Ja, dat weet ik. Was gewoon een beetje valse hoop bij me opbouwen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het einde met die twee Ashveni voorspelde meer dat ze nog een vrij prominente rol gaat spelen, bedoelde ik.
Deze aflevering was echt een draak ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond deze ep (ep 9) wel echt slecht. Ik hoop op een goede season finale en dat het laatste seizoen sterk finisht!
Ook dat gezeik met Pope was erg slecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze aflevering was echt een draak ja.
Mijn god wat zijn die zoons van de masons irritant en dom.
Wel jammer want de vorige afleveringen waren best aardig.
Ik vond vorige afleveringen zelfs vrij goed! En dan was dit ineens weer een hele grote stap terugquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze aflevering was echt een draak ja.
Mijn god wat zijn die zoons van de masons irritant en dom.
Wel jammer want de vorige afleveringen waren best aardig.
Staat hij er op dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:48 schreef Thunder0x het volgende:
Wat de fuk was dat voor een season finale... jezus.
Welke episode?quote:
11 en 12.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
11 en 12.
Overigens:Apart ik kreeg die gisteren niet gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
11 en 12.
Overigens:Dat legt ze ook uit in de aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Ze hadden wat issues bij ezTV geloof ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:44 schreef DJKoster het volgende:
11 was bij mij 12 en
12 was bij mij REAL.12
Beetje verwarrend inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat legt ze ook uit in de aflevering.Ah, dat had ik dan even gemist. Moet ook wel bekennen dat ik deze serie niet met volle aandacht bekijk, maar regelmatig m'n telefoon erbij pakken en een beetje ga Fok!ken oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg logisch klinkt de verklaring vanuit een natuurkundig perspectief overigens niet echt, maar goed.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Logica is niet waar de serie bekend om staat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg logisch klinkt de verklaring vanuit een natuurkundig perspectief overigens niet echt, maar goed.
Nee, maar je hebt ver gezocht en ver gezocht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Logica is niet waar de serie bekend om staat.
Dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een einde weer.
Ik weet wel hoe volgend seizoen weer totaal random zal beginnen met the 2nd mass ergens in Duitsland bier aan het drinken.
Overigens moet iemand echt matt en hal uit hun lijden verlossen.
Ergens is het wel slim want door die grote tijdssprongen heb je het gevoel dat er een shitload gebeurd is zonder dat er budget is verspild aan setdesign en special effects. Maar irritant.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een einde weer.
Ik weet wel hoe volgend seizoen weer totaal random zal beginnen met the 2nd mass ergens in Duitsland bier aan het drinken.
Overigens moet iemand echt matt en hal uit hun lijden verlossen.
Klopt jaquote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik loop wat achter, gisteren aflevering 5 gekeken waarin Tom Mason door die broers ontvoerd wordt en Weaver met zoontje achter hem aangaan. Man man die speech van Weaver tegenover het zoontje, wat een onnavolgbare onzin over familie, wraak etc. En het werd helemaal hilarisch toen het zoontje zei dat ie het ook maar een kut speech vond![]()
Overigens is het acteerwerk van Weaver/ Will Patton en Moon Bloodgood echt te slecht voor woorden, ze worden niet beter maar steeds slechter lijkt het wel. Noah Whyle doet het altijd nog wel aardig tegenover de rest
Terwijl dat toch al gevestigde namen waren? Wel is die Moon een knappe vrouw.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik loop wat achter, gisteren aflevering 5 gekeken waarin Tom Mason door die broers ontvoerd wordt en Weaver met zoontje achter hem aangaan. Man man die speech van Weaver tegenover het zoontje, wat een onnavolgbare onzin over familie, wraak etc. En het werd helemaal hilarisch toen het zoontje zei dat ie het ook maar een kut speech vond![]()
Overigens is het acteerwerk van Weaver/ Will Patton en Moon Bloodgood echt te slecht voor woorden, ze worden niet beter maar steeds slechter lijkt het wel. Noah Whyle doet het altijd nog wel aardig tegenover de rest
Zeker Patton heeft een flink rijtje films en bekende series op zijn naam staan.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Terwijl dat toch al gevestigde namen waren? Wel is die Moon een knappe vrouw.
Serieus is dat dezelfde?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Mirel het volgende:
Komt 30 september uit. Gaat iemand het spelen?
Leuke reminder trouwens. Pope in SG-1
[ afbeelding ]
5 topics gaat toch nog, er zijn series die 5 seizoenen lopen en nog niet 1 topic vol hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef Mirel het volgende:
Grappig dat dit topic bijna niet gebruikt wordt maar de serie loopt al 4 seizoenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |