quote:
Ook niet.quote:
Celibaatleef geldt ook voor mannen. Sorry TYp.quote:
Het is niet anders, Kaninschen. Ik maak de regels niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde wel. Ze wist haar mond niet over je te houden toen ik haar zag
dit is wel een beetje raar lrquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde wel. Ze wist haar mond niet over je te houden toen ik haar zag
Klinkt wel leuk maar vond het niet heel spannend. Ik stapte eigenlijk na 2 nummers over op Iced Earth in de suggested videosquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet anders, Kaninschen. Ik maak de regels niet.
Hoe vond je Demons And Wizards?
Puberliefdes. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is wel een beetje raar lr
Snow is nog maar 14 ofzo
Iced Earth en Blind Guardian = Demons and Wizardsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk maar vond het niet heel spannend. Ik stapte eigenlijk na 2 nummers over op Iced Earth in de suggested videos
[..]
Puberliefdes. Niks mis mee.
Iets ouder toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is wel een beetje raar lr
Snow is nog maar 14 ofzo
Ahquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iced Earth en Blind Guardian = Demons and Wizards
Enkel als ze de bar in wilquote:
zo naarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Karren in de diepvriescel, onderop zitten de ijsblokjes die de klant wil. Je moet dus die doos pakken en je zit ook nog eens in een cel van -15 ofzo
Ze wilden samen een thema cd maken van de Dark Tower series van Stephen King. Vond de eerste cd best goed. 2de minder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AhGeen achtergrond informatie over gezocht. Slechts geluisterd.
Classicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dus eerst een fucking maand nodig is het er na een maand nog niet
koop gwn y0l0quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die bij steam nog langs komt, koop ik hem. Wil ook meespelen
hij is een tientje nuquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die bij steam nog langs komt, koop ik hem. Wil ook meespelen
Geen dank. Ik heb ze al gecheckt vandaag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bedankt dat je even steam zei. Ik was bijna vergeten om even de daily deals te checken
Kreeg vandaag een brief, 15 juli rijtest.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dus eerst een fucking maand nodig is het er na een maand nog niet
Ik heb net kerbal space program gehaald, schijnt awesome te zijnquote:
Lijkt mij dus echt niksquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net kerbal space program gehaald, schijnt awesome te zijn
Die zijn alle Jezus lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
even een stokbroodje met kruidenboter opwarmen
Gewoon weg schrokken. Alles wat je nu eet kan je niet meer worden afgenomenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:21 schreef d4v1d het volgende:
of ik bewaar hem voor morgen, heb eigenlijk geen honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |