Knap hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Frank maar roepen dat mannen rijpen als wijn
Ja, kan daar ook panisch om lachen vaakquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom is dit grappig met dingen die op mensen lijken, ragdolls[ afbeelding ]
Hehe, puik plan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we met de hele KLB dit als ui doen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kan daar ook panisch om lachen vaakdie onnatuurlijke bewegingen
quote:
Jaa neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we met de hele KLB dit als ui doen
Te perfect.quote:
doe mij kroatie maarquote:
Doe eens een typisch voorbeeld van jouw tinder matches?quote:
Hmmmmmm. Jouw FB post trouwensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens een typisch voorbeeld van jouw tinder matches?
Wat?quote:
Misschien is het nog net voldoende.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dit soort toetsen. Kan de beoordeling lastig inschatten, maar denk een 5.![]()
Dit vak is nu in twee delen opgesplitst en bij het vorige deel had ik een goed gevoel over de toets en had ik een 6je.
Sowieso is dat best een beetje jankballerig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klagen over dat topic. Is binnen kwartier gesloten dus wat zeur je
Toen ik dat postte was het nog niet gesloten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klagen over dat topic. Is binnen kwartier gesloten dus wat zeur je
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is dat best een beetje jankballerig.
Ze zijn er zelfs die voor 50 cent nog wat opzettenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Waarom bestaan er zulke mensen![]()
Veel plezier met je 2 euro !
Die dingen zijn normaal gratis of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Waarom bestaan er zulke mensen![]()
Veel plezier met je 2 euro !
Mag ik er dan op stampen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze zijn er zelfs die voor 50 cent nog wat opzetten
Gare Duitsers met hun fotzen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Student vast in stenen vagina"
Als jij er bij komt, mag dat.quote:
Ja, krijg je per postquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dingen zijn normaal gratis of zo?
quote:
50 ct aan 1 en 2 centenquote:
In de stairwayquote:
ik bood ooit op een vlag (5 euro)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, krijg je per post![]()
Wil hij /zij ook nog 65 ct voor de postzegel ...zomg
Doen we Grote Markt. Sowieso op donderdag beter een hipsterfeestje ipv Oh Oh Cherso in de Danzigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee nee niks ervan, het Plein was alweer verleden tijd.
...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bood ooit op een vlag (5 euro)
verkoper ging akkoord, maar toen die hoorde dat hij het op de post moest doen vroeg hij wat ik hem nog voor zn moeite wilde betalen. Ik zei dat ik hem wel 2 euro voor de envelop en postzegel gaf, maar hij wilde nog geld voor de tijd die hij kwijt was om naar een brievenbus te lopen
flikker dan lekker op
was iemand uit utrecht natuurlijkquote:
Jij wou er op stampen toch?quote:
Nee, we gingen op verzoek biertjes klappen in een park.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen we Grote Markt. Sowieso op donderdag beter een hipsterfeestje ipv Oh Oh Cherso in de Danzig
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bood ooit op een vlag (5 euro)
verkoper ging akkoord, maar toen die hoorde dat hij het op de post moest doen vroeg hij wat ik hem nog voor zn moeite wilde betalen. Ik zei dat ik hem wel 2 euro voor de envelop en postzegel gaf, maar hij wilde nog geld voor de tijd die hij kwijt was om naar een brievenbus te lopen
flikker dan lekker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |