Ja ik besef me nu ik het je vraag dat het al een tijdje zo is maar zag Mono laatst ergens posten en ik keek er zo raar tegen aan dat hij zwart was i.p.v blauw. Geen idee hoe dat kanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wow wtfDat was in mei 2013
Daar was toen dat hele gezeik om waarna ook extra genazi't werd in de stoners.
niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik wil juist weten wat die "ervaring" was
Aluhoedjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik besef me nu ik het je vraag dat het al een tijdje zo is volgens mij maar zag Mono laatst ergens posten en ik keek er zo raar tegen aan dat hij zwart was i.p.v blauw. Geen idee hoe dat kan
Ik heb het ook nog somsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik besef me nu ik het je vraag dat het al een tijdje zo is volgens mij maar zag Mono laatst ergens posten en ik keek er zo raar tegen aan dat hij zwart was i.p.v blauw. Geen idee hoe dat kan
Ik heb Monique over de seks met Wp gesproken, het was allemaal maar knullig zei ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
kkrflikkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb Monique over de seks met Wp gesproken, het was allemaal maar knullig zei ze.
2 planeten die tegen elkaar schuren en zo een nieuwe aarde met leven creërenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dingen in wp zijn anus heeft gestokenquote:
fattyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik begin nu alweer honger te krijgen terwijl ik een dik uur geleden chinees heb gegeten
Dus ze hebben wél seks gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb Monique over de seks met Wp gesproken, het was allemaal maar knullig zei ze.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar kruis het volgende aan indien waargebeurd:
[ . ] Haar gezoend/gekust
[ . ] Haar getongzoend
[ . ] Haar gevingerd
[ . ] Zij jou afgetrokken
[ . ] Haar gebeft
[ . ] Zij jou gepijpt
[ . ] Haar vaginaal gepenetreerd
[ . ] Haar anaal gepenetreerd
[ . ] Elkaar ingesmeerd met uitwerpselen
[ . ] In haar bek gescheten
[ . ] In haar kont geplast
BVD
Nee. Ik ga straks iets lekker uit de kast pakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
fatty
Kom hier kersen nommen dan
Kersenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
fatty
Kom hier kersen nommen dan
Je vriend?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik ga straks iets lekker uit de kast pakken
Ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kersen![]()
Vlekken op kleding/textiel van kersen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |