Knap hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Frank maar roepen dat mannen rijpen als wijn
Ja, kan daar ook panisch om lachen vaakquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom is dit grappig met dingen die op mensen lijken, ragdolls[ afbeelding ]
Hehe, puik plan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we met de hele KLB dit als ui doen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kan daar ook panisch om lachen vaakdie onnatuurlijke bewegingen
quote:
Jaa neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we met de hele KLB dit als ui doen
Te perfect.quote:
doe mij kroatie maarquote:
Doe eens een typisch voorbeeld van jouw tinder matches?quote:
Hmmmmmm. Jouw FB post trouwensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens een typisch voorbeeld van jouw tinder matches?
Wat?quote:
Misschien is het nog net voldoende.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dit soort toetsen. Kan de beoordeling lastig inschatten, maar denk een 5.![]()
Dit vak is nu in twee delen opgesplitst en bij het vorige deel had ik een goed gevoel over de toets en had ik een 6je.
Sowieso is dat best een beetje jankballerig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klagen over dat topic. Is binnen kwartier gesloten dus wat zeur je
Toen ik dat postte was het nog niet gesloten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klagen over dat topic. Is binnen kwartier gesloten dus wat zeur je
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is dat best een beetje jankballerig.
Ze zijn er zelfs die voor 50 cent nog wat opzettenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Waarom bestaan er zulke mensen![]()
Veel plezier met je 2 euro !
Die dingen zijn normaal gratis of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Waarom bestaan er zulke mensen![]()
Veel plezier met je 2 euro !
Mag ik er dan op stampen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze zijn er zelfs die voor 50 cent nog wat opzetten
Gare Duitsers met hun fotzen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Student vast in stenen vagina"
Als jij er bij komt, mag dat.quote:
Ja, krijg je per postquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dingen zijn normaal gratis of zo?
quote:
50 ct aan 1 en 2 centenquote:
In de stairwayquote:
ik bood ooit op een vlag (5 euro)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, krijg je per post![]()
Wil hij /zij ook nog 65 ct voor de postzegel ...zomg
Doen we Grote Markt. Sowieso op donderdag beter een hipsterfeestje ipv Oh Oh Cherso in de Danzigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee nee niks ervan, het Plein was alweer verleden tijd.
...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bood ooit op een vlag (5 euro)
verkoper ging akkoord, maar toen die hoorde dat hij het op de post moest doen vroeg hij wat ik hem nog voor zn moeite wilde betalen. Ik zei dat ik hem wel 2 euro voor de envelop en postzegel gaf, maar hij wilde nog geld voor de tijd die hij kwijt was om naar een brievenbus te lopen
flikker dan lekker op
was iemand uit utrecht natuurlijkquote:
Jij wou er op stampen toch?quote:
Nee, we gingen op verzoek biertjes klappen in een park.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen we Grote Markt. Sowieso op donderdag beter een hipsterfeestje ipv Oh Oh Cherso in de Danzig
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bood ooit op een vlag (5 euro)
verkoper ging akkoord, maar toen die hoorde dat hij het op de post moest doen vroeg hij wat ik hem nog voor zn moeite wilde betalen. Ik zei dat ik hem wel 2 euro voor de envelop en postzegel gaf, maar hij wilde nog geld voor de tijd die hij kwijt was om naar een brievenbus te lopen
flikker dan lekker op
"Natuurlijk"quote:
O ja :$quote:
hij woonde (volgens zijn mail) boven hoog catharijne.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
Volgende week biertjes in het park in Utrecht. Deadprez trakteert.
Ja weet niet of ik dan al met andere mensen gaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
Maar Mortaxx, even bloed serieus, is Parkpop niet een ideale plek?
Ho ho het gaat wel om de minuten die hij daar in steekt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij woonde (volgens zijn mail) boven hoog catharijne.
zal vast erg ver zijn geweest om een brievenbus of postkantoor te vinden
Picknick in Breda ik ben daar!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
Volgende week biertjes in het park in Utrecht. Deadprez trakteert.
Schaam je je voor ons?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik dan al met andere mensen ga
Ik denk dat je street cred wel wat naar benden gaat ja. Al die ecto's zonder tinder matches, poe hee.quote:
Maar het is wat raar mensen van het internet te introduceren weet jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je street cred wel wat naar benden gaat ja. Al die ecto's zonder tinder matches, poe hee.
We kunnen toch zeggen dat jij m'n nicht bentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar het is wat raar mensen van het internet te introduceren weet je
5 uur rijden vanaf waar jij zitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho het gaat wel om de minuten die hij daar in steekt he
[..]
Picknick in Breda ik ben daar!
Dit is voederbiel, dit deadprez, die daar is Mortaxx.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar het is wat raar mensen van het internet te introduceren weet je
Ben je daar nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho het gaat wel om de minuten die hij daar in steekt he
[..]
Picknick in Breda ik ben daar!
hehehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dit is voederbiel, dit deadprez, die daar is Mortaxx.
Klinkt goed toch
Gewoon verkopen als oud papierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Net in de regen die kkrpost moeten bezorgen aidszooi.
Vraag me af of er nog iets leesbaar is, shit was helemaal doorweekt.quote:
quote:
Ben ik nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je eigenlijk communist, Mortaxx?
Hij drijft de spot met ons, ga er niet op in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je eigenlijk communist, Mortaxx?
Ik rijd snel meidje let maar op 4,5 uur lukt mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur rijden vanaf waar jij zit
Belachelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij drijft de spot met ons, ga er niet op in.
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.quote:
Wat doe jij in de buurt van Arnhem?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.
Keer volwassen worden en een echte baan nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Ik herken je niet eens met die UIquote:
Wil best regelen hoor, maar volgens mij ben je enige die bereid is om naar Breda te komen. Gaan we dan bieren in park/centrum?quote:
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer volwassen worden en een echte baan nemen
Tuurlijk, het ligt nooit aan jezelfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.
Cool, zenuwachtig?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kan morgen op gesprek komen bij de vavo trouwens.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Oh nu wel nieuwsgierig? Is privé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik neem BT wel mee. Haal jij hoth over. Gewoon terras toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil best regelen hoor, maar volgens mij ben je enige die bereid is om naar Breda te komen. Gaan we dan bieren in park/centrum?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.
Mijn gebrek aan ervaring en diploma's wel, maar verder kan ik er weinig aan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt nooit aan jezelf.
Nee, komt vast wel goed.quote:
Ben je ook al bij McDonalds afgewezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.
Mach 3 snelheid met die citroen van je hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik rijd snel meidje let maar op 4,5 uur lukt mij
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn gebrek aan ervaring en diploma's wel, maar verder kan ik er weinig aan doen.
Als je aangenomen wordt als cadeautje voor jezelf naar de meet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kan morgen op gesprek komen bij de vavo trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |