?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
OOOOH ER IS WEER EEN WP FLIPS EN NOGMEERMENSEN ORGIE GAANDE.
ZEG DAT DAN.
Of deed flips gewoon de ouderwetse DM doorsturen? Ik dacht over-de-schouder-meelezen, jullie hadden laatst toch ook al gemeet met snow en nog wat enzo?quote:
er is geeen meet hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of deed flips gewoon de ouderwetse DM doorsturen? Ik dacht over-de-schouder-meelezen, jullie hadden laatst toch ook al gemeet met snow en nog wat enzo?
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of deed flips gewoon de ouderwetse DM doorsturen? Ik dacht over-de-schouder-meelezen, jullie hadden laatst toch ook al gemeet met snow en nog wat enzo?
Nee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer wat moet eten Moira.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
OOOOH ER IS WEER EEN WP FLIPS EN NOGMEERMENSEN ORGIE GAANDE.
ZEG DAT DAN.
Ik stalk je voedselkastquote:
Drankmeetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Man jij past niet eens door de voordeur.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kom morgen even op bezoek
is het goed als ik wat vrienden meeneem?
Flipje niet liegen nu.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope, niemand heeft die. Ik snap serieus niet waar je het over hebt.
ik typte een DM naar jou en kreeg een DM terug van wp over die DM?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope, niemand heeft die. Ik snap serieus niet waar je het over hebt.
Nee jij kreeg een DM van mij over een in mijn ogen nogal rare opmerkingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik typte een DM naar jou en kreeg een DM terug van wp over die DM?
Tell us morequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik typte een DM naar jou en kreeg een DM terug van wp over die DM?
een in jouw ogen nogal rare opmerking die ik in DM had verstuurd, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee jij kreeg een DM van mij over een in mijn ogen nogal rare opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |