awesomenauts kom ik pas joinen rond half 10quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef KitKatChunky het volgende:
Gaan we vanavond awesomenauts/l4d2/iets anders doen dan
Was getekend,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef Moira. het volgende:
haha stelletje sensatiezoekers
Geef jullie groot gelijk hoor.
Maar dit keer is er echt niks interessants gaande
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus ze hebben wél seks gehad?
Kun jij dit lijstje even voor me invullen mbt wp en moneequa?
[..]
l4d2 plsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef KitKatChunky het volgende:
Gaan we vanavond awesomenauts/l4d2/iets anders doen dan
Van jou ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er nou nudes gelekt van iemand? Anders is het gewoon niet interessant
Ja, die van krul. Maar die mag ik helaas niet doorsturenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er nou nudes gelekt van iemand? Anders is het gewoon niet interessant
ik zit nog in de treinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
awesomenauts kom ik pas joinen rond half 10maar ik wil wel
wat wil je hier mee zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kan bij steam nu toch game uitlenen ofzo?
True love deze manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij nou al je excuses aan WP aangeboden?Ik kan hem niet blijven troosten hoor
klinkt wel bekend jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kan bij steam nu toch game uitlenen ofzo?
Nou nee maar ik stuurde een DM naar flips en krijg een reactie terug van WP over een opmerking uit die DM naar flips, dus ik ging ervanuit dat WP flips DM kon lezen (of doorgestuurd/of over-de-schouder/of whatever), en toen probeerde ik daar duidelijkheid in te vergaren maar toen snapte niemand ineens wat ik bedoelde?quote:
UHquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
leen mij l4d2 als er mensen zijn die niet gaan spelen
die van jou ook niet zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, die van krul. Maar die mag ik helaas niet doorsturen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |