Iemand is lekker bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag pr'tje gelopen met hardlopen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag pr'tje gelopen met hardlopen.
Sloeber. Met je dikke baan :Squote:
Je hebt aidsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker vandaag. Ik denk dat iemand mij heeft geïnfecteerd gisteren
Zou wel verklaren waarom het gekregen bier zo lauw wasquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker vandaag. Ik denk dat iemand mij heeft geïnfecteerd gisteren
Zachte Gquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben serieus geïnfecteerd met een zachte g. In Zeeland ook veel Brabanders en Limburgers waar ik mee om ga, in Breda gisteren geloofde ze eerst niet dat ik uit Rotterdam kwam.
Dit jaquote:
Dat gelukkig vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is vrij snel weer weg gelukkig bij mij.
Dit is wel een zeer kwalijke zaakquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben serieus geïnfecteerd met een zachte g. In Zeeland ook veel Brabanders en Limburgers waar ik mee om ga, in Breda gisteren geloofde ze eerst niet dat ik uit Rotterdam kwam.
Wow. Je hebt je duidelijk teveel moeten inspannen vandaag. Weet je zeker dat je niet even wil gaan liggen?quote:
Niet haten op Limburgquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Je hebt je duidelijk teveel moeten inspannen vandaag. Weet je zeker dat je niet even wil gaan liggen?
Beetje achterbaks zijn veel Limburgers wel met hun gare zangerige dialect. Maar ik heb best respect voor Limburgers, achteraf is het toch een uitstervend ras daar waar alle werkgelegenheid verdwijnt en daarmee de inwoners.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje achterbaks zijn veel Limburgers wel met hun gare zangerige dialect. Maar ik heb best respect voor Limburgers, achteraf is het toch een uitstervend ras daar waar alle werkgelegenheid verdwijnt en daarmee de inwoners.
Eigenlijk is het een soort openbare dierentuin. Je verstaat niemand en je kan ze eindelijk een keer in het wild meemaken.
Voor AF_ en appeltjes wil ik wel faken dat ik Limburg adoreer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Je hebt je duidelijk teveel moeten inspannen vandaag. Weet je zeker dat je niet even wil gaan liggen?
Je zou maar zo weinig serieus genomen worden. Ik ga toch maar mijn excuses aan AF_ aanbieden denk ik voor mijn tiradequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor AF_ en appeltjes wil ik wel faken dat ik Limburg adoreer.
Sorry. Mijn kat sprong op het toetsenbord. Dit wilde ik niet typenquote:
do normal johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje achterbaks zijn veel Limburgers wel met hun gare zangerige dialect. Maar ik heb best respect voor Limburgers, achteraf is het toch een uitstervend ras daar waar alle werkgelegenheid verdwijnt en daarmee de inwoners.
Eigenlijk is het een soort openbare dierentuin. Je verstaat niemand en je kan ze eindelijk een keer in het wild meemaken.
Dus jou kat is een limburghater? Ik denk dat ik eens even langskom om die kat wat anders te vertellen. Met zachte G uiteraardquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar zo weinig serieus genomen worden. Ik ga toch maar mijn excuses aan AF_ aanbieden denk ik voor mijn tirade
[..]
Sorry. Mijn kat sprong op het toetsenbord. Dit wilde ik niet typen
Appelen ook al hierquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dus jou kat is een limburghater? Ik denk dat ik eens even langskom om die kat wat anders te vertellen. Met zachte G uiteraard
[..]
Appelen ook al hier![]()
geweld tegen dierenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dus jou kat is een limburghater? Ik denk dat ik eens even langskom om die kat wat anders te vertellen. Met zachte G uiteraard
[..]
Appelen ook al hier![]()
Geweld niet. Alleen streng toesprekenquote:
Je beseft dat Flippiee al iets met WietParkiet heeft he.quote:
Je kan iemand ja?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Typisch het volgende:
Limburgs is gewoon humor om aan te horen.Kan iemand die dat spreekt ook vaak moeilijk serieus nemen.
:squote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Typisch het volgende:
Limburgs is gewoon humor om aan te horen.Kan iemand die dat spreekt ook vaak moeilijk serieus nemen.
Gefeliciteerd Flips.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat Flippiee al iets met WietParkiet heeft he.
Ik neem Moira zeer serieus op het gebied van FOK! roddel
Ik hoorde dat Flips vaker vreemdgaat. Wat suggereert dat ze eenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat Flippiee al iets met WietParkiet heeft he.
Ik neem Moira zeer serieus op het gebied van FOK! roddel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |