Dat moet ook gewoon gedaan wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer volwassen worden en een echte baan nemen
een c1?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mach 3 snelheid met die citroen van je hoor
Daar zijn downies en buitenlanders voor toch..quote:
Conciėrge.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk 2NutZ?
Denk niet dat ze daar mensen ouder dan 20 aannemen.quote:
Nee iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar mensen ouder dan 20 aannemen.
Ja, kom opquote:
wie is rik?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe mee rik over mijn schouder moet kijken
En hoe toffer je overkomt natuurlijk, dat ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe mee rik over mijn schouder moet kijken
Ik denk juist wel dat men dan helemaal al tegen mij op kijktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe toffer je overkomt natuurlijk, dat ook.
Van gtstquote:
Ik wel in ieder geval, op dezelfde manier waarmee ik tegen de eenvoudige gelukzaligheid van een mentaal gehandicapte op kijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk juist wel dat men dan helemaal al tegen mij op kijktheb het er nu al moeilijk mee weetje.
Ach zolang er maar plaats in je hart is hahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, op dezelfde manier waarmee ik tegen de eenvoudige gelukzaligheid van een mentaal gehandicapte op kijk.
Heb je zitten smoken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom krijg ik Ads van Smokey the Bear over hoe ik bosbranden kan voorkomen?
Zit je met lucifers te spelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom krijg ik Ads van Smokey the Bear over hoe ik bosbranden kan voorkomen?
FOK!username: 2NutZquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe meer ik over mijn schouder moet kijken
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!username: 2NutZ
Naam: Ivo Bram Wouters
Leeftijd: 28
Nationaliteit: Nederlandse
Werk: Basisschool De Havenrakkers
Functie: Conciėrge
Burgerlijke staat: Ongehuwd
Vriendin: Jaėlla-Shaniqua Vrede
Bloedgroep: L+
[..]
quote:ADO Den Haag komt in Chinese handen. De eredivisieclub heeft met het Chinese voetbal- en sportbedrijf United Vansen International een principeovereenkomst bereikt over de overname van de aandelen, zo maakte ADO dinsdag bekend.
Weet ik niet, ga er niet vanuit eigenlijkquote:
Als je alleen in het vliegtuig blijf wel denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga 1,5 week op vakantie met het vliegtuig, dan is 20 kg bagage wel genoeg?
Snoekebek, staat mooi bij mijn bril en fedora.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga er niet vanuit eigenlijk
Ik neem 15 kg aan cavia's mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je alleen in het vliegtuig blijf wel denk ik.
Hondenkoptrein.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snoekebek, staat mooi bij mijn bril en fedora.
Ben je dik? Afmeting is nogal bepalend voor het gewicht van je kleding.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem 15 kg aan cavia's mee.
Ja, ik zou eigenlijk drie stoelen moeten reserveren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dik? Afmeting is nogal bepalend voor het gewicht van je kleding.
Waarom gelijk zo doen?quote:
bekt gewoon lekkerquote:
Ach ga toch muilenquote:
Want dat kunnen wij nogal...quote:
Mits zeepkist.quote:
quote:
Je bukt maar hoor.quote:
Buk zelfquote:
Dan ziet niemand mij meer.quote:
Gewoon whiepen toch, dan weet men dat je er bent.quote:
* Whieptquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon whiepen toch, dan weet men dat je er bent.
quote:
Nee, gewoon drillinstructricestylequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Communiceer je ook zo met ze?
Btw 1 van jouw kafiass had toch en hele gare naam?
Moest even 3x lezenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon drillinstructricestyle![]()
Ze hebben alle drie hele gare namen
Neuf?
[..]
Had je volgens mij al 's gepasst en had ik toen ook al 's gezienquote:
Wow sorry dat ik al die kindsterretjes niet bij houd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het gaat om dit figuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow sorry dat ik al die kindsterretjes niet bij houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:43 schreef Modus het volgende:
Vandaag deze -Hakuna-rups gespot in het -Hakuna-bos.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het nou een man of een vrouw?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, is nog geen maand oud en ik zag het nu zelf voor het eerst.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je volgens mij al 's gepasst en had ik toen ook al 's gezien. Wat een irritant accent/stemgeluid heeft ze ook
. En dat poedelhoofd van d'r. Kijk nog liever naar Big Sean dan naar haar
.
Zo week 25 weer deze clipquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is nog geen maand oud en ik zag het nu zelf voor het eerst.
En ik postte het voor jou ivm Ariana, moron.
En omdat je zo dom bent:
Zo heet ik. TAR 'Vieze Racist' DIS.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow
wist niet dat je zo'n vieze racist was
ja je kan er wel luchtig over doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heet ik. TAR 'Vieze Racist' DIS.
Dan moet je leven naar je naam hč.
Ik ben niet echt een racist overigens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja je kan er wel luchtig over doen
Zal jouw moeder eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
Gorgonzolie zou jullie allemaal de moeder neuken als hij hoorde hoe jullie over Ariana Grande praatten.
Eens wat?quote:
Zal mijn moeder blij mee zijn ;Dquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
Gorgonzolie zou jullie allemaal de moeder neuken als hij hoorde hoe jullie over Ariana Grande praatten.
Bezoeken samen met jou en dan met z'n allen een traditioneel Iraans diner nuttigen.quote:
Haha staat ze zo droog ja?! ;D xDquote:
Lijkt haar vast leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Bezoeken samen met jou en dan met z'n allen een traditioneel Iraans diner nuttigen.
Mij ook.quote:
Mij ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mij ook.
P.S. Zet je bril op, niemand sprak een kwaad woord over Ariana, alleen Chai maar dat telt niet.
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mij ook.![]()
Oh ja, ik werd door emoties overvallen, verloor alle controle over mezelf en zag alleen nog maar zwart voor m'n ogen (noracist). Mijn excuses.
Racistische grapjes siert de man rn maakt je geen racist.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een racist overigens.
Gelukkig.quote:
Hobby's: mensen in de gaten houden en roddelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigen gebrouwen koffie > Starbucks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoax, hij is nog nooit in de starbucks geweest.
Met of zonder stukjes civetkattenpoep ?quote:
Pass, ik ben niet zo " exotisch "quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder stukjes civetkattenpoep ?
Kinderkoffiequote:
Hawaļ variant.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt mee, ik verwachte iets met chicken tonight.
Ik doe wel geraspte kaas door de Prei-stamp, kk lekker.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je fetakaas door je aardappelpuree doen? Of beter Old Amsterdam? Of allebei?
Nog nooit preistamppot gegeten, wist niet eens dat dat 'kon'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik doe wel geraspte kaas door de Prei-stamp, kk lekker.
Kkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zure putlucht, ongewassen concert kut.
Da's altijd nog beter dan festivalkut.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die is zo smerigzure putlucht, ongewassen concert kut.
Volgens mij kan je alles omtoveren naar een stamp, bloembollen zelfs, dine like 1944.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nog nooit preistamppot gegeten, wist niet eens dat dat 'kon' . Eens een keer proberen .
ranzigheid x3, soms zelfs x4quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's altijd nog beter dan festivalkut.
Daarom moet je kwaliteit stoelen kopen zodat je een drieband anemoonvis maakt van zo'n redneckquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=874021575944582
Ik zou jou met z'n stoeltje echt kkr hard doormidden beuken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarom moet je kwaliteit stoelen kopen zodat je een drieband anemoonvis maakt van zo'n redneck
Roadtrip.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Is NieuweNier de nieuwe junamii of wa?
KLB / Vrouwen
Die kerel met die rode korte broek kan wel incasseren heequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=874021575944582
Zijn sowieso wel 2 flinke gastenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die kerel met die rode korte broek kan wel incasseren hee.
Hahahah deze held, applausquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou jou met z'n stoeltje echt kkr hard doormidden beuken.
Zat gvd al met m'n broek op de enkels, is het een gozer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Is NieuweNier de nieuwe junamii of wa?
KLB / Vrouwen
Only one way to find out.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah deze held, applaus
ik ben benieuwd of je zo zou praten als je mij tegenkomt
Wasda?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Only one way to find out.
Morgenavond voor de Danzig.
LET'S GO.
Kom danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Danscafé
Is dat waar al die 16-jarigen jou scotten?
Ben even op die website aan het kijken maar zie jou daar zo tussen staan wel.quote:
Foto's zijn misleidend. Lijkt elke tent een kuttent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben even op die website aan het kijken maar zie jou daar zo tussen staan wel.
Ja, samen met Mort:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben even op die website aan het kijken maar zie jou daar zo tussen staan wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Doel eerder op het publiek dan op de sfeer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Foto's zijn misleidend. Lijkt elke tent een kuttent.
Ook dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doel eerder op het publiek dan op de sfeer.
BT heeft dikkere lippen dan deze jongemannen. Ben ook al driftig op zoek naar een roze broekje of een erectie in een blauwe boxershort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was Mortaxx niet halve Indo boyski?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ik vergeet elke keer hoe deze cartoon heet.quote:
leuk tochquote:
so jelly inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
leuk toch
strak, diep v-neckje, haartjes in de wax, mooie zonnebankteint
jaloers much
nevar forgetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Zat gvd al met m'n broek op de enkels, is het een gozer.
Allemaal kneusjes in precies dezelfde kleren, met precies dezelfde kapsels en verder een hoop lelijke wijven. Fantastisch man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt die middelste vaker daar BT? Heb je donderdag wat te doen?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ja want je komt er zo vaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal kneusjes in precies dezelfde kleren, met precies dezelfde kapsels en verder een hoop lelijke wijven. Fantastisch man.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Wel goeie tetten, maar kutkop, zou niet raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt die middelste vaker daar BT? Heb je donderdag wat te doen?En altijd het laatste woord.
Zit je niet met een te-kleine-tieten-dilemma, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel goeie tetten, maar kutkop, zou niet raken.
Nou ja, die foto's geven er toch wel een aardig goed beeld van. Maar goed, ik ben er inderdaad nog nooit geweest, dus je hebt vast gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want je komt er zo vaak.Hou op.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit je niet met een te-kleine-tieten-dilemma, ik bedoel maar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, die foto's geven er toch wel een aardig goed beeld van. Maar goed, ik ben er inderdaad nog nooit geweest, dus je hebt vast gelijk.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Die kleding van die meisjes trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt die middelste vaker daar BT? Heb je donderdag wat te doen?
wat kijk jij
pics van jouw kleding.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die kleding van die meisjes trouwens
als ze nuchter zijn zijn t niet ineens andere mensenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
[..]
InderdaadDie foto's is iedereen lam etc. en krijg je een vertekend beeld.
Zou raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mutileren als je dat zou willen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mutileren als je dat zou willen.
quote:
Ik gebruikte net het woord meut tegen iemand, niemand wist waar ik het over had. Ik voel me bedreaugen.quote:
is Rotterdams jongenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruikte net het woord meut tegen iemand, niemand wist waar ik het over had. Ik voel me bedreaugen.
Het was zelfs Mortaxx z'n ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Oh ja, voor TARDIS. kan de meet wel verplaatst worden. [ afbeelding ]
Toch leuk keer andere stadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NOU JA DAT IS IN FUCKING BRABANT OFZO
Das waar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was zelfs Mortaxx z'n idee![]()
EN BREDA LIGT EEN STUK CENTRALEN DAN MASTRICH JA
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik nog mazzel dat ik er zonder scheerkleuren van af gekomen ben.
Geen ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke, maar wanneer hoe laat enzo? Help.
gniffeldequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
Donderdag, 23:30 in Danzig, neem petten en eastpak nektasjes mee.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
Donderdag, 23:30 in Danzig, neem petten en eastpak nektasjes mee.
gvdquote:
laterquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Buffon mee naar het doel bij die vrije trap. Hier hou ik van.
Jammer, Italiė.
Ja http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1684quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou weer gebeten? Nee toch? Pls no?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
derde keer hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Godkk, die is dan echt niet helemaal goed in z'n bovenkamer of wel? Bloedirritante vent, neerschieten die gast.
Lijkt verdomme wel The Wrong Turn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom, met die kk overbite van 'm.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Knaagblok in de kleedkamer zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat jij ook weer precies reageert met een hamster UIquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Knaagblok in de kleedkamer zetten
mijn ui staat los van mijn overbite hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat jij ook weer precies reageert met een hamster UI
Ja zou raar zijn als je met je gebit vastzit in het beeldscherm.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn ui staat los van mijn overbite hoor
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij heeft zeker issues met zijn tanden, dus dan wil hij ze gebruiken ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goei album.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1684
Hippe uiquote:
Mooier dan die van jouquote:
grapjetochquote:
my niggaquote:
original hipsterquote:
Ik heb ook zo'n shirtquote:
hehehquote:
Wat is er gebeurd vriend?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben emotioneel gebroken , fysiek ook
Maak zulke lange dagen. Van 4 tot 6 geslapen. 8 uur op school. Strijden tot 5. Daarna sporten. Nu ben ik deudquote:
Jawel. Waar gaan we meeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Een emokapsel dus. Kan ik jou voortaan als wingman gebruiken?
lekker voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maak zulke lange dagen. Van 4 tot 6 geslapen. 8 uur op school. Strijden tot 5. Daarna sporten. Nu ben ik deud
Ik zou iedere nacht slapen als ik jou was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik slaap tegenwoordig bijna elke nacht maar 5 uur of zo
Kortere dagen maken is mijn advies.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maak zulke lange dagen. Van 4 tot 6 geslapen. 8 uur op school. Strijden tot 5. Daarna sporten. Nu ben ik deud
Waarom ben je zo'n pestkopquote:
Er gaat een heel nieuw wereld open voor mij nuquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kortere dagen maken is mijn advies.
Ik snap hem niet, maar dat zal wel door mijn vermoeidheid komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere nacht slapen als ik jou was.
Club red?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vanavond, 21:45, Leeuwarden.
hahahaha.....................................quote:
haha leuke garpquote:
hah was dat nog een joke?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was laatst op het nieuws, die toko is afgebrand.
Ja men schreeuwde moord en brand.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hah was dat nog een joke?
je bent aan het vlammen
oh no you didn'tquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja men schreeuwde moord en brand.
Hey welkequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben een film aan het kijken
Ik kom enkel in Holly.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Donderdag kies ik vaak of Danzig of Club Red.
Ik ga ook wel eens naar de Drie Gezusters in Groningen, ronddraaiende toogquote:
Interesting.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1590089/
Zou dat best eens willen doen eigenlijk, naar zo'n eiland vliegen en een beetje op het strand liggen. Verveel wel na 10 minuten denk ik, maar dan heb je wel een goed verhaal.quote:
nee ik bedoel die pauperclub in eindhovenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou dat best eens willen doen eigenlijk, naar zo'n eiland vliegen en een beetje op het strand liggen. Verveel wel na 10 minuten denk ik, maar dan heb je wel een goed verhaal.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik bedoel die pauperclub in eindhoven
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik bedoel die pauperclub in eindhoven
"Stappen"quote:
Ik pas mijn vocabulaire aan aan mijn publiek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Stappen". Mensen die dat woord bezigen gaan het over enkele jaren ook over hun "partner" hebben.
Hehequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik pas mijn vocabulaire aan aan mijn publiek.
Kom weinig in clubs. Geen vaste in ieder geval, laat me wel ergens mee naar toe slepen.quote:
Nooit café The Minds?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kom weinig in clubs. Geen vaste in ieder geval, laat me wel ergens mee naar toe slepen.
Wel bij poppodia zoals Tivoli, 013 en Trouw Amsterdam. En natuurlijk Paradiso.
Zal er vast wel ooit geweest zijn in mijn studententijd hoor, maar niet memorabel ofzo.quote:
Beetje chillen met Toto, niks mis mee.quote:
Mis je ons nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje chillen met Toto, niks mis mee.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |