Ben ik nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je eigenlijk communist, Mortaxx?
Hij drijft de spot met ons, ga er niet op in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je eigenlijk communist, Mortaxx?
Ik rijd snel meidje let maar op 4,5 uur lukt mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur rijden vanaf waar jij zit
Belachelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij drijft de spot met ons, ga er niet op in.
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.quote:
Wat doe jij in de buurt van Arnhem?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.
Keer volwassen worden en een echte baan nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Net in de regen die kkrpost moeten bezorgen aidszooi.
Ik herken je niet eens met die UIquote:
Wil best regelen hoor, maar volgens mij ben je enige die bereid is om naar Breda te komen. Gaan we dan bieren in park/centrum?quote:
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer volwassen worden en een echte baan nemen
Tuurlijk, het ligt nooit aan jezelfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.
Cool, zenuwachtig?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kan morgen op gesprek komen bij de vavo trouwens.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Net in de regen die kkrpost moeten bezorgen aidszooi.
Oh nu wel nieuwsgierig? Is privé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik neem BT wel mee. Haal jij hoth over. Gewoon terras toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil best regelen hoor, maar volgens mij ben je enige die bereid is om naar Breda te komen. Gaan we dan bieren in park/centrum?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.
Mijn gebrek aan ervaring en diploma's wel, maar verder kan ik er weinig aan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt nooit aan jezelf.
Nee, komt vast wel goed.quote:
Ben je ook al bij McDonalds afgewezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.
Mach 3 snelheid met die citroen van je hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik rijd snel meidje let maar op 4,5 uur lukt mij
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn gebrek aan ervaring en diploma's wel, maar verder kan ik er weinig aan doen.
Als je aangenomen wordt als cadeautje voor jezelf naar de meet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kan morgen op gesprek komen bij de vavo trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |