Graag gedaan, onbewust gemaakte complimenten zijn leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wow, ik vind dit echt een complimentthanks!
that's for surequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar we zullen allebei blij zijn als het voorbij is.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Graag gedaan, onbewust gemaakte complimenten zijn leuk.
Oja, er is behoorlijk wat he.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
er is vast genoeg voor allebei
heb ik er tenminste een keer wat aanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
krul's tietvet in een bakje
wat een geld moet dat waard zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
er is vast genoeg voor allebei
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind Bondage ook niet erg gok ik zo
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht zit er daadwerkelijk geld in. Dat wordt een schitterende marktplaats advertentie.
"Te koop tweedehands tietvet"
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Moira. het volgende:
Mag ik ook een stukje tietvet van Krul?
Dat stop ik dan zo leguber in een kettinkje dat ik nooooit meer af zal doen
Ik ben er voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Had een reactie van mij kunnen zijn. Maar nee, deze keer niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
Poll: Wie is leuker
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
jij natuurlijk schattie <3quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je hebt nog altijd geen excuses aangeboden nadat je WP zijn hart hebt vertrapt met je laffe teksten en laster. Tel hierbij Adora haar privéshow aan mij bij op en je zal doorhebben wie mijn stem heeft verkregen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik stem voor degene met de strakste kut. Welke van de 2 dat is mogen jullie zelf bepalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Moet het uitgetest worden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik stem voor degene met de strakste kut. Welke van de 2 dat is mogen jullie zelf bepalen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet het uitgetest worden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Goed antwoordquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik stem voor degene met de strakste kut. Welke van de 2 dat is mogen jullie zelf bepalen
Helaas geen idee wat er aan de hand is. Mijn DM werd blijkbaar wel correct bezorgd.quote:
Hehe ja iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas geen idee wat er aan de hand is. Mijn DM werd blijkbaar wel correct bezorgd.
Ik stem wel op jou hoor bby.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
• Adorabelle
• Snowbells
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mijn liefde voor Sno is geheel platonisch. We doen beiden de celibaatleef.quote:
Herkenbaar probleem. Karren in de diepvriescel, onderop zitten de ijsblokjes die de klant wil. Je moet dus die doos pakken en je zit ook nog eens in een cel van -15 ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
bij de Welkoop/Boerenbond, waar ze allerlei soorten dierenvoer verkopen (ook voor vee enzo) en nog veel meer (zelfs broodbak spullen en cake decoratie shiten zielige maar schattige konijntjes en hamsters en gerbils
).
Karretje is er wel ja, dus dat scheeltMaar naar dat karretje toe en van het karretje af het schap in is al zwaar
En ik moest een paar keer de onderste zak van een hele stapel hebbenzo irritant
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Sno is geheel platonisch. We doen beiden de celibaatleef.
Ook niet knuffelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
haha homoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Ze wist haar mond niet over je te houden toen ik haar zagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij elke aanraking kijkt God ons boos aan.
Geheelonthouding, bondage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |