Dat moet ook gewoon gedaan wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer volwassen worden en een echte baan nemen
een c1?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mach 3 snelheid met die citroen van je hoor
Daar zijn downies en buitenlanders voor toch..quote:
Conciërge.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk 2NutZ?
Denk niet dat ze daar mensen ouder dan 20 aannemen.quote:
Nee iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar mensen ouder dan 20 aannemen.
Ja, kom opquote:
wie is rik?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe mee rik over mijn schouder moet kijken
En hoe toffer je overkomt natuurlijk, dat ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe mee rik over mijn schouder moet kijken
Ik denk juist wel dat men dan helemaal al tegen mij op kijktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe toffer je overkomt natuurlijk, dat ook.
Van gtstquote:
Ik wel in ieder geval, op dezelfde manier waarmee ik tegen de eenvoudige gelukzaligheid van een mentaal gehandicapte op kijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk juist wel dat men dan helemaal al tegen mij op kijktheb het er nu al moeilijk mee weetje.
Ach zolang er maar plaats in je hart is hahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, op dezelfde manier waarmee ik tegen de eenvoudige gelukzaligheid van een mentaal gehandicapte op kijk.
Heb je zitten smoken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom krijg ik Ads van Smokey the Bear over hoe ik bosbranden kan voorkomen?
Zit je met lucifers te spelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom krijg ik Ads van Smokey the Bear over hoe ik bosbranden kan voorkomen?
FOK!username: 2NutZquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe meer ik over mijn schouder moet kijken
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!username: 2NutZ
Naam: Ivo Bram Wouters
Leeftijd: 28
Nationaliteit: Nederlandse
Werk: Basisschool De Havenrakkers
Functie: Conciërge
Burgerlijke staat: Ongehuwd
Vriendin: Jaëlla-Shaniqua Vrede
Bloedgroep: L+
[..]
quote:ADO Den Haag komt in Chinese handen. De eredivisieclub heeft met het Chinese voetbal- en sportbedrijf United Vansen International een principeovereenkomst bereikt over de overname van de aandelen, zo maakte ADO dinsdag bekend.
Weet ik niet, ga er niet vanuit eigenlijkquote:
Als je alleen in het vliegtuig blijf wel denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga 1,5 week op vakantie met het vliegtuig, dan is 20 kg bagage wel genoeg?
Snoekebek, staat mooi bij mijn bril en fedora.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga er niet vanuit eigenlijk
Ik neem 15 kg aan cavia's mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je alleen in het vliegtuig blijf wel denk ik.
Hondenkoptrein.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snoekebek, staat mooi bij mijn bril en fedora.
Ben je dik? Afmeting is nogal bepalend voor het gewicht van je kleding.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem 15 kg aan cavia's mee.
Ja, ik zou eigenlijk drie stoelen moeten reserveren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dik? Afmeting is nogal bepalend voor het gewicht van je kleding.
Waarom gelijk zo doen?quote:
bekt gewoon lekkerquote:
Ach ga toch muilenquote:
Want dat kunnen wij nogal...quote:
Mits zeepkist.quote:
quote:
Je bukt maar hoor.quote:
Buk zelfquote:
Dan ziet niemand mij meer.quote:
Gewoon whiepen toch, dan weet men dat je er bent.quote:
* Whieptquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon whiepen toch, dan weet men dat je er bent.
quote:
Nee, gewoon drillinstructricestylequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Communiceer je ook zo met ze?
Btw 1 van jouw kafiass had toch en hele gare naam?
Moest even 3x lezenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon drillinstructricestyle![]()
Ze hebben alle drie hele gare namen
Neuf?
[..]
Had je volgens mij al 's gepasst en had ik toen ook al 's gezienquote:
Wow sorry dat ik al die kindsterretjes niet bij houd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het gaat om dit figuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow sorry dat ik al die kindsterretjes niet bij houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:43 schreef Modus het volgende:
Vandaag deze -Hakuna-rups gespot in het -Hakuna-bos.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het nou een man of een vrouw?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, is nog geen maand oud en ik zag het nu zelf voor het eerst.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je volgens mij al 's gepasst en had ik toen ook al 's gezien. Wat een irritant accent/stemgeluid heeft ze ook
. En dat poedelhoofd van d'r. Kijk nog liever naar Big Sean dan naar haar
.
Zo week 25 weer deze clipquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is nog geen maand oud en ik zag het nu zelf voor het eerst.
En ik postte het voor jou ivm Ariana, moron.
En omdat je zo dom bent:
Zo heet ik. TAR 'Vieze Racist' DIS.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow
wist niet dat je zo'n vieze racist was
ja je kan er wel luchtig over doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heet ik. TAR 'Vieze Racist' DIS.
Dan moet je leven naar je naam hè.
Ik ben niet echt een racist overigens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja je kan er wel luchtig over doen
Zal jouw moeder eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
Gorgonzolie zou jullie allemaal de moeder neuken als hij hoorde hoe jullie over Ariana Grande praatten.
Eens wat?quote:
Zal mijn moeder blij mee zijn ;Dquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
Gorgonzolie zou jullie allemaal de moeder neuken als hij hoorde hoe jullie over Ariana Grande praatten.
Bezoeken samen met jou en dan met z'n allen een traditioneel Iraans diner nuttigen.quote:
Haha staat ze zo droog ja?! ;D xDquote:
Lijkt haar vast leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Bezoeken samen met jou en dan met z'n allen een traditioneel Iraans diner nuttigen.
Mij ook.quote:
Mij ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mij ook.
P.S. Zet je bril op, niemand sprak een kwaad woord over Ariana, alleen Chai maar dat telt niet.
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mij ook.![]()
Oh ja, ik werd door emoties overvallen, verloor alle controle over mezelf en zag alleen nog maar zwart voor m'n ogen (noracist). Mijn excuses.
Racistische grapjes siert de man rn maakt je geen racist.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een racist overigens.
Gelukkig.quote:
Hobby's: mensen in de gaten houden en roddelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigen gebrouwen koffie > Starbucks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoax, hij is nog nooit in de starbucks geweest.
Met of zonder stukjes civetkattenpoep ?quote:
Pass, ik ben niet zo " exotisch "quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder stukjes civetkattenpoep ?
Kinderkoffiequote:
Hawaï variant.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt mee, ik verwachte iets met chicken tonight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |