Je vriendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zeg, valt hier nog wat te neuken?
Hoi WP. Tyr nummer nog gezien?quote:
Liever niet en ja het ligt persoonlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zeg, valt hier nog wat te neuken?
Die is hier niet, lijkt mequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi WP. Tyr nummer nog gezien?
[..]
Liever niet en ja het ligt persoonlijk.
Ik heb hem ook even geluisterd. Was wel aardig. Maar ben geen grote fan van Tyr.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
ja en geluisterdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ging meer om de insteek. WP trok in twijfel of Tyr in hun vrije tijd walvissen en dolfijnen neerknuppelde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even geluisterd. Was wel aardig. Maar ben geen grote fan van Tyr.
Doe normaal Snow. Ik wil niet meer dat je mijn vriend WP onheus bejegend. Hij kan het ook niet helpen dat zijn uitzonderlijke mannelijkheid je angst aanjaagt.quote:
Ik heb hier nog wel een worst die je kunt etenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Moira. het volgende:
Thuis en gelijk eten gemaakt
Omdat ik vanochtend idd moest kotsen had ik geen brood meer gesmeerd omdat ik daarna gelijk weg moestDus nu lekker bikken
Ah, oké.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging meer om de insteek. WP trok in twijfel of Tyr in hun vrije tijd walvissen en dolfijnen neerknuppelde.
En waarom moest je kotsen? Zwanger?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Moira. het volgende:
Omdat ik vanochtend idd moest kotsen had ik geen brood meer gesmeerd omdat ik daarna gelijk weg moestDus nu lekker bikken
Dat is minder. Kater van Nederland?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Moira. het volgende:
Nee. Zet het nu op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een worst die je kunt eten
[..]
Ah, oké.
Ken je Demons and Wizards?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging meer om de insteek. WP trok in twijfel of Tyr in hun vrije tijd walvissen en dolfijnen neerknuppelde.
[..]
Doe normaal Snow. Ik wil niet meer dat je mijn vriend WP onheus bejegend. Hij kan het ook niet helpen dat zijn uitzonderlijke mannelijkheid je angst aanjaagt.
Hij heet wel Freek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat jij geen Freek heet
*proest*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]zelfs wp heeft meer smaak
hoewel
monique
hm
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
hoewel
monique
hm
Ik kon de belediging niet vinden dus pakte een willekeurige quotequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en geluisterd
maar snow noemde me net dik zou je haar kunnen straffen
ze luistert niet naar mij
BLOWN THE FUCK OUTquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
hoewel
monique
hm
WP zijn blouse kleedt niet goed af.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik kon de belediging niet vinden dus pakte een willekeurige quote
Eigenlijk snap ik heel deze post niet(Ja ik weet wie Monique is)
Je ziet te weinig van zijn exceptioneel afgetrainde lichaam bedoel jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WP zijn blouse kleedt niet goed af.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
hoewel
monique
hm
of een cijfer ingevoerd hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom duurt het altijd zo lang voordat docenten eens iets nagekeken hebben
Op mijn school waren ze daar ook vaak laat meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of een cijfer ingevoerd hebbenwacht al 2 weken op invoer van een cijfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |