pittig racistisch:')quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chingchangchong ik eet je huisdiel ik ben een chinees
Dat vindt mijn vliendin vast niet goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chingchangchong ik amputeer je slong
Nee, heb vaker gehad dat ik 's ochtends misselijk wakker werd. Soms kan ik dat onderdrukken, soms nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waarom moest je kotsen? Zwanger?
Ja ging goedquote:
Welke vliendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat vindt mijn vliendin vast niet goed
tsja, stress kan heel veel invloed hebben op je lichaamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, heb vaker gehad dat ik 's ochtends misselijk wakker werd. Soms kan ik dat onderdrukken, soms nietNu al een tijd niet meer gehad, mja misschien in combinatie met zenuwen van de eerste werkdag?
[..]
Ja ging goedWel leuk werk. Behalve dan dat je zakken voer en stro en shit van 10-20 kilo moet sjouwen
Mja hopen dat ik dat in de toekomst zo min mogelijk hoef te doen
die van mij, en neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Welke vliendin
jij bent autistisch
Ik ook en ik heb ook een vriendin, what's your excuse?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Welke vliendin
jij bent autistisch
Ja denk dat het zoiets was, ondanks dat ik me verder niet zenuwachtig voeldequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tsja, stress kan heel veel invloed hebben op je lichaam
Godverdomme net haze gehaald, vloei vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Moira. het volgende:
Nu jonko draaienEn vroeg naar bed vanavond
Vanochtend helemaal uitgeput wakker geworden met weer maar 4 of 5 uur slaap
Je had het al gezegd, maar wat voor werk doe je ookalweerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ging goedWel leuk werk. Behalve dan dat je zakken voer en stro en shit van 10-20 kilo moet sjouwen
Mja hopen dat ik dat in de toekomst zo min mogelijk hoef te doen
ik heb een (heel) groot traumaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb ook een vriendin, what's your excuse?
ah da's zo naarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme net haze gehaald, vloei vergeten
Heb je mijn steun aan jouw adres nog gezien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Welke vliendin
jij bent autistisch
geen vloei en tip in je 420 bouwpakketje hebben zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme net haze gehaald, vloei vergeten
De dag dat je jezelf registreerde op FOK! ?quote:
Ik ga maar weer terugquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
ah da's zo naaroveral random half-lege pakjes vloei laten zwerven voor zulke momenten
Alles tegelijk op. Heb nog 1 tipje en shag voor 3 joints. Maar dat ene vloeitje mistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen vloei en tip in je 420 bouwpakketje hebben zitten
osuchi/dearestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De dag dat je jezelf registreerde op FOK! ?
ja maar vond het niet zo netjes wat ze zeiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je mijn steun aan jouw adres nog gezien?
bij de Welkoop/Boerenbond, waar ze allerlei soorten dierenvoer verkopen (ook voor vee enzo) en nog veel meer (zelfs broodbak spullen en cake decoratie shitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je had het al gezegd, maar wat voor werk doe je ookalweer
Heb je geen karretje ofzo?
Wat heb ik gemist ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |