Dat moet ook gewoon gedaan wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer volwassen worden en een echte baan nemen
een c1?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mach 3 snelheid met die citroen van je hoor
Daar zijn downies en buitenlanders voor toch..quote:
Conciërge.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk 2NutZ?
Denk niet dat ze daar mensen ouder dan 20 aannemen.quote:
Nee iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar mensen ouder dan 20 aannemen.
Ja, kom opquote:
wie is rik?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe mee rik over mijn schouder moet kijken
En hoe toffer je overkomt natuurlijk, dat ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe mee rik over mijn schouder moet kijken
Ik denk juist wel dat men dan helemaal al tegen mij op kijktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe toffer je overkomt natuurlijk, dat ook.
Van gtstquote:
Ik wel in ieder geval, op dezelfde manier waarmee ik tegen de eenvoudige gelukzaligheid van een mentaal gehandicapte op kijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk juist wel dat men dan helemaal al tegen mij op kijktheb het er nu al moeilijk mee weetje.
Ach zolang er maar plaats in je hart is hahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, op dezelfde manier waarmee ik tegen de eenvoudige gelukzaligheid van een mentaal gehandicapte op kijk.
Heb je zitten smoken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom krijg ik Ads van Smokey the Bear over hoe ik bosbranden kan voorkomen?
Zit je met lucifers te spelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom krijg ik Ads van Smokey the Bear over hoe ik bosbranden kan voorkomen?
FOK!username: 2NutZquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom ophoe meer details men hier weet van mij hoe meer ik over mijn schouder moet kijken
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!username: 2NutZ
Naam: Ivo Bram Wouters
Leeftijd: 28
Nationaliteit: Nederlandse
Werk: Basisschool De Havenrakkers
Functie: Conciërge
Burgerlijke staat: Ongehuwd
Vriendin: Jaëlla-Shaniqua Vrede
Bloedgroep: L+
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!username: 2NutZ
Naam: Ivo Bram Wouters
Leeftijd: 28
Nationaliteit: Nederlandse
Werk: Basisschool De Havenrakkers
Functie: Conciërge
Burgerlijke staat: Ongehuwd
Vriendin: Jaëlla-Shaniqua Vrede
Bloedgroep: L+
quote:ADO Den Haag komt in Chinese handen. De eredivisieclub heeft met het Chinese voetbal- en sportbedrijf United Vansen International een principeovereenkomst bereikt over de overname van de aandelen, zo maakte ADO dinsdag bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |