de grote schok was natuurlijk dat mason die blonde chick neerschiet die blijkbaar machteloos is als er 1 zo een toren afgeschoten wordtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef DJKoster het volgende:
(Lees in snel tempo)
Ze hebben een trein en boot, het Volmwapen doet het, Toren in Boston valt om, huge ass big motherfuckerVolmschip landt, Volm willen de mensen ver! uit de buurt hebben, Mason is eigenwijs, Volm bedenken zich en schoppen ze uit Boston.. Succes
Wat een slechte final zeg.
Oh, nee die moet nog zienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:05 schreef dapluiz het volgende:
Dood ? Heb je de laatste aflevering wel gezien ?
was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:07 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, nee die moet nog zienklopt mijn theorie nog sneller dan verwacht haha.
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.
En niet te vergeten dat je het al kon zien omdat de actrice aangekondigd werdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.
Zelfkastijding.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
Er zitten hier zoveel mensen die de serie compleet aan het afkraken zijn he, en iedere aflevering zeggen dat die nog slechter was dan de vorige. Mijn vraag is waarom kijken jullie het dan?
Als ik 3 afleveringen van een serie slecht vind dan stop ik er gewoon mee hoor
Sommige dingen zijn zo slecht dat ze goed worden. Dat je denkt 'neee, dat kán niet slechter', en dan kan het wel, en dan is dat leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
Er zitten hier zoveel mensen die de serie compleet aan het afkraken zijn he, en iedere aflevering zeggen dat die nog slechter was dan de vorige. Mijn vraag is waarom kijken jullie het dan?
Als ik 3 afleveringen van een serie slecht vind dan stop ik er gewoon mee hoor
En dan is het leuk om constant iedere aflevering slechte recensies neer te pennen zo dat andere mensen denken van nee ik ga niet kijken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo slecht dat ze goed worden. Dat je denkt 'neee, dat kán niet slechter', en dan kan het wel, en dan is dat leuk
Dit dus. Ik snap alleen niet dat je dan door kijktquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het ook lame maar ik heb geen behoefte omdat iedere keer kenbaar te maken.
Nja ik zie t nut er niet van in om überhaupt door te kijken. En ook niet om t dan aflevering voor aflevering zo zwart te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vind juist een deel van de lol het samen uitlachen van wat er zo verschrikkelijk was hierDan lees je een post en dan denk je "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
!
![]()
!
![]()
!
hihi, behoorlijk mee eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
episch vond ik het ... episch
kan het me nu al niet meer herinneren
Ik heb nog geen steeds oprecht interesse in Tom Mason en coquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap alleen niet dat je dan door kijktmaar hé das jouw keuze
Maar iedere aflevering afkraken en maar blijven herhalen wat er slecht aan is snap ik niet
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi, behoorlijk mee eens
Waarwas dat doodschieten van Karen nou voor nodigHad haar gewoon even tegen Hal laten lullen...jaloerse kut bitches altijd. Redelijke aflevering verder maar dat vind ik al snel als dat kut kind weinig te zeggen heeft.
Maar er zijn dus mensen die het écht goed vindenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook nog steeds oprecht geinteresseerd in hoe het afloopt met de Mason brothers (en vrienden)
vind het een reuze vermakelijke serie maar het is gewoon niet zo heel erg goed allemaal en ik vind het lollig om het af te kraken
als we hier gaan doen alsof het allemaal geniaal is en andere mensen denken 'nou dat ga ik dus wel kijken he!' dan komen ze van nogal een koude kermis thuis
het grootste mysterie is nog steeds hoe het kan dat een paar ongetrainde gasten met een paar geweren al 3 seizoenen lang uit de klauwen blijft van een alien kolonie met geavanceerde technieken die in mum van tijd de aarde onder controle gekregen heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
wat ik ook niet snap is waarom die skitters zelf geen guns meer dragen, misschien is de munitie op ofzo
en nu Mason & co dagelijks mechs neerschieten, waarom maken ze er niet meer superkogels van?
mysteries en vragen!
zou zomaar een quote van captain weaver kunnen zijn 'because we have something they dont: human blood. Lets fight people!'quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef sp3c het volgende:
omdat ze humans zijn en *insert epische muzak* humans zijn baas!
Ik vind het echt goed ja. Maar ik kijk er dan ook anders naar dan jullie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar er zijn dus mensen die het écht goed vinden![]()
Dat heb ik met revolution, maar deze gaat me toch net iets te verquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik vind het echt goed ja. Maar ik kijk er dan ook anders naar dan jullie.
Punt blijft als je iedere aflevering bevooroordeeld in gaat hij echt niet beter er op gaat worden.
En zoals ik zeg ja er zitten soms stomme foutjes in. Maar noem eens 1 serie / film die dat niet heeft dan.
Het is en blijft acteren en ook al denken wij dat dat allemaal makkelijk is, toch is dat het echt niet en sluipen er gewoon foutjes in die het publiek wel ziet en de regisseurs niet.
Revolution is precies het zelfde verhaal inderdaad. Het blijven series mensen. Kijk naar star trek je lacht je rot om het acteren. Kijk naar Defiance zelfde verhaal. Zelfs met GTST is het soms belabberd. Maar als je iedere aflevering keer op keer af kraakt vraag ik mij toch af waarom je dan nog kijkt. Als je ZO bevooroordeeld in een aflevering springt kan het lastig zijn om de goede aspecten wel te waarderen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb ik met revolution, maar deze gaat me toch net iets te ver.
Eens, defiance vind ik ook nog steeds goed te hachelen, het acteerwerk vind ik best goed, geen grootse plotgaten en goeie cgi. Revolution is een stapje erger maar ik kan me er erg makkelijk overheen zetten juist omdat ik het idee erg cool vind en nu gewoon benieuwd ben hoe het verder gaat. Met falling skies kan ik me er iets minder goed overheen zetten, het acteerwerk is matig, het script in sommige punten is gewoon lachwekkend en in sommige plotgaten kan je de Melkweg in kwijt. Maar ik blijf kijken en vind het erg leuk maar het ergste vond ik nog wel de aflevering van een paar weken gelden met dat spontane gevecht tussen de 'president'en de 'outlaw' die gewoon echt helemaal nergens over ging en ook nog bijna tot de dood hè. Toen had ik echt het idee dat ze het nog niet eens meer probeerde maar gewoon scenes aan elkaar plakte. De laatste 3 episodes heb ik dan ook nog niet gekeken, ga het wel doen maar het zegt genoeg dat ik met alles bij ben behalve deze serie en volgens mij één of andere dwaze serie 'happy endings'quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Revolution is precies het zelfde verhaal inderdaad. Het blijven series mensen. Kijk naar star trek je lacht je rot om het acteren. Kijk naar Defiance zelfde verhaal. Zelfs met GTST is het soms belabberd. Maar als je iedere aflevering keer op keer af kraakt vraag ik mij toch af waarom je dan nog kijkt. Als je ZO bevooroordeeld in een aflevering springt kan het lastig zijn om de goede aspecten wel te waarderen.
En om dit hele topic dan vol te zien met alleen maar klachten en zeuren over wat dan ook is eigenlijk niet meer dan triest. Draai het eens om en kijk eens naar een aflevering en zie de goede kanten van de serie ook eens. Obviously doen ze toch iets goed, aangezien de kijk cijfers en het budget dat ze iedere keer vrij krijgen.
En roepen dat de CGI slecht is is gewoon bullcrapHet blijft een van de beste CGI's in welke serie dan ook.
Revolution kan ik dus echt niet aanzien. Ik irriteer me mateloos aan dat 30 jarige wijf die een rol van een 16 jarige trut speeltquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb ik met revolution, maar deze gaat me toch net iets te ver.
ja preciesquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Revolution kan ik dus echt niet aanzien. Ik irriteer me mateloos aan dat 30 jarige wijf die een rol van een 16 jarige trut speelt
Falling Skies is gewoon troep maar wel vermakelijk. Dat die vent achterop een truck zit bier te drinken om zo een spoor achter te laten...geniaalIk ga ook elke aflevering schoon erin maar ze weten me elke keer weer te raken waarna ik een '
' face trek.
Eind seizoen 2 dat die Volm landde en je de vraag kreeg of het een Ally of Enemy was. Ik zat echt zo vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja precies
gewoon je verstand uit en een uurtjeen
doen
het is gewoon niet goed maar de meesten vermaken zich er prima mee, dat moet je uit de 'recensies' hierook wel op kunnen maken
Dan raad ik je aan om niet deze topic door te lezen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Eergisteren begonnen met deze serie. Had er eigenlijk nooit echt iets over gehoord, maar via via (followmy) toch maar gedownload en aan begonnen.
Alhoewel de serie de eerste aflevering ronduit slecht was had het best een grote belofte bij zich.
En zoals ik zei. Eergisteren begonnen, en nu bij S2Ep10.
Wat een serie
Ik vind echt letterlijk elke aflevering beter worden.
Ik lees het voorlopig ook nog nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:48 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om niet deze topic door te lezen.
Het nieuwste seizoen heb ik opgespaard en in 2 weken uitgekeken, erger je je gelijk veel minder aan allerlei details die uitermate storend zijn wanneer je iedere week maar 1 ep hebt.
Het is best een vermakelijke serie. Absoluut niet goed, maar ook weer niet zo slecht als dat hier gezegd wordt.
Ah, jij kijkt niet veel TV.quote:
Om heel eerlijk te zijn zou ik juist verwachten dat iemand die dit goed vindt nooit andere series kijktquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ah, jij kijkt niet veel TV.
Welkom bij dit medium. Als je een beetje gewend bent dan zal ik je aan het internet bloodstellen.
Nou, ik kijk deze serie alleen omdat het zo verschrikkelijk slecht is dat het grappig is. Allie or Enemy aan het eind van seizoen 2, ik gaf er geen fuck omquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ah, jij kijkt niet veel TV.
Welkom bij dit medium. Als je een beetje gewend bent dan zal ik je aan het internet bloodstellen.
Revolution is nog slechter, die heb ik al opgegeven. Eens kijken wat het nieuwe seizoen van Failing Skies brengt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, ik kijk deze serie alleen omdat het zo verschrikkelijk slecht is dat het grappig is. Allie or Enemy aan het eind van seizoen 2, ik gaf er geen fuck omProfessor redt de wereld
![]()
Ja, ik ben daar ook afgehaakt en ik wou het laatst weer oppakken maar ik weet niet meer waar ik was en geen zin om meerdere afleveringen te downloaden voordat ik weer goed zitquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Revolution is nog slechter, die heb ik al opgegeven. Eens kijken wat het nieuwe seizoen van Failing Skies brengt.
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zou ik juist verwachten dat iemand die dit goed vindt nooit andere series kijkt
Ja, zulke slechte series maken mij in de war.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:38 schreef remlof het volgende:
Dus hiermee ontkracht je je eigen uitspraak
[..]
Vorige week zonden ze de eerste aflevering uit, dus nu de tweede,quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
GROOT NIEUWS:
HET WORDT VANAVOND UITGEZONDEN OP RTL 7
MEER VOOR MANNEN!
22 juniquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef kurk_droog het volgende:
Wanneer gaat deze ellende weer verder?
hej nog een hater. Ik heb er weer zin in, maar met het wk is het moeilijk om hier een plekje voor in te ruimen. Voor game of thrones laat ik iran-nigeria wel schieten, maar voor falling skies nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Mirel het volgende:
Hallo mede-haters van deze serieEr is een 'leak' uit van de season premiere die pas volgende zou moeten komen.
Die ruzie van vorig seizoen tussen die leider en die biker dude in het bos is wat dat betreft wel het toppunt, van beste dronken maatjes naar een bijna dodelijk gevecht door één of andere lame grap en uiteindelijk alsnog als halve bloedbroeders de jungle uit paraderen. Toen was ik bijna zover dat ik het niet meer wilde kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Begint weer erg verschillend. Ze weten wel fijne en onverklaarbare stappen te maken hé.
Ok dat sluit goed aan bij het begin van s4. Man, Man zelden hebi ik zo verward liggen kijken.quote:
dank voor deze samenvatting, ik was er zelf nooit meer op gekomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 07:47 schreef DJKoster het volgende:
Met het Volm wapen vernietigen ze een Espheni toren, big ass Volm mothership landt, Volm hebben de hulp van de mensen niet nodig en willen ze naar een veilige plek in Brazilië deporteren.
Onze helden zijn het daar niet mee eens en mogen het zelf met een groep uitzoeken.
Dacht al dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
dank voor deze samenvatting, ik was er zelf nooit meer op gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Alleen lezen als je aflevering 1 van seizoen 4 gezien hebt.)
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Iwan1976 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Alleen lezen als je aflevering 1 van seizoen 4 gezien hebt.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell mequote:Op maandag 23 juni 2014 09:11 schreef jogy het volgende:
We maken er gewoon een trivia van!
Wie weet wat voor een te duidelijk zichtbaar staaltje van slecht regisseren er te zien was tussen minuut 30 en 32?
Hint: Het heeft te maken met een vrachtwagen.
Ze willen ontsnappen toch? Klim op die vrachtwagen, spring over het hek > klaar. En dat zal vast niet de enige plek zijn waar je kan ontsnappen als je meer dan 3 hersencellen hebt of geen script hoeft te volgen die geschreven is door een stel mentaal gehandicapten.quote:
Bang voor die beestjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze willen ontsnappen toch? Klim op die vrachtwagen, spring over het hek > klaar. En dat zal vast niet de enige plek zijn waar je kan ontsnappen als je meer dan 3 hersencellen hebt of geen script hoeft te volgen die geschreven is door een stel mentaal gehandicapten.
Je zag al dat die zoon van hem ergens in de aflevering probeerde het hek kort te sluiten om te ontsnappen en om één of andere reden hebben ze allemaal nog wapens dus dat zal wel meevallen.quote:
Ja maar, ze kunnen net zo goed óver het hek heen. Niet door kort te sluiten. Gewoon op de vrachtwagen klimmen en eroverheen springen zoals jogy zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zag al dat die zoon van hem ergens in de aflevering probeerde het hek kort te sluiten om te ontsnappen en om één of andere reden hebben ze allemaal nog wapens dus dat zal wel meevallen.
Erh? Bedankt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja maar, ze kunnen net zo goed óver het hek heen. Niet door kort te sluiten. Gewoon op de vrachtwagen klimmen en eroverheen springen zoals jogy zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |