abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:04:56 #51
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142340630
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het einde met die twee Ashveni voorspelde meer dat ze nog een vrij prominente rol gaat spelen, bedoelde ik.
Ja, dat weet ik. Was gewoon een beetje valse hoop bij me opbouwen. ;(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:24:41 #52
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142453763
Vijfde (en laatste) seizoen aangekondigd.

https://pressroom.turner.(...)g-skies#.U8lX6_l_srV
pi_142464409
Goede zaak. En ook goed dat ze er dan mooi een eind aan kunnen breien. Die luxe hebben maar weinig sci fi series gekregen. Zelfs veel series die ook een paar seizoenen hadden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142802090
Deze serie is zo ongelofelijk fuckin slecht, echt niet normaal meer
  woensdag 30 juli 2014 @ 00:41:25 #55
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142870763
Lol 10 afleveringen per seizoen en dan alsnog filler eps hebben
pi_143124727
Godver :')
Ik vind dit seizoen tot nu toe nog goed te pruimen ook _O-
pi_143564001
Het begint nu wel echt eng te worden.

Volgen meer mensen dit nog steeds?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_143564056
Ik vond deze ep (ep 9) wel echt slecht. Ik hoop op een goede season finale en dat het laatste seizoen sterk finisht!
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 19:14:30 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143564173
natuurlijk volg ik dit nog steeds, Pope, Weaver, Ko-Cheese, de Mason brothers en al die gekke gasten met hun goede gesprekjes en hun emotionele karakterontwikkelingen ... het is godverdomme een dikke vette topshow!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143565208
Ach het wordt er niet beter op, maar prima vermaak voor als je op de maandag na je eerste werkdag weer op de van neerploft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143574769
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond deze ep (ep 9) wel echt slecht. Ik hoop op een goede season finale en dat het laatste seizoen sterk finisht!
Deze aflevering was echt een draak ja.
Mijn god wat zijn die zoons van de masons irritant en dom.

Wel jammer want de vorige afleveringen waren best aardig.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_143575003
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ook dat gezeik met Pope was erg slecht.
De serie moet zich gewoon lekker beperken tot simpele actie-SF met een leuk verhaaltje. De drama elementen zijn echt waardeloos.
pi_143577981
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik vond vorige afleveringen zelfs vrij goed! En dan was dit ineens weer een hele grote stap terug _O-
pi_143580989
De Espheni hebben duidelijk nooit van redundantie gehoord.. :')
pi_143625129
Afleveringen met Mechs ^O^
pi_143855235
Pope en Weaver gevecht. ^O^
pi_143857945
Wel wat aardige stukjes, maar dat Lexi gebeuren is wel vrij letterlijk een Deus ex machina. :P
pi_144089737
Wat de fuk was dat voor een season finale... jezus.
pi_144090489
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:48 schreef Thunder0x het volgende:
Wat de fuk was dat voor een season finale... jezus.
Staat hij er op dan?
Gisteren nog niet.
pi_144090800
Gisteren gezien iig, staat er al.
pi_144093067
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:58 schreef Thunder0x het volgende:
Gisteren gezien iig, staat er al.
Welke episode?
pi_144093427
12
pi_144093487
Deze laatste eps vond ik best te pruimen. Zat weer wat meer actie in ipv al dat drama steeds in de voorgaande afleveringen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_144093682
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Welke episode?
11 en 12.

Overigens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144094049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

11 en 12.

Overigens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart ik kreeg die gisteren niet gevonden.
pi_144097532
11 was bij mij 12 en
12 was bij mij REAL.12

Beetje verwarrend inderdaad.
  dinsdag 2 september 2014 @ 13:54:20 #77
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_144097970
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

11 en 12.

Overigens:

SPOILER
Dat legt ze ook uit in de aflevering.
SPOILER
Burnt to the core but not broken
pi_144097980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:44 schreef DJKoster het volgende:
11 was bij mij 12 en
12 was bij mij REAL.12

Beetje verwarrend inderdaad.
Ze hadden wat issues bij ezTV geloof ik.
pi_144098224
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef PPL het volgende:

[..]

Dat legt ze ook uit in de aflevering.
SPOILER
Ah, dat had ik dan even gemist. Moet ook wel bekennen dat ik deze serie niet met volle aandacht bekijk, maar regelmatig m'n telefoon erbij pakken en een beetje ga Fok!ken oid. :P
Erg logisch klinkt de verklaring vanuit een natuurkundig perspectief overigens niet echt, maar goed.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:17:44 #80
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_144099183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Erg logisch klinkt de verklaring vanuit een natuurkundig perspectief overigens niet echt, maar goed.
Logica is niet waar de serie bekend om staat.
:')
Burnt to the core but not broken
pi_144099870
Op het einde weer een nieuwe Alien introductie. Zal deze ook als cowboy te zien zijn in het laatste seizoen. :')
pi_144100460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef PPL het volgende:

[..]

Logica is niet waar de serie bekend om staat.
:')
Nee, maar je hebt ver gezocht en ver gezocht. :P
pi_144116014
Wel vermakelijk weer :)
pi_144116128
Wat een einde weer.
Ik weet wel hoe volgend seizoen weer totaal random zal beginnen met the 2nd mass ergens in Duitsland bier aan het drinken.

Overigens moet iemand echt matt en hal uit hun lijden verlossen.
pi_144125636
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een einde weer.
Ik weet wel hoe volgend seizoen weer totaal random zal beginnen met the 2nd mass ergens in Duitsland bier aan het drinken.

Dit.

Ze hadden net zo goed de serie kunnen laten eindigen na dat gedoe op de maan.
  woensdag 3 september 2014 @ 09:51:45 #86
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144127447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een einde weer.

Ergens is het wel slim want door die grote tijdssprongen heb je het gevoel dat er een shitload gebeurd is zonder dat er budget is verspild aan setdesign en special effects. Maar irritant.

Droge opmerking dat ze in Duitsland terecht zullen komen :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirel op 03-09-2014 21:34:11 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_144135872
ik loop wat achter, gisteren aflevering 5 gekeken waarin Tom Mason door die broers ontvoerd wordt en Weaver met zoontje achter hem aangaan. Man man die speech van Weaver tegenover het zoontje, wat een onnavolgbare onzin over familie, wraak etc. En het werd helemaal hilarisch toen het zoontje zei dat ie het ook maar een kut speech vond _O-

Overigens is het acteerwerk van Weaver/ Will Patton en Moon Bloodgood echt te slecht voor woorden, ze worden niet beter maar steeds slechter lijkt het wel. Noah Whyle doet het altijd nog wel aardig tegenover de rest
pi_144137574
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik loop wat achter, gisteren aflevering 5 gekeken waarin Tom Mason door die broers ontvoerd wordt en Weaver met zoontje achter hem aangaan. Man man die speech van Weaver tegenover het zoontje, wat een onnavolgbare onzin over familie, wraak etc. En het werd helemaal hilarisch toen het zoontje zei dat ie het ook maar een kut speech vond _O-

Overigens is het acteerwerk van Weaver/ Will Patton en Moon Bloodgood echt te slecht voor woorden, ze worden niet beter maar steeds slechter lijkt het wel. Noah Whyle doet het altijd nog wel aardig tegenover de rest
Klopt ja :D

En Timberlake junior/Matt is ook echt slecht :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144138366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:

Terwijl dat toch al gevestigde namen waren? Wel is die Moon een knappe vrouw.
pi_144139288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Terwijl dat toch al gevestigde namen waren? Wel is die Moon een knappe vrouw.
Zeker Patton heeft een flink rijtje films en bekende series op zijn naam staan.
pi_144139734
Ik vond noah zijn acteren in de laatste aflevering echt heel erg tegenvallen.
pi_144287100
Hoi. Wat een braad serie.
pi_144449122
eindelijk afgekeken, merk wel dat het leuker is zoals voorgaande jaren om 1 aflevering per week te kijken. Dan is er nog wat te lachen om de slechte onzin die je allemaal voorgeschotelt krijgt. Als je alles in een weekje kijkt dan ben je dat alweer sneller vergeten :P

Maar ik vraag me regelmatig af wat zo een cast en crew denkt tijdens het filmen hiervan, daar moet toch ook constant iemand in de lach schieten. Opeens gaan ze naar de maan vliegen, opeens moet je als acteur samen met een kind 20x roepen: ik zal nooit opgeven. En als Pope zijnde krijg je elk seizoen hetzelfde script uitgereikt met altijd weer dezelfde confrontaties met Weaver :') Oh nee, nu was er ook een miss pope :D En ook hilarisch hoe snel de groep altijd oplossingen bedenkt voor werkelijk alle problemen, hoe vreemd en abrupt die ook zijn.

De actie vind ik best te pruimen en ziet er ook bij vlagen best prima uit. Deed me in de laatste afleveringen sterk denken aan Battlestar Galactica. Maar al met al vond ik dit seizoen het minst boeiend tot nu toe, maar dat komt misschien wel door de manier van kijken.
pi_144948049

Description: Based on the epic TNT sci-fi series, Falling Skies is set in a world devastated by Espheni aliens. Their invasion has neutralized the world’s power grid and technology, destroyed the world’s militaries and killed over 90% of the human population. A handful of survivors, calling themselves the 2nd Mass, band together to fight back. Following the destruction of an Espheni tower, they stumble across the wreckage of an ambushed convoy. Among the survivors is an engineer who claims he can create a powerful weapon that may level the playing field in the fight against the Espheni invaders, but it will require the 2nd Mass to undertake several risky operations to collect all the components. What seems at first to be a routine salvage mission quickly becomes a battle for mankind’s very existence.

epic _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:41:22 #95
87680 Mirel
pi_144949210
Komt 30 september uit. Gaat iemand het spelen? :P

Leuke reminder trouwens. Pope in SG-1
pi_145063998
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Mirel het volgende:
Komt 30 september uit. Gaat iemand het spelen? :P

Leuke reminder trouwens. Pope in SG-1
[ afbeelding ]
Serieus is dat dezelfde?
In SG1 vond ik hem altijd wel aardig spelen.
pi_145092206
Stargate nooit gekeken maar afgaande op die foto had ik 'm ook nooit herkend
pi_152812053
Nog 5 weken totdat het laatste seizoen begint :)

donderdag 21 mei 2015 @ 09:47:36 #99
87680 Mirel
pi_152813650
Grappig dat dit topic bijna niet gebruikt wordt maar de serie loopt al 4 seizoenen :P
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:51:02 #100
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152813719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef Mirel het volgende:
Grappig dat dit topic bijna niet gebruikt wordt maar de serie loopt al 4 seizoenen :P
5 topics gaat toch nog, er zijn series die 5 seizoenen lopen en nog niet 1 topic vol hebben

Maar die hebben natuurlijk geen Pope en Captain Weaver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')