ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef AF_ het volgende:
I hoop voor deze sc dat banaan niet langskomt. Hij hunt zo alle tts weg
Dat waardeer ik.quote:
Leuk leuk.quote:
Wou eigenlijk weer als avondeten doen maar hoor zo vaak dat mensen het de dag erna als ontbijt eten, ga dat ook maar eens doenquote:
Mmm is dat lekker om 7 aochtends?quote:
Dat doe ik vaak met restjes als we wat over hebben (wat vrijwel altijd zo is als we Chinees gehaald hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
No idea, ik ga het om 12:00 etenDus het is meer een brunch
Ben benieuwd. Volgens mij is dat wel relaxtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak met restjes als we wat over hebben (wat vrijwel altijd zo is als we Chinees gehaald hebben), dan eet ik dat de volgende dag ook als lunch/brunch
Dat zou goed kunnen hoor, als jij van jezelf op een gezond gewicht zit dan is het vooral klierweefsel denk ik. Dat is minder zacht als vet en zou je zelf wel kunnen voelen denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn denk ik dat het meer klierweefsel en zooi is dan vet
Als ontbijt heb ik het nou nog nooit geprobeerd. Wel als middageten of avond eten. Let me know how it turns outquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou eigenlijk weer als avondeten doen maar hoor zo vaak dat mensen het de dag erna als ontbijt eten, ga dat ook maar eens doen
Koude pizza is toch niet lekker?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Moet ook nog een keer koude pizza als ontbijt/lunch eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |