SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht komt dat omdat je het hebt over een DM, een functie die slechts aan één persoon is gericht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nee maar ik stuurde een DM naar flips en krijg een reactie terug van WP over een opmerking uit die DM naar flips, dus ik ging ervanuit dat WP flips DM kon lezen (of doorgestuurd/of over-de-schouder/of whatever), en toen probeerde ik daar duidelijkheid in te vergaren maar toen snapte niemand ineens wat ik bedoelde?
huuuu
Moet dit in dit topic? Kan je toch ook vragen in DM aan wp/flipsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nee maar ik stuurde een DM naar flips en krijg een reactie terug van WP over een opmerking uit die DM naar flips, dus ik ging ervanuit dat WP flips DM kon lezen (of doorgestuurd/of over-de-schouder/of whatever), en toen probeerde ik daar duidelijkheid in te vergaren maar toen snapte niemand ineens wat ik bedoelde?
huuuu
Oh, ik bedenk me net dat je dan straks met die operatie ook before en after foto's zult hebben. Wel een aparte gedachte eigenlijk.quote:
Ja precies. Mijn DM was naar Flips gericht. Maar ik kreeg een reactie van WP.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht komt dat omdat je het hebt over een DM, een functie die slechts aan één persoon is gericht.
Maar ik ben geen expert op dit gebied. Ik speel de vraag door aan mijn collega Typisch.
hoezo aparte gedachtequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me net dat je dan straks met die operatie ook before en after foto's zult hebben. Wel een aparte gedachte eigenlijk.
reageerde wp niet gewoon op een reactie van jou in het topic?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn DM was naar Flips gericht. Maar ik kreeg een reactie van WP.
EN IK WEET NOG STEEDS NIET HOE DIT KAN.
DAT DIT ÜBERHAUPT KAN HIER IN NEDERLAND.
het was anders hele goeie spanning en sensatiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Kan je toch ook vragen in DM aan wp/flips
I mean like
no 1 cares
srs
(srs)
Nah, gewoon fuckbuddies.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
OH MIJN GOD.
FLIPS EN WP HEBBEN EEN RELATIE?!?!?!?!?!?!!
Ik heb er maar een paar posts van gelezen. Waar het op neer komt is dat de schuld bij de joden gezocht dient te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht komt dat omdat je het hebt over een DM, een functie die slechts aan één persoon is gericht.
Maar ik ben geen expert op dit gebied. Ik speel de vraag door aan mijn collega Typisch.
PLOTTWIST ALLLES!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
OH MIJN GOD.
Ja, ik weet niet. Net of er daarna iets van je mist ofzo. Ik denk er teveel over na geloof ikquote:
Je raakt in de war van jezelf? Knap.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga in de schuur zitten en een jointje roken want ik raak helemaal in de war van deze shit
Nee, want hij reageerde op iets specifieks dat ik niet in het topic had gezegd maar wel in een DM naar flips.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
reageerde wp niet gewoon op een reactie van jou in het topic?
autismequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je raakt in de war van jezelf? Knap.
meer dan ik ja, het is maar vetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Net of er daarna iets van je mist ofzo. Ik denk er teveel over na geloof ik.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
brb even mijn ogen met zeep spoelen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je raakt in de war van jezelf? Knap.
ah dan volg ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want hij reageerde op iets specifieks dat ik niet in het topic had gezegd maar wel in een DM naar flips.
VANDAAR MIJN VERWARRING EN IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORDEN IK EIS ANTWOORDEN
Haha, ik zal erover ophouden. Bij mij zal er meer veranderd zijn in de "after" foto's.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
meer dan ik ja, het is maar vet
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ik zal erover ophouden. Bij mij zal er meer veranderd zijn in de "after" foto's.
Nee ik dus ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ah dan volg ik het ook niet meer
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
En op één of andere manier kijken mensen mij dan vaag aan alsof ik onzin uitkraam terwijl er gewoon oprecht niks te snappen valt als er door anderen vaag wordt gedaan huuuu
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ff lekker erin wrijven?
Rustig maar, ik vind je wel duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
En op één of andere manier kijken mensen mij dan vaag aan alsof ik onzin uitkraam terwijl er gewoon oprecht niks te snappen valt als er door anderen vaag wordt gedaan huuuu
Ik las lekkere wijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ff lekker erin wrijven?
Houd dit even privé. Ze hebben het er al moeilijk mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
OH MIJN GOD.
Oh wow, ik vind dit echt een complimentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rustig maar, ik vind je wel duidelijk hoor.
Wie wel?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind Bondage ook niet erg gok ik zo
Graag gedaan, onbewust gemaakte complimenten zijn leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wow, ik vind dit echt een complimentthanks!
that's for surequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar we zullen allebei blij zijn als het voorbij is.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Graag gedaan, onbewust gemaakte complimenten zijn leuk.
Oja, er is behoorlijk wat he.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
er is vast genoeg voor allebei
heb ik er tenminste een keer wat aanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
krul's tietvet in een bakje
wat een geld moet dat waard zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
er is vast genoeg voor allebei
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind Bondage ook niet erg gok ik zo
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht zit er daadwerkelijk geld in. Dat wordt een schitterende marktplaats advertentie.
"Te koop tweedehands tietvet"
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Moira. het volgende:
Mag ik ook een stukje tietvet van Krul?
Dat stop ik dan zo leguber in een kettinkje dat ik nooooit meer af zal doen
Ik ben er voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Had een reactie van mij kunnen zijn. Maar nee, deze keer niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
Poll: Wie is leuker
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
jij natuurlijk schattie <3quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je hebt nog altijd geen excuses aangeboden nadat je WP zijn hart hebt vertrapt met je laffe teksten en laster. Tel hierbij Adora haar privéshow aan mij bij op en je zal doorhebben wie mijn stem heeft verkregen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik stem voor degene met de strakste kut. Welke van de 2 dat is mogen jullie zelf bepalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Moet het uitgetest worden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik stem voor degene met de strakste kut. Welke van de 2 dat is mogen jullie zelf bepalen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet het uitgetest worden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Goed antwoordquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik stem voor degene met de strakste kut. Welke van de 2 dat is mogen jullie zelf bepalen
Hehe ja iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas geen idee wat er aan de hand is. Mijn DM werd blijkbaar wel correct bezorgd.
Ik stem wel op jou hoor bby.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mijn liefde voor Sno is geheel platonisch. We doen beiden de celibaatleef.quote:
Herkenbaar probleem. Karren in de diepvriescel, onderop zitten de ijsblokjes die de klant wil. Je moet dus die doos pakken en je zit ook nog eens in een cel van -15 ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
bij de Welkoop/Boerenbond, waar ze allerlei soorten dierenvoer verkopen (ook voor vee enzo) en nog veel meer (zelfs broodbak spullen en cake decoratie shiten zielige maar schattige konijntjes en hamsters en gerbils
).
Karretje is er wel ja, dus dat scheeltMaar naar dat karretje toe en van het karretje af het schap in is al zwaar
En ik moest een paar keer de onderste zak van een hele stapel hebbenzo irritant
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Sno is geheel platonisch. We doen beiden de celibaatleef.
Ook niet knuffelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
haha homoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Ze wist haar mond niet over je te houden toen ik haar zagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij elke aanraking kijkt God ons boos aan.
Geheelonthouding, bondage.
quote:
Ook niet.quote:
Celibaatleef geldt ook voor mannen. Sorry TYp.quote:
Het is niet anders, Kaninschen. Ik maak de regels niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde wel. Ze wist haar mond niet over je te houden toen ik haar zag
dit is wel een beetje raar lrquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde wel. Ze wist haar mond niet over je te houden toen ik haar zag
Klinkt wel leuk maar vond het niet heel spannend. Ik stapte eigenlijk na 2 nummers over op Iced Earth in de suggested videosquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet anders, Kaninschen. Ik maak de regels niet.
Hoe vond je Demons And Wizards?
Puberliefdes. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is wel een beetje raar lr
Snow is nog maar 14 ofzo
Iced Earth en Blind Guardian = Demons and Wizardsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk maar vond het niet heel spannend. Ik stapte eigenlijk na 2 nummers over op Iced Earth in de suggested videos
[..]
Puberliefdes. Niks mis mee.
Iets ouder toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is wel een beetje raar lr
Snow is nog maar 14 ofzo
Ahquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iced Earth en Blind Guardian = Demons and Wizards
Enkel als ze de bar in wilquote:
zo naarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Karren in de diepvriescel, onderop zitten de ijsblokjes die de klant wil. Je moet dus die doos pakken en je zit ook nog eens in een cel van -15 ofzo
Ze wilden samen een thema cd maken van de Dark Tower series van Stephen King. Vond de eerste cd best goed. 2de minder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AhGeen achtergrond informatie over gezocht. Slechts geluisterd.
Classicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dus eerst een fucking maand nodig is het er na een maand nog niet
koop gwn y0l0quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die bij steam nog langs komt, koop ik hem. Wil ook meespelen
hij is een tientje nuquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die bij steam nog langs komt, koop ik hem. Wil ook meespelen
Geen dank. Ik heb ze al gecheckt vandaag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bedankt dat je even steam zei. Ik was bijna vergeten om even de daily deals te checken
Kreeg vandaag een brief, 15 juli rijtest.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dus eerst een fucking maand nodig is het er na een maand nog niet
Ik heb net kerbal space program gehaald, schijnt awesome te zijnquote:
Lijkt mij dus echt niksquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net kerbal space program gehaald, schijnt awesome te zijn
Die zijn alle Jezus lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
even een stokbroodje met kruidenboter opwarmen
Gewoon weg schrokken. Alles wat je nu eet kan je niet meer worden afgenomenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:21 schreef d4v1d het volgende:
of ik bewaar hem voor morgen, heb eigenlijk geen honger
Iemand is lekker bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag pr'tje gelopen met hardlopen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag pr'tje gelopen met hardlopen.
Sloeber. Met je dikke baan :Squote:
Je hebt aidsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker vandaag. Ik denk dat iemand mij heeft geïnfecteerd gisteren
Zou wel verklaren waarom het gekregen bier zo lauw wasquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker vandaag. Ik denk dat iemand mij heeft geïnfecteerd gisteren
Zachte Gquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben serieus geïnfecteerd met een zachte g. In Zeeland ook veel Brabanders en Limburgers waar ik mee om ga, in Breda gisteren geloofde ze eerst niet dat ik uit Rotterdam kwam.
Dit jaquote:
Dat gelukkig vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is vrij snel weer weg gelukkig bij mij.
Dit is wel een zeer kwalijke zaakquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben serieus geïnfecteerd met een zachte g. In Zeeland ook veel Brabanders en Limburgers waar ik mee om ga, in Breda gisteren geloofde ze eerst niet dat ik uit Rotterdam kwam.
Wow. Je hebt je duidelijk teveel moeten inspannen vandaag. Weet je zeker dat je niet even wil gaan liggen?quote:
Niet haten op Limburgquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Je hebt je duidelijk teveel moeten inspannen vandaag. Weet je zeker dat je niet even wil gaan liggen?
Beetje achterbaks zijn veel Limburgers wel met hun gare zangerige dialect. Maar ik heb best respect voor Limburgers, achteraf is het toch een uitstervend ras daar waar alle werkgelegenheid verdwijnt en daarmee de inwoners.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje achterbaks zijn veel Limburgers wel met hun gare zangerige dialect. Maar ik heb best respect voor Limburgers, achteraf is het toch een uitstervend ras daar waar alle werkgelegenheid verdwijnt en daarmee de inwoners.
Eigenlijk is het een soort openbare dierentuin. Je verstaat niemand en je kan ze eindelijk een keer in het wild meemaken.
Voor AF_ en appeltjes wil ik wel faken dat ik Limburg adoreer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Je hebt je duidelijk teveel moeten inspannen vandaag. Weet je zeker dat je niet even wil gaan liggen?
Je zou maar zo weinig serieus genomen worden. Ik ga toch maar mijn excuses aan AF_ aanbieden denk ik voor mijn tiradequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor AF_ en appeltjes wil ik wel faken dat ik Limburg adoreer.
Sorry. Mijn kat sprong op het toetsenbord. Dit wilde ik niet typenquote:
do normal johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje achterbaks zijn veel Limburgers wel met hun gare zangerige dialect. Maar ik heb best respect voor Limburgers, achteraf is het toch een uitstervend ras daar waar alle werkgelegenheid verdwijnt en daarmee de inwoners.
Eigenlijk is het een soort openbare dierentuin. Je verstaat niemand en je kan ze eindelijk een keer in het wild meemaken.
Dus jou kat is een limburghater? Ik denk dat ik eens even langskom om die kat wat anders te vertellen. Met zachte G uiteraardquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar zo weinig serieus genomen worden. Ik ga toch maar mijn excuses aan AF_ aanbieden denk ik voor mijn tirade
[..]
Sorry. Mijn kat sprong op het toetsenbord. Dit wilde ik niet typen
Appelen ook al hierquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dus jou kat is een limburghater? Ik denk dat ik eens even langskom om die kat wat anders te vertellen. Met zachte G uiteraard
[..]
Appelen ook al hier![]()
geweld tegen dierenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dus jou kat is een limburghater? Ik denk dat ik eens even langskom om die kat wat anders te vertellen. Met zachte G uiteraard
[..]
Appelen ook al hier![]()
Geweld niet. Alleen streng toesprekenquote:
Je beseft dat Flippiee al iets met WietParkiet heeft he.quote:
Je kan iemand ja?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Typisch het volgende:
Limburgs is gewoon humor om aan te horen.Kan iemand die dat spreekt ook vaak moeilijk serieus nemen.
:squote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Typisch het volgende:
Limburgs is gewoon humor om aan te horen.Kan iemand die dat spreekt ook vaak moeilijk serieus nemen.
Gefeliciteerd Flips.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat Flippiee al iets met WietParkiet heeft he.
Ik neem Moira zeer serieus op het gebied van FOK! roddel
Ik hoorde dat Flips vaker vreemdgaat. Wat suggereert dat ze eenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat Flippiee al iets met WietParkiet heeft he.
Ik neem Moira zeer serieus op het gebied van FOK! roddel
lichtekooi?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Flips vaker vreemdgaat. Wat suggereert dat ze eenis
Uh, oké.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Flips vaker vreemdgaat. Wat suggereert dat ze eenis
Zijn er nog vrouwlijke users daar waarin we kunnen rellen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef AF_ het volgende:
Ohja, als ik zeg we gaan in onz rellen komt niemand. post ik hier mee volgen jullie
We hebben Stickertje en Flips, maar Flips komt vanuit hier en stickertje komt hier ook wel eensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zijn er nog vrouwlijke users daar waarin we kunnen rellen?
flipsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zijn er nog vrouwlijke users daar waarin we kunnen rellen?
lr en AF_quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag ik nou een paar kwajongens kwaad spreken over flips?
quote:
quote:
Lr is een schat. Die doet dat soort dingen niet.quote:
gewoon crackenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef d4v1d het volgende:
Uplay
Ik heb opeens geen zin meer om Far Cry te spelen
Moet ik een heel fucking account maken
Als je niet doodgaat bij een gat ouwe reusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lr is een schat. Die doet dat soort dingen niet.
AF_ zal ik volgende keer even de muur in curven, met zijn hoofd.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lr is een schat. Die doet dat soort dingen niet.
AF_ zal ik volgende keer even de muur in curven, met zijn hoofd.
En ditquote:
Oef, een grap over mijn curvevaardigheden en een over mijn lengte in dezelfde zin. Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef appelen het volgende:
[..]
Als je niet doodgaat bij een gat ouwe reus
Alleen op Dinsdagquote:
Toch hou ik wel van jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, een grap over mijn curvevaardigheden en een over mijn lengte in dezelfde zin. Pijnlijk dit.
ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef AF_ het volgende:
I hoop voor deze sc dat banaan niet langskomt. Hij hunt zo alle tts weg
Dat waardeer ik.quote:
Leuk leuk.quote:
Wou eigenlijk weer als avondeten doen maar hoor zo vaak dat mensen het de dag erna als ontbijt eten, ga dat ook maar eens doenquote:
Mmm is dat lekker om 7 aochtends?quote:
Dat doe ik vaak met restjes als we wat over hebben (wat vrijwel altijd zo is als we Chinees gehaald hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
No idea, ik ga het om 12:00 etenDus het is meer een brunch
Ben benieuwd. Volgens mij is dat wel relaxtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak met restjes als we wat over hebben (wat vrijwel altijd zo is als we Chinees gehaald hebben), dan eet ik dat de volgende dag ook als lunch/brunch
Dat zou goed kunnen hoor, als jij van jezelf op een gezond gewicht zit dan is het vooral klierweefsel denk ik. Dat is minder zacht als vet en zou je zelf wel kunnen voelen denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn denk ik dat het meer klierweefsel en zooi is dan vet
Als ontbijt heb ik het nou nog nooit geprobeerd. Wel als middageten of avond eten. Let me know how it turns outquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou eigenlijk weer als avondeten doen maar hoor zo vaak dat mensen het de dag erna als ontbijt eten, ga dat ook maar eens doen
Koude pizza is toch niet lekker?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Moet ook nog een keer koude pizza als ontbijt/lunch eten
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koude pizza is toch niet lekker?.
Een koude frikandel of kroket vind ik nog wel te doen, maar een pizza...... volgens mij verandert het deeg ook wel van structuur dan.
Leek mij ook altijd smerig, laatst toch geprobeerd en bleek goddelijk te zijn!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koude pizza is toch niet lekker?.
Een koude frikandel of kroket vind ik nog wel te doen, maar een pizza...... volgens mij verandert het deeg ook wel van structuur dan.
Inmiddels al honderd keer gespotquote:
Mag ik je nu aanrakenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inmiddels al honderd keer gespot.
Ho, niet in het echt gespot. Enkel op concertfoto's die mijn WhatsApp binnenstromen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |