Heb je tucjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar wat wel? Geen idee kast ligt vol met ongezonde meuk. Vriend heeft ook allemaal dingen gekocht en ik ook
is goed dan kom ik ook alleenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kom morgen even op bezoek
is het goed als ik wat vrienden meeneem?
Ermahgerd krul gespotquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
is goed dan kom ik ook alleen
Taaaaakeee meeeeeequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dit is het mooiste muziekstuk wat ik ooit heb gehoord
ohja, die mistte nog uit de lijstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
had 'ie haar nou gebatst?
En dan kun je beter fairydust noemen, dan weten mensen tenminste nog waar het over gaat
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
shhh blijkbaar ligt dit gevoelig en mogen we het er niet over hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohja, die mistte nog uit de lijst
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Waar
WanneerHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De foto's liegen er niet omquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
shhh blijkbaar ligt dit gevoelig en mogen we het er niet over hebben.
nu kom ik nooit te weten wat er nou allemaal voor handelingen zijn verricht
ohquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat je je vloeitjes bent vergeten natuurlijk... tssss...
lekker boeiend ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
shhh blijkbaar ligt dit gevoelig en mogen we het er niet over hebben.
nu kom ik nooit te weten wat er nou allemaal voor handelingen zijn verricht
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De foto's liegen er niet om
[..]
oh
Oh is dat een dingetje, die circlejerk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
OOOOH ER IS WEER EEN WP FLIPS EN NOGMEERMENSEN ORGIE GAANDE.
ZEG DAT DAN.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ermahgerd krul gespot
Met een leuk garpje ook
Bonuspunten voor krul
hehe, gewoon meet toggg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh is dat een dingetje, die circlejerk?
Gezwellig
Waarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
OOOOH ER IS WEER EEN WP FLIPS EN NOGMEERMENSEN ORGIE GAANDE.
ZEG DAT DAN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |