Nou, ik kijk deze serie alleen omdat het zo verschrikkelijk slecht is dat het grappig is. Allie or Enemy aan het eind van seizoen 2, ik gaf er geen fuck omquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ah, jij kijkt niet veel TV.
Welkom bij dit medium. Als je een beetje gewend bent dan zal ik je aan het internet bloodstellen.
Revolution is nog slechter, die heb ik al opgegeven. Eens kijken wat het nieuwe seizoen van Failing Skies brengt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, ik kijk deze serie alleen omdat het zo verschrikkelijk slecht is dat het grappig is. Allie or Enemy aan het eind van seizoen 2, ik gaf er geen fuck omProfessor redt de wereld
![]()
Ja, ik ben daar ook afgehaakt en ik wou het laatst weer oppakken maar ik weet niet meer waar ik was en geen zin om meerdere afleveringen te downloaden voordat ik weer goed zitquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Revolution is nog slechter, die heb ik al opgegeven. Eens kijken wat het nieuwe seizoen van Failing Skies brengt.
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zou ik juist verwachten dat iemand die dit goed vindt nooit andere series kijkt
Ja, zulke slechte series maken mij in de war.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:38 schreef remlof het volgende:
Dus hiermee ontkracht je je eigen uitspraak
[..]
Vorige week zonden ze de eerste aflevering uit, dus nu de tweede,quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
GROOT NIEUWS:
HET WORDT VANAVOND UITGEZONDEN OP RTL 7
MEER VOOR MANNEN!
22 juniquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef kurk_droog het volgende:
Wanneer gaat deze ellende weer verder?
hej nog een hater. Ik heb er weer zin in, maar met het wk is het moeilijk om hier een plekje voor in te ruimen. Voor game of thrones laat ik iran-nigeria wel schieten, maar voor falling skies nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Mirel het volgende:
Hallo mede-haters van deze serieEr is een 'leak' uit van de season premiere die pas volgende zou moeten komen.
Die ruzie van vorig seizoen tussen die leider en die biker dude in het bos is wat dat betreft wel het toppunt, van beste dronken maatjes naar een bijna dodelijk gevecht door één of andere lame grap en uiteindelijk alsnog als halve bloedbroeders de jungle uit paraderen. Toen was ik bijna zover dat ik het niet meer wilde kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Begint weer erg verschillend. Ze weten wel fijne en onverklaarbare stappen te maken hé.
Ok dat sluit goed aan bij het begin van s4. Man, Man zelden hebi ik zo verward liggen kijken.quote:
dank voor deze samenvatting, ik was er zelf nooit meer op gekomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 07:47 schreef DJKoster het volgende:
Met het Volm wapen vernietigen ze een Espheni toren, big ass Volm mothership landt, Volm hebben de hulp van de mensen niet nodig en willen ze naar een veilige plek in Brazilië deporteren.
Onze helden zijn het daar niet mee eens en mogen het zelf met een groep uitzoeken.
Dacht al dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
dank voor deze samenvatting, ik was er zelf nooit meer op gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Alleen lezen als je aflevering 1 van seizoen 4 gezien hebt.)
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Iwan1976 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Alleen lezen als je aflevering 1 van seizoen 4 gezien hebt.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell mequote:Op maandag 23 juni 2014 09:11 schreef jogy het volgende:
We maken er gewoon een trivia van!
Wie weet wat voor een te duidelijk zichtbaar staaltje van slecht regisseren er te zien was tussen minuut 30 en 32?
Hint: Het heeft te maken met een vrachtwagen.
Ze willen ontsnappen toch? Klim op die vrachtwagen, spring over het hek > klaar. En dat zal vast niet de enige plek zijn waar je kan ontsnappen als je meer dan 3 hersencellen hebt of geen script hoeft te volgen die geschreven is door een stel mentaal gehandicapten.quote:
Bang voor die beestjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze willen ontsnappen toch? Klim op die vrachtwagen, spring over het hek > klaar. En dat zal vast niet de enige plek zijn waar je kan ontsnappen als je meer dan 3 hersencellen hebt of geen script hoeft te volgen die geschreven is door een stel mentaal gehandicapten.
Je zag al dat die zoon van hem ergens in de aflevering probeerde het hek kort te sluiten om te ontsnappen en om één of andere reden hebben ze allemaal nog wapens dus dat zal wel meevallen.quote:
Ja maar, ze kunnen net zo goed óver het hek heen. Niet door kort te sluiten. Gewoon op de vrachtwagen klimmen en eroverheen springen zoals jogy zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zag al dat die zoon van hem ergens in de aflevering probeerde het hek kort te sluiten om te ontsnappen en om één of andere reden hebben ze allemaal nog wapens dus dat zal wel meevallen.
Erh? Bedankt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja maar, ze kunnen net zo goed óver het hek heen. Niet door kort te sluiten. Gewoon op de vrachtwagen klimmen en eroverheen springen zoals jogy zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |