als Tom tijdens de laatste aflevering op het moment suprême wakker wordt en het allemaal een droom lijkt te zijn.
Ik een boze aangetekende brief met een dood insect erin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan ga ik de schrijvers een boze mail sturen.
Oh wacht het kan ook zo zijn dat hij dood is, zoiets als in Lost, dat einde was ook zo matig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik een boze aangetekende brief met een dood insect erin.
Dat hij dood ging aan boord van dat ruimteschip en dat de laatste 2(?) seizoenen niet hebben plaatsgevonden ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht het kan ook zo zijn dat hij dood is, zoiets als in Lost, dat einde was ook zo matig.
Ik ben van verwachtend naar afwachtend naar teleurgesteld naar cynisch blij gegaan met deze serie. Nu kan het mij niet slecht genoeg zijn en hou ik er van. Gewoon omdat ze het nog niet eens expres doen maar gewoon totale mislukkelingen zijn en er toch glansrijk mee weg komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:23 schreef FoXje het volgende:
Dat deze bagger nog op TV is ... Ik weet nog dat ik hier zo'n hoge verwachtingen van had toen het nog niet uitgezonden was.
Die tufbeker is de slechtste van allemaal manquote:
Nou en. Fijne man om naar te kijken though. #nohomoquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Die tufbeker is de slechtste van allemaal man.
En pope en Weaver.quote:
Daarom vind ik het ook een beetje een raadsel. Er zitten best een paar acteurs in die zouden moeten weten wat ze doen maar die in deze serie acteren alsof ze slaapdronken het podium op zijn geschopt zonder ontbijt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En pope en Weaver.
Ik zag trouwens dat Weaver in best grote films gespeeld heeft.
Ik denk dat als ze naar hun loonstrookje kijken, ze het geen fuck boeit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook een beetje een raadsel. Er zitten best een paar acteurs in die zouden moeten weten wat ze doen maar die in deze serie acteren alsof ze slaapdronken het podium op zijn geschopt zonder ontbijt.
Vooral saai. Het is allemaal al niet hoogstaand. Dan mag het in ieder geval nog wel wat vermakelijke actie bevatten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
Man man man wat een slechte aflevering.
Dit had ik ook meteenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:22 schreef AchJa het volgende:
Hoe wisten ze nou weer dat hij Tom heette?
Ja precies, ik had meteen zoiets van ah, nu wordt hij straks wakker in eoa Under the Dome cocoon oid...quote:
En Maggiequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef jogy het volgende:
Of het is gewoon een aflevering dat begon als èèn of andere alien brainfuck om hem over te halen om terug te gaan naar zijn missie. Vorige aflevering was dat vliegbeest nog praktisch onsterfelijk en nu lag het dood in de bosjes door een prutserig jachtgeweer en zijn ze maar verder gegaan met een schattig verhaaltje over [whatever].
Ik dacht in eerste instantie dat het weer die vage aliens waren waar Tom steeds mee in contact staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef jogy het volgende:
Of het is gewoon een aflevering dat begon als èèn of andere alien brainfuck om hem over te halen om terug te gaan naar zijn missie. Vorige aflevering was dat vliegbeest nog praktisch onsterfelijk en nu lag het dood in de bosjes door een prutserig jachtgeweer en zijn ze maar verder gegaan met een schattig verhaaltje over [whatever].
Volgens mij was dat het ook in het begin hoor, nog meer gekke losse eindjes dan normaal. Ze zijn echt halverwege van gedachte veranderd en hebben er maar gewoon een soort karakter verdiepende filler van gemaakt oid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het weer die vage aliens waren waar Tom steeds mee in contact staat.
De vraag is nu, welk karakter is nu verdiept?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het ook in het begin hoor, nog meer gekke losse eindjes dan normaal. Ze zijn echt halverwege van gedachte veranderd en hebben er maar gewoon een soort karakter verdiepende filler van gemaakt oid.
Tom heeft ff een jankie gedaan, instant verdieping. Of zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De vraag is nu, welk karakter is nu verdiept?
Die zag er goed uit ja. Had niet eens door dat ik de episode ervoor gemist had maar man wat was die slecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Maggieheeft haar spikes stiekem toch nog...
Maar goed, we zullen het de volgende aflevering wel zien.
Heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Maggieheeft haar spikes stiekem toch nog...
Ahquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, was als reactie op de alien brainfuck.
Je vergeet het stuk waar hij voor Hal kiest ipv het greater good.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:35 schreef Karina het volgende:
Beetje raar dat die kinderen het niet vreemd vonden dat ze nooit op stap gingen met de familie, nooit andere kinderen zagen en niet naar school hoefden
En de moeder was wel heeel makkelijk met haar zoon meegeven aan Mason: hij wil oorlogje voeren, ok neem hem maar mee hoor.
Gelukkig voor haar zag Mason in dat het toch niet zo een goed idee was en de zoon bleef bij zijn familie.
Niks gebeurd dus eigenlijk, Mason is ontvoerd door die vogel, gered en weer terug naar zijn maatjes.
Het is inderdaad wel een gevalletje 'nog even het laatste seizoen afkijken'. Hoopte op gewoon een laatste seizoen met lekker simpele actie sci-fi, maar in plaats daarvan worden we hoofdzakelijk geconfronteerd met vreselijk slecht acteerwerk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Tis maar goed dat dit het laatste seizoen is. Nog 3 afleveringen en dan zijn we er klaar meeAnders had ik het uit mezelf opgegeven.....
Er ontbreekt na de spectaculaire finale van vorig seizoen inderdaad een klein detail.... Verhaallijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Tis maar goed dat dit het laatste seizoen is. Nog 3 afleveringen en dan zijn we er klaar meeAnders had ik het uit mezelf opgegeven.....
Zoals gezegd mis ik een boeiende verhaallijn. En het acteerwerk is vaak echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:53 schreef stinkie het volgende:
Na die klaagzang hier verwachtte ik niet veel maar ik heb deze week de episodes gekeken en ik vind het best ok. Beter dan vorig jaar dat gejammer over die dochter.
Dit is een vraag voor in het algemene serie topic.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef stinkie het volgende:
Dark matter goed?
Ik ben na 4 eps gestopt met sense8. Nu bezig met last ship en defiance is mijn wegkijk sci-fi. Killjoys schijnt ook goed te zijn.
Inderdaad meer iets voor de betreffende topics, maar om off topic te gaanquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef stinkie het volgende:
Dark matter goed?
Ik ben na 4 eps gestopt met sense8. Nu bezig met last ship en defiance is mijn wegkijk sci-fi. Killjoys schijnt ook goed te zijn.
Dark matter begon wel wat clichématig, maar naarmate het vorderde werd het steeds vermakelijker. Sense8 heb ik gekeken maar was echt slecht.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef stinkie het volgende:
Dark matter goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder op het einde weer die irritante verhaallijn met pope die ook helemaal nergens meer over gaat. Als je het zo ziet zou je denken dat ze nog 2 seizoenen hadden om het af te ronden maar nee het zijn 2 afleveringen. Het voegt wel iets toe maar het had in 1 aflevering gemoeten.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Net de aflevering bekeken maar man man man.Dat met die androids is nog niet eens heel vergezocht, als je die halfdochter herinnert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder op het einde weer die irritante verhaallijn met pope die ook helemaal nergens meer over gaat. Als je het zo ziet zou je denken dat ze nog 2 seizoenen hadden om het af te ronden maar nee het zijn 2 afleveringen. Het voegt wel iets toe maar het had in 1 aflevering gemoeten.
En Pope, juist nodig. Breaking Bad. Is niet per se een term voor iemand die definitief het slechte pad op gaat. Pope sterft, offert zichzelf op(of hij jaagt een kogel door een hoofdrolspeler in de laatste seconde en rent lachend weg, kan ook).
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Ze weten nu dat alle overlords bij elkaar zitten, 1 bommetje en ze gaan er allemaal aan, The Endquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef P4tje het volgende:
Dit moet toch wel slecht gaan aflopen? Hoe willen ze nu nog in twee episodes een eind goed al goed einde gaan fabriceren.
Schiet je niets mee op. Ze moeten de Supreme hebben. En daar komt dat halfbakkenafgeslachtedromenras weer van pas, bij gebrek aan een betere term.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze weten nu dat alle overlords bij elkaar zitten, 1 bommetje en ze gaan er allemaal aan, The End
Zoiets denk ik
Alles kapot idd in een minuut of 2.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
De afsluiting van die Pope verhaallijn ook, godsamme zeg.
Benieuwd wat ze van de laatste aflevering weten te maken.
Pff verbaasd me niets als pope nog niet dood is hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
De afsluiting van die Pope verhaallijn ook, godsamme zeg.
Benieuwd wat ze van de laatste aflevering weten te maken.
Ik zit ook te wachten tot Lexie weer verschijnt, zou mij ook niets verbazen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben benieuwd wie die supreme is. Gaat wat zijn als het die dochter van hun isJe weet maar nooit met hun!
![]()
Nee mij ook niet hoor, maar het is wel een heel simpel einde van de 'Pope start zijn eigen clubje' verhaallijn. Het zal er wel op neerkomen dat in de laatste aflevering de queen op het punt staat om Tom te vermoorden en dat Pope plots opduikt en dat virus gebruikt om Tom te redden. En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Pff verbaasd me niets als pope nog niet dood is hoor.
Dat zit er dik in ja, zo cliché zijn ze wel he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee mij ook niet hoor, maar het is wel een heel simpel einde van de 'Pope start zijn eigen clubje' verhaallijn. Het zal er wel op neerkomen dat in de laatste aflevering de queen op het punt staat om Tom te vermoorden en dat Pope plots opduikt en dat virus gebruikt om Tom te redden. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Een na laatste ep al gezien?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten tot Lexie weer verschijnt, zou mij ook niets verbazen.
Yep en daar was ze hoor. Denk dat ze ook de Queen blijkt te zijn.quote:
Zou wel erg teleurstellend zijn als zij het gewoon isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep en daar was ze hoor. Denk dat ze ook de Queen blijkt te zijn.
Het wapen zag er overigens wel een beetje apart uit vond ik
Tja ze hadden nog maar enkele afleveringen dus nog best 'knap' wat ze ermee hebben kunnen doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou dat was het dan, wel een erg gemakkelijk laatste 'gevecht'
Maar bijna iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Maar waarom ze het dan weer erger moeten makenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tja ze hadden nog maar enkele afleveringen dus nog best 'knap' wat ze ermee hebben kunnen doen.
Tja Amerikanenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar waarom ze het dan weer erger moeten maken
Ik gooi haar even in de zee en ze is weer zo goed als nieuw.
Wacht maar op de prequel: Falling Skies anno 500quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:48 schreef DJKoster het volgende:
Helaas.. Geen oplichtend ei na de aftiteling.
FALLING SKIES WILL RETURN!!
Goed, deze serie maar heel snel vergeten.
99% van het budget van de gehele serie zat in die scene. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Moet toegeven dat de Moeder er tof uit zag. Daar hadden ze zo veel meer mee kunnen doen in plaats van al die andere dingen van dit seizoen.
Uitermate teleurstellend dat het natuurlijk ook maar 3 seconden duurdeMaar hadden we beter verwacht?
Die heb ik gemist denk ik?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef Thunder0x het volgende:
verwijzing naar 500 jaar geleden dochter dood![]()
![]()
![]()
![]()
Zonde van m'n tijd. Gelukkig was de gci niet zo slecht als in Terra Nova.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef Thunder0x het volgende:
die eindscene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles ontploft omdat moeder queen dood is![]()
![]()
![]()
verwijzing naar 500 jaar geleden dochter dood![]()
![]()
![]()
![]()
ach ik heb genoten![]()
Ja, zodra ze Tom vast heeft gezet aan die muur. Verteld ze hem over jaren geleden toen ze al eens eerder een invasie op aarde hadden gezet. Bleek dat ze haar dochter had gestuurd, maar de mensen hadden gewonnen toen en haar gedood.quote:
Oh dat ja, ja mensen hadden 500 jaar geleden zulke goede wapens dat ze het natuurlijk makkelijk konden winnen van die dochterquote:Op woensdag 2 september 2015 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, zodra ze Tom vast heeft gezet aan die muur. Verteld ze hem over jaren geleden toen ze al eens eerder een invasie op aarde hadden gezet. Bleek dat ze haar dochter had gestuurd, maar de mensen hadden gewonnen toen en haar gedood.En nu was ze zoveel maal sterker terug gekomen uit wraak.
Drie seconden later is ze alsnog dood!
Verloren van debielen met scherpe stokkenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh dat ja, ja mensen hadden 500 jaar geleden zulke goede wapens dat ze het natuurlijk makkelijk konden winnen van die dochter
Ik kan het ook niet laten om zo'n serie dan toch nog tot het einde af te kijken, maar wat ben ik blij dat het is afgelopen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:55 schreef jogy het volgende:
Einde-fucking-lijk, dit gedrocht ook weer voorbij. Het was gewoon een knip en plakwerk van clichés tot aan het bittere einde. Pope op het eind
. Godsallejezus. Acht die hele serie was een opeenstapeling van onzin.
Ik heb genoten..
Hoezo?quote:
ik ben blijven hangen bij het laatste seizoen bij de 2de aflevering , ik durf van ellende nog niet meer verder te kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:40 schreef planethugo het volgende:
maandje geleden ook afgekeken, en die reacties hier zijn weer grappig en passend bij de serie. Hilarisch hoeveel onzin ze in een seizoen kunnen stoppen, of zelfs in een aflevering. En het grappigste is ook nog dat het serieus bedoeld is. Ik was er graag eens bij geweest op de set, dat moet toch verbijsterend zijn om tussen al die acteurs en de crew rond te lopen en dat niemand in de lach schiet bij wat ze nu weer het maken zijn.
het aparte van deze serie is altijd geweest dat ik er met moeite aan kon beginnen maar als ik eenmaal bezig was ik het ook zsm af wilde kijken. Of dat door het plot kwam of omdat ik het dan kon afsluiten weet ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:34 schreef cva het volgende:
[..]
ik ben blijven hangen bij het laatste seizoen bij de 2de aflevering , ik durf van ellende nog niet meer verder te kijken
Ditquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
het aparte van deze serie is altijd geweest dat ik er met moeite aan kon beginnen maar als ik eenmaal bezig was ik het ook zsm af wilde kijken. Of dat door het plot kwam of omdat ik het dan kon afsluiten weet ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |