SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
bedanktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker bezig Typisch. Trots is wat ik voel bij jouw scherpte.
tis waquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
bedankt
het is al mijn tweede of derde
maar ik ben van mijn topics bestolen
alsof ze boven de bar uitkomtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat je dan duurder bent en 12 jarige kunnen dat ook al
ga horeca werk zoeken
WOW supergrappigquote:
hommo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
WOW supergrappig
heb je hem al op de weblog gezet
en in dat linkjes topic? en in alle slowchats op fok
niemand zou dit filmpje moeten missen
hij is zo grappig dat ik er mezelf door ga snijden
hoe weet jij datquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker boeiend
nakende flips is niemand vies van :S :S
Niemand? Doe ffe normaal joh.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker boeiend
nakende flips is niemand vies van :S :S
ah heeft iemand mijn echte naam doorgegeven ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat jij geen Freek heet
pak die snitch nigga flquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ah heeft iemand mijn echte naam doorgegeven ?
Nee man. Kwam je feesboekprofiel tegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ah heeft iemand mijn echte naam doorgegeven ?
ah stalker much.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man. Kwam je feesboekprofiel tegen.
Te puntigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik word altijd zo misselijk van jouw knien. Man man man wat een drama zeg.
Alsof ik jou ooit zou straffen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is grapje rustig geef me geen straf
its funny cuz she could be your real momquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kut wp.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
its funny cuz she could be your real mom
Ik dacht niet dat jij sub zou zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige die ik klappen geef is wpquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat jij sub zou zijn
Ik ben niet bang voor kleine dikke mannetjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stoot op je kop kan je krijgen jong
Haha wp hij bedoelt jouquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor kleine dikke mannetjes.
Hij heeft een tattooquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
maar klein?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij werkt toch niet gekkiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handig, dan weet je altijd waar het noorden is.
nee daarvoor gebruik ik de gps op mijn mobiel welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handig, dan weet je altijd waar het noorden is.
Je vriendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zeg, valt hier nog wat te neuken?
Hoi WP. Tyr nummer nog gezien?quote:
Liever niet en ja het ligt persoonlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zeg, valt hier nog wat te neuken?
Die is hier niet, lijkt mequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi WP. Tyr nummer nog gezien?
[..]
Liever niet en ja het ligt persoonlijk.
Ik heb hem ook even geluisterd. Was wel aardig. Maar ben geen grote fan van Tyr.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
ja en geluisterdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ging meer om de insteek. WP trok in twijfel of Tyr in hun vrije tijd walvissen en dolfijnen neerknuppelde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even geluisterd. Was wel aardig. Maar ben geen grote fan van Tyr.
Doe normaal Snow. Ik wil niet meer dat je mijn vriend WP onheus bejegend. Hij kan het ook niet helpen dat zijn uitzonderlijke mannelijkheid je angst aanjaagt.quote:
Ik heb hier nog wel een worst die je kunt etenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Moira. het volgende:
Thuis en gelijk eten gemaakt
Omdat ik vanochtend idd moest kotsen had ik geen brood meer gesmeerd omdat ik daarna gelijk weg moestDus nu lekker bikken
Ah, ok.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging meer om de insteek. WP trok in twijfel of Tyr in hun vrije tijd walvissen en dolfijnen neerknuppelde.
En waarom moest je kotsen? Zwanger?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Moira. het volgende:
Omdat ik vanochtend idd moest kotsen had ik geen brood meer gesmeerd omdat ik daarna gelijk weg moestDus nu lekker bikken
Dat is minder. Kater van Nederland?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Moira. het volgende:
Nee. Zet het nu op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een worst die je kunt eten
[..]
Ah, ok.
Ken je Demons and Wizards?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging meer om de insteek. WP trok in twijfel of Tyr in hun vrije tijd walvissen en dolfijnen neerknuppelde.
[..]
Doe normaal Snow. Ik wil niet meer dat je mijn vriend WP onheus bejegend. Hij kan het ook niet helpen dat zijn uitzonderlijke mannelijkheid je angst aanjaagt.
Hij heet wel Freek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat jij geen Freek heet
*proest*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]zelfs wp heeft meer smaak
hoewel
monique
hm
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
hoewel
monique
hm
Ik kon de belediging niet vinden dus pakte een willekeurige quotequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en geluisterd
maar snow noemde me net dik zou je haar kunnen straffen
ze luistert niet naar mij
BLOWN THE FUCK OUTquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
hoewel
monique
hm
WP zijn blouse kleedt niet goed af.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik kon de belediging niet vinden dus pakte een willekeurige quote
Eigenlijk snap ik heel deze post niet(Ja ik weet wie Monique is)
Je ziet te weinig van zijn exceptioneel afgetrainde lichaam bedoel jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WP zijn blouse kleedt niet goed af.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
hoewel
monique
hm
of een cijfer ingevoerd hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom duurt het altijd zo lang voordat docenten eens iets nagekeken hebben
Op mijn school waren ze daar ook vaak laat meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of een cijfer ingevoerd hebbenwacht al 2 weken op invoer van een cijfer
om je te ziekenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom duurt het altijd zo lang voordat docenten eens iets nagekeken hebben
Terechte klachtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of een cijfer ingevoerd hebbenwacht al 2 weken op invoer van een cijfer
Terwijl ik volgende week al hertentamens heb en deze week inzagemomenten, dus mogen ze wel even aanmakenquote:
been there done thatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BLOWN THE FUCK OUT
L
O
W
N
T
H
E
F
U
C
K
O
U
T
Hoe ging je werk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Moira. het volgende:
Kaddenquote:
Nog nooit gehadquote:
Hond is ook lekker vleesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Wel een keer kangoeroe
Ben jij een Chinees ofzoquote:
Godin scoorde toch ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chingchangchong ik eet je huisdiel ik ben een chinees
racistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al geweten
Mag ik wel nummel negenendeltig met witte lijst
Dat is Japansquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
racist
zou je moeten klappen met mijn yakuzagang
quote:
pittig racistisch:')quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chingchangchong ik eet je huisdiel ik ben een chinees
Dat vindt mijn vliendin vast niet goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chingchangchong ik amputeer je slong
Nee, heb vaker gehad dat ik 's ochtends misselijk wakker werd. Soms kan ik dat onderdrukken, soms nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waarom moest je kotsen? Zwanger?
Ja ging goedquote:
Welke vliendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat vindt mijn vliendin vast niet goed
tsja, stress kan heel veel invloed hebben op je lichaamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, heb vaker gehad dat ik 's ochtends misselijk wakker werd. Soms kan ik dat onderdrukken, soms nietNu al een tijd niet meer gehad, mja misschien in combinatie met zenuwen van de eerste werkdag?
[..]
Ja ging goedWel leuk werk. Behalve dan dat je zakken voer en stro en shit van 10-20 kilo moet sjouwen
Mja hopen dat ik dat in de toekomst zo min mogelijk hoef te doen
die van mij, en neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Welke vliendin
jij bent autistisch
Ik ook en ik heb ook een vriendin, what's your excuse?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Welke vliendin
jij bent autistisch
Ja denk dat het zoiets was, ondanks dat ik me verder niet zenuwachtig voeldequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tsja, stress kan heel veel invloed hebben op je lichaam
Godverdomme net haze gehaald, vloei vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Moira. het volgende:
Nu jonko draaienEn vroeg naar bed vanavond
Vanochtend helemaal uitgeput wakker geworden met weer maar 4 of 5 uur slaap
Je had het al gezegd, maar wat voor werk doe je ookalweerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ging goedWel leuk werk. Behalve dan dat je zakken voer en stro en shit van 10-20 kilo moet sjouwen
Mja hopen dat ik dat in de toekomst zo min mogelijk hoef te doen
ik heb een (heel) groot traumaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb ook een vriendin, what's your excuse?
ah da's zo naarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme net haze gehaald, vloei vergeten
Heb je mijn steun aan jouw adres nog gezien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Welke vliendin
jij bent autistisch
geen vloei en tip in je 420 bouwpakketje hebben zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverdomme net haze gehaald, vloei vergeten
De dag dat je jezelf registreerde op FOK! ?quote:
Ik ga maar weer terugquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
ah da's zo naaroveral random half-lege pakjes vloei laten zwerven voor zulke momenten
Alles tegelijk op. Heb nog 1 tipje en shag voor 3 joints. Maar dat ene vloeitje mistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen vloei en tip in je 420 bouwpakketje hebben zitten
osuchi/dearestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De dag dat je jezelf registreerde op FOK! ?
ja maar vond het niet zo netjes wat ze zeiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je mijn steun aan jouw adres nog gezien?
bij de Welkoop/Boerenbond, waar ze allerlei soorten dierenvoer verkopen (ook voor vee enzo) en nog veel meer (zelfs broodbak spullen en cake decoratie shitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je had het al gezegd, maar wat voor werk doe je ookalweer
Heb je geen karretje ofzo?
Wat heb ik gemist ?quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is alweer bijna een jaar oud he
had 'ie haar nou gebatst?quote:
definieer batsenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
had 'ie haar nou gebatst?
En dan kun je beter fairydust noemen, dan weten mensen tenminste nog waar het over gaat
Dat betwijfel ik dan weerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
definieer batsen
en dearest is voor meer mensen bekender dan fairydust
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zou mijn hond nog van Dearest afschoppen
De binnenkant van een walvis voelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
definieer batsen en dearest is voor meer mensen bekender dan fairydust
kan dat ook weer van mijn bucketlistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De binnenkant van een walvis voelen
echt? ik heb heul nooit van dearest gehoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
definieer batsen
en dearest is voor meer mensen bekender dan fairydust
Probeer het nou maar niet minder beschamend te makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
Valt allemaal wel mee hoor stelletje flikkers
m8quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
echt? ik heb heul nooit van dearest gehoord.
Wel van fairydust (duh) en osuchi later.
Maar kruis het volgende aan indien waargebeurd:
[ . ] Haar gezoend/gekust
[ . ] Haar getongzoend
[ . ] Haar gevingerd
[ . ] Zij jou afgetrokken
[ . ] Haar gebeft
[ . ] Zij jou gepijpt
[ . ] Haar vaginaal gepenetreerd
[ . ] Haar anaal gepenetreerd
[ . ] Elkaar ingesmeerd met uitwerpselen
BVD
Karigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles tegelijk op. Heb nog 1 tipje en shag voor 3 joints. Maar dat ene vloeitje mist
Dan wordt het nu tijd voor de 51e keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Flippiee het volgende:
Kunnen we een ander onderwerp beginnen? Ik heb dit zeker al minstens 50 x voorbij zien komen
ik mis heeft in haar bek gescheten dus ik vul hem liever niet in bij gebrek aan keuzequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
echt? ik heb heul nooit van dearest gehoord.
Wel van fairydust (duh) en osuchi later.
[ . ] Haar getongzoend
[ . ] Haar gevingerd
[ . ] Haar gebeft
[ . ] Zij jou gepijpt
BVD
Godver ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De binnenkant van een walvis voelen
Kom nou. Je ontzegd je girl Moira toch geen sappige verhalen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Flippiee het volgende:
Kunnen we een ander onderwerp beginnen? Ik heb dit zeker al minstens 50 x voorbij zien komen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mis heeft in haar bek gescheten dus ik vul hem liever niet in bij gebrek aan keuze
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Probeer het nou maar niet minder beschamend te maken
Zelfs hier zijn ze vaak besprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom nou. Je ontzegd je girl Moira toch geen sappige verhalen?
Ik keek/kijk nooit/nauwelijks in JNG SC/GRTD, dus dan mis je de smeuiigheid een beetje.
Maar kruis het volgende aan indien waargebeurd:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mis heeft in haar bek gescheten dus ik vul hem liever niet in bij gebrek aan keuze
Moet ik even scheetjes komen laten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Waar houden vliegen nou niet van (behalve doodmeppen)?
LMIquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Waar houden vliegen nou niet van (behalve doodmeppen)?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet ik even scheetjes komen laten ?
quote:
Dat moet je inderdaad helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?
moet ik toch lekker zelf weten wat ik in mijn vrije tijd doe
en toen we bezig waren was ze best een aardig meisje, alleen wat veeleisend en daar is het ook op stukgelopen
en al die grapjes kennen we nu wel
Sorry babequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom leren mensen niet dat ze me bij dat soort dingen moeten quote-alerten?
Leugens, ik hou van hem, als een broeder, hij is mijn Grolsch buddyquote:
Je zoekt maar lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ . ] Haar getongzoend
[ . ] Haar gevingerd
[ . ] Haar gebeft
[ . ] Zij jou gepijpt
[ . ] In haar bek gescheten
[ . ] In haar kont geplast
BVD
Ja godver, ik moest batsen toch definirenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je zoekt maar lekker![]()
ben er wel een beetje klaar mee
gebeurd is gebeurd
februari beldequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Moira. hoezo is Mono niet meer blauw? Of is dat al heel lang zo?![]()
Wow wtfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Moira. hoezo is Mono niet meer blauw? Of is dat al heel lang zo?![]()
Doe je hem even de groetjes, het was best gezelligquote:
Met alle respect, maar ik vond mijn "ervaring" met die muts nou niet echt noemenswaardig en al helemaal niet iets voor op fokquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver, ik moest batsen toch definiren
Ja verdomme, ik wil juist weten wat die "ervaring" wasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vond mijn "ervaring" met die muts nou niet echt noemenswaardig en al helemaal niet iets voor op fok
zo je antwoord klaar nu
Ja, ik ook. Vertel gewoon...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik wil juist weten wat die "ervaring" was
Ja ik besef me nu ik het je vraag dat het al een tijdje zo is maar zag Mono laatst ergens posten en ik keek er zo raar tegen aan dat hij zwart was i.p.v blauw. Geen idee hoe dat kanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wow wtfDat was in mei 2013
Daar was toen dat hele gezeik om waarna ook extra genazi't werd in de stoners.
niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aluhoedjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik besef me nu ik het je vraag dat het al een tijdje zo is volgens mij maar zag Mono laatst ergens posten en ik keek er zo raar tegen aan dat hij zwart was i.p.v blauw. Geen idee hoe dat kan
Ik heb het ook nog somsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik besef me nu ik het je vraag dat het al een tijdje zo is volgens mij maar zag Mono laatst ergens posten en ik keek er zo raar tegen aan dat hij zwart was i.p.v blauw. Geen idee hoe dat kan
Ik heb Monique over de seks met Wp gesproken, het was allemaal maar knullig zei ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
kkrflikkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb Monique over de seks met Wp gesproken, het was allemaal maar knullig zei ze.
2 planeten die tegen elkaar schuren en zo een nieuwe aarde met leven crerenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dingen in wp zijn anus heeft gestokenquote:
fattyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik begin nu alweer honger te krijgen terwijl ik een dik uur geleden chinees heb gegeten
Dus ze hebben wl seks gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb Monique over de seks met Wp gesproken, het was allemaal maar knullig zei ze.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ . ] Haar getongzoend
[ . ] Haar gevingerd
[ . ] Haar gebeft
[ . ] Zij jou gepijpt
[ . ] In haar bek gescheten
[ . ] In haar kont geplast
BVD
Nee. Ik ga straks iets lekker uit de kast pakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
fatty
Kom hier kersen nommen dan
Kersenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
fatty
Kom hier kersen nommen dan
Je vriend?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik ga straks iets lekker uit de kast pakken
Ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kersen![]()
Vlekken op kleding/textiel van kersen![]()
Heb je tucjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar wat wel? Geen idee kast ligt vol met ongezonde meuk. Vriend heeft ook allemaal dingen gekocht en ik ook
is goed dan kom ik ook alleenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kom morgen even op bezoek
is het goed als ik wat vrienden meeneem?
Ermahgerd krul gespotquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
is goed dan kom ik ook alleen
Taaaaakeee meeeeeequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dit is het mooiste muziekstuk wat ik ooit heb gehoord
ohja, die mistte nog uit de lijstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
had 'ie haar nou gebatst?
En dan kun je beter fairydust noemen, dan weten mensen tenminste nog waar het over gaat
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
shhh blijkbaar ligt dit gevoelig en mogen we het er niet over hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohja, die mistte nog uit de lijst
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Waar
WanneerHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De foto's liegen er niet omquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
shhh blijkbaar ligt dit gevoelig en mogen we het er niet over hebben.
nu kom ik nooit te weten wat er nou allemaal voor handelingen zijn verricht
ohquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat je je vloeitjes bent vergeten natuurlijk... tssss...
lekker boeiend ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
shhh blijkbaar ligt dit gevoelig en mogen we het er niet over hebben.
nu kom ik nooit te weten wat er nou allemaal voor handelingen zijn verricht
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De foto's liegen er niet om
[..]
oh
Oh is dat een dingetje, die circlejerk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
OOOOH ER IS WEER EEN WP FLIPS EN NOGMEERMENSEN ORGIE GAANDE.
ZEG DAT DAN.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ermahgerd krul gespot
Met een leuk garpje ook
Bonuspunten voor krul
hehe, gewoon meet toggg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh is dat een dingetje, die circlejerk?
Gezwellig
Waarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
ZEG DAT DAN.
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
ZEG DAT DAN.
Of deed flips gewoon de ouderwetse DM doorsturen? Ik dacht over-de-schouder-meelezen, jullie hadden laatst toch ook al gemeet met snow en nog wat enzo?quote:
er is geeen meet hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of deed flips gewoon de ouderwetse DM doorsturen? Ik dacht over-de-schouder-meelezen, jullie hadden laatst toch ook al gemeet met snow en nog wat enzo?
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of deed flips gewoon de ouderwetse DM doorsturen? Ik dacht over-de-schouder-meelezen, jullie hadden laatst toch ook al gemeet met snow en nog wat enzo?
Nee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer wat moet eten Moira.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
ZEG DAT DAN.
Ik stalk je voedselkastquote:
Drankmeetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Man jij past niet eens door de voordeur.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kom morgen even op bezoek
is het goed als ik wat vrienden meeneem?
Flipje niet liegen nu.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope, niemand heeft die. Ik snap serieus niet waar je het over hebt.
ik typte een DM naar jou en kreeg een DM terug van wp over die DM?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope, niemand heeft die. Ik snap serieus niet waar je het over hebt.
Nee jij kreeg een DM van mij over een in mijn ogen nogal rare opmerkingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik typte een DM naar jou en kreeg een DM terug van wp over die DM?
Tell us morequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik typte een DM naar jou en kreeg een DM terug van wp over die DM?
een in jouw ogen nogal rare opmerking die ik in DM had verstuurd, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee jij kreeg een DM van mij over een in mijn ogen nogal rare opmerking
awesomenauts kom ik pas joinen rond half 10quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef KitKatChunky het volgende:
Gaan we vanavond awesomenauts/l4d2/iets anders doen dan
Was getekend,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef Moira. het volgende:
haha stelletje sensatiezoekers
Geef jullie groot gelijk hoor.
Maar dit keer is er echt niks interessants gaande
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus ze hebben wl seks gehad?
Kun jij dit lijstje even voor me invullen mbt wp en moneequa?
[..]
l4d2 plsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef KitKatChunky het volgende:
Gaan we vanavond awesomenauts/l4d2/iets anders doen dan
Van jou ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er nou nudes gelekt van iemand? Anders is het gewoon niet interessant
Ja, die van krul. Maar die mag ik helaas niet doorsturenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er nou nudes gelekt van iemand? Anders is het gewoon niet interessant
ik zit nog in de treinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
awesomenauts kom ik pas joinen rond half 10maar ik wil wel
wat wil je hier mee zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kan bij steam nu toch game uitlenen ofzo?
True love deze manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij nou al je excuses aan WP aangeboden?Ik kan hem niet blijven troosten hoor
klinkt wel bekend jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kan bij steam nu toch game uitlenen ofzo?
Nou nee maar ik stuurde een DM naar flips en krijg een reactie terug van WP over een opmerking uit die DM naar flips, dus ik ging ervanuit dat WP flips DM kon lezen (of doorgestuurd/of over-de-schouder/of whatever), en toen probeerde ik daar duidelijkheid in te vergaren maar toen snapte niemand ineens wat ik bedoelde?quote:
UHquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
leen mij l4d2 als er mensen zijn die niet gaan spelen
die van jou ook niet zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, die van krul. Maar die mag ik helaas niet doorsturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |