Het idee is dan ook niet dat je die kamer ooit verlaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fatsoenlijk dronken thuiskomen zit er ook niet echt in.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je die trap overwonnen klap je jezelf KO omdat je even op de rand van je bed wil zitten omdat de kamer spint. Wat een klote huis.
dat klinkt wel heel definitiefquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:40 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het idee is dan ook niet dat je die kamer ooit verlaat.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
EINDPRESENTATIE MET EEN 7 GEKONTNEUKTTTTTT jawelll....
Nice.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Ewa.quote:
Heb je nu vakantie of nog niet?quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
heb donderdag mijn laatste werkdag in de P.I.quote:
Waar hangt je SM-kontneuk gedeelte?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:55 schreef spambot31 het volgende:
Even een paint gemaakt van wat ik zou maken als dat mijn zolderkamer was
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar hangt je SM-kontneuk gedeelte?
Ja spambot, waar hangt je SM-kontneuk gedeelte?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aight.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heb donderdag mijn laatste werkdag in de P.I.Daarna vakantie tot september waarna ik aan de slag ga in een nog niet te benoemen afstudeerplek
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In de linkerla liggen de drakendildo's en de handboeienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe je jezelf wel eens kontneuken met dubieuze fallusgevormde objecten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
In de linkerla liggen de drakendildo's en de handboeien
Wtf is een drakendildoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
In de linkerla liggen de drakendildo's en de handboeien
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha wat ben jij voor homo man?Amateur...
Deze boiii, geef N_t_ de respect die 'ie verdiend man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het feit dat jij mijn ondertitel gebruikt doet mij ook goed
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze boiii, geef N_t_ de respect die 'ie verdiend man.
Goed zo, overgenomen van spambot en nt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het feit dat jij mijn ondertitel gebruikt doet mij ook goed
Net zoals het credo van /b kopiërenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Gaat die Blauwe Tijger een zinnetje uit Game of Thrones stelen en dan vragen of t een toffe zin is
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Gaat die Blauwe Tijger een zinnetje uit Game of Thrones stelen en dan vragen of t een toffe zin is
/b/ boven BTquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net zoals het credo van /b kopiëren. Wat een atsers zijn dat.
hierquote:
quote:
Altijd? pics?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iehl.
Nee geen idee wat voor voer, maar het ziet er altijd zo lekker uit.
Hahahaquote:
Veel plezier mattiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
Hier een verkapte 'ik ga van mijn zoderkamer af'-post.
Ik ga lekker van de zon genieten. Ik neem wel mijn telefoon mee voor de mobiele foks want verslaving ja toch![]()
groetjse
Maar SadPanda's aanwezigheid is dan weer merkwaardig te noemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat verklaart ook N_t_'s afwezigheid.
WAT IN HEMELSNAAM GA JE DOEN!?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
Hier een verkapte 'ik ga van mijn zoderkamer af'-post.
Ik ga lekker van de zon genieten. Ik neem wel mijn telefoon mee voor de mobiele foks want verslaving ja toch![]()
groetjse
Alleen ? oquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/1388670331421981/
Lekker weertje!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
- Do you like the fresh smell of grass,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Depressief geworden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Do you like the fresh smell of grass,
Wiet in huis, check
the burning sun on your skin
TL licht staat aan, check
and a lot of joy together with your friends?
Aanwezig in de SC, check
Ik snap niet wat jij buiten zoekt.
Leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
whehehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
- Do you like the fresh smell of grass,
Wiet in huis, check
- the burning sun on your skin
TL licht staat aan, check
- and a lot of joy together with your friends?
Aanwezig in de SC, check
Ik snap niet wat jij buiten zoekt.
Ik wist het welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
nee ben een 52 jarige dikke werkloze pedo he.
Verkleinwoordenquote:
Hoor in het dagelijks leven nooit iemand over 'cakes' eigenlijk... cupcakes wel, onze club heeft het hier dikwijls over.quote:
welke club?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor in het dagelijks leven nooit iemand over 'cakes' eigenlijk... cupcakes wel, onze club heeft het hier dikwijls over.
Cupcakeclubquote:
zijn jullie ook tegen muffins dan?quote:
quote:
Over dit soort zaken grapjes makenquote:
ik denk en zie allesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Over dit soort zaken grapjes makenwat denk jij
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
quote:
jij met je vieze zemmel praatjes atlijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mag ik vijf vingers in jouw reet steken
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gelijk aan mannenbipsen denkenquote:
Dat kan toch gewoon,, opstaan en weglopenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
De zon doet pijn aan mijn huid.ik wil naar huis.
Wat? Hij hoeft niet eerst iets in zijn kont te doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon,, opstaan en weglopen
oke doeiquote:
Nou ja, mijn piemel misschienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat? Hij hoeft niet eerst iets in zijn kont te doen?
Godverdomme SadPanda is weer terug en meteen weer nonstop die gayass shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn piemel misschien
Maar ik ben nu niet in de buurt
Sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme SadPanda is weer terug en meteen weer nonstop die gayass shit.
IK BEN TOCH GEEN MIETJEquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon,, opstaan en weglopen
zullen we hem klappen?quote:
wtfquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
En niemand valt de EPU (European Pharmaceutical Union) op. Big pharma, voor je neus, open je ogen.
scherpquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
En niemand valt de EPU (European Pharmaceutical Union) op. Big pharma, voor je neus, open je ogen.
Moet je maar PVV stemmenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?quote:
Link?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?
Ben heel benieuwd hiernaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?
Oh, het was je niet eens opgevallen, laat maar zitten Mortaxx.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Is wel een makkelijk onderwerp natuurlijk, jammer dat je niks beter kon verzinnen.
Huh mij niet opgevallen? Ik zit juist altijd meteen zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, het was je niet eens opgevallen, laat maar zitten Mortaxx.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
Het is vooral irritant als mensen dat soort uitspraken zelf doen om te laten zien hoe wijs ze zijn.
Terwijl je daar dan verder helemaal niks van merkt en ze ook geen uitleg geven waar iemand iets aan heeft als ze bijvoorbeeld advies (een loze kreet meestal: 'Ja je moet gewoon schijt hebben aan wat mensen van je denken. Ik heb veel meegemaakt, ik heb een harde maar wijze les geleerd.') geven.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wauw, voor het eerst ben ik het gewoon met je eens, terwijl je meestal, nee altijd eigenlijk, echt poep lult
Ik wist niet dat jij kaal was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh mij niet opgevallen? Ik zit juist altijd meteen zo
[ afbeelding ]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.quote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Kom op jongens de NSA wil zijn excel bestand aanvullen... link?
Brummetjequote:
Nee ik vroeg of je link was.quote:
Nee, ik bedoel link of zeldaquote:
Hey 2NutZ, je praat poep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.
Sorry ging nergens over 'maar triforce ken ik niet, alleen mensen met zo'n triforce piercing ;squote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar triforcen maar daar houdt het mee op.
Evengoed zit er wel iets paradoxaal in om als advies te geven dat je nooit naar loos advies moet luisteren. Dat moet jou toch ook steken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
Triforce piercing. Wauw
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
Triforce piercing. Wauw
[ afbeelding ]
Mij steekt niets hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Evengoed zit er wel iets paradoxaal in om als advies te geven dat je nooit naar loos advies moet luisteren. Dat moet jou toch ook steken.
Kan je deze uitleggen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
Big Pharma is een term van die mensen die denken dat de gezondheidszorg eigenlijk een grote mind control project is om het volk ziek en dom te houden. En terecht.quote:
Jammer dat ze dat domme volk niet wat beter indoctrineren zodat we er minder last van hebben dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Big Pharma is een term van die mensen die denken dat de gezondheidszorg eigenlijk een grote mind control project is om het volk ziek en dom te houden. En terecht.
Nee. Naja alleen sommige users hier die mij zwart maken.quote:
Ik vind het vooral jammer dat die gasten big pharma niet goed kunnen definiëren. Dat het belang in die industrie totaal niet in enige vorm van gezondheidszorg ligt, staat natuurlijk wel vast. Dat er een groter doel achter zit in de zin van het ziek/dom/zwak/misselijk houden van mensen is natuurlijk super alu hoedje, maar dat het economische belang de kwaliteit op zichzelf tegen houdt is wel duidelijk. Je ziet dat bijvoorbeeld bij chronisch zieke mensen welke veel medicatie krijgen, de samenstelling van het recept wordt door zo onwijs veel dingen bepaald die niks met zorg te maken hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat domme volk niet wat beter indoctrineren zodat we er minder last van hebben dan.
Het is maar een forum hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Naja alleen sommige users hier die mij zwart maken.
Achter iedere computer zit een mens hehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Naja alleen sommige users hier die mij zwart maken.
Ja, maar het steekt echt weetje men snapt niet dat anoniem gehaat ook echt hard aan kan komen.quote:
Ja, datquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Achter iedere computer zit een mens heh.
Words can hurt you'know.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar het steekt echt weetje men snapt niet dat anoniem gehaat ook echt hard aan kan komen.
hehehehehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar het steekt echt weetje men snapt niet dat anoniem gehaat ook echt hard aan kan komen.
WORDS ARE LIKE BULLETS....quote:
En dikzakjes ;P hehehequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Words don't kill people, phrases do.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk nu, die steeds voorbijflitst in je ui?
Wie is die andere donkere michiel de ruyter uit je ui dan?quote:
Kwam die foto tegen en vond 'em mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, vraag me meer af hoe je er opeens bij komt
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie is die andere donkere michiel de ruyter uit je ui dan?
Is uit een propaganda afbeelding van CCCP.quote:
Waarom zo moeilijk en niet gewoon een lekkerwijf in je UI zoals de rest?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Is uit een propaganda afbeelding van CCCP.
Ik hou alleen maar van lelijke vrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk en niet gewoon een lekkerwijf in je UI zoals de rest?
Vandaar die hossel op Chaiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou alleen maar van lelijke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaar die hossel op ChaiIk zet bij het solliciteren toch ook niet m'n geld in op een functie als CEO van een big pharma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
En nu is je oude ui weer terug, erg verwarrend dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zet bij het solliciteren toch ook niet m'n geld in op een functie als CEO van een big pharma.
Moet ook eens van die lelyke boskamp afquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk en niet gewoon een lekkerwijf in je UI zoals de rest?
Waarom niet? je moet juist shockeren daar kom je ver mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zet bij het solliciteren toch ook niet m'n geld in op een functie als CEO van een big pharma.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet ook eens van die lelyke boskamp af
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:48 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Die in het midden![]()
[ afbeelding ]
Boskampquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet ook eens van die lelyke boskamp af
Smoothquote:
minder minder minderquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ] of meer closeup?
[ afbeelding ]
Bovenstequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
warum niet gwn pic van jeselluf? ;$ ss;s;;s :Squote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Frank maar roepen dat mannen rijpen als wijn
Ik lijk hier best opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
warum niet gwn pic van jeselluf? ;$ ss;s;;s :S
Knap hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Frank maar roepen dat mannen rijpen als wijn
Ja, kan daar ook panisch om lachen vaakquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom is dit grappig met dingen die op mensen lijken, ragdolls[ afbeelding ]
Hehe, puik plan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we met de hele KLB dit als ui doen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kan daar ook panisch om lachen vaakdie onnatuurlijke bewegingen
quote:
Jaa neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we met de hele KLB dit als ui doen
Te perfect.quote:
doe mij kroatie maarquote:
Doe eens een typisch voorbeeld van jouw tinder matches?quote:
Hmmmmmm. Jouw FB post trouwensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens een typisch voorbeeld van jouw tinder matches?
Wat?quote:
Misschien is het nog net voldoende.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dit soort toetsen. Kan de beoordeling lastig inschatten, maar denk een 5.![]()
Dit vak is nu in twee delen opgesplitst en bij het vorige deel had ik een goed gevoel over de toets en had ik een 6je.
Sowieso is dat best een beetje jankballerig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klagen over dat topic. Is binnen kwartier gesloten dus wat zeur je
Toen ik dat postte was het nog niet gesloten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klagen over dat topic. Is binnen kwartier gesloten dus wat zeur je
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is dat best een beetje jankballerig.
Ze zijn er zelfs die voor 50 cent nog wat opzettenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Waarom bestaan er zulke mensen![]()
Veel plezier met je 2 euro !
Die dingen zijn normaal gratis of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Waarom bestaan er zulke mensen![]()
Veel plezier met je 2 euro !
Mag ik er dan op stampen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze zijn er zelfs die voor 50 cent nog wat opzetten
Gare Duitsers met hun fotzen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Student vast in stenen vagina"
Als jij er bij komt, mag dat.quote:
Ja, krijg je per postquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dingen zijn normaal gratis of zo?
quote:
50 ct aan 1 en 2 centenquote:
In de stairwayquote:
ik bood ooit op een vlag (5 euro)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, krijg je per post![]()
Wil hij /zij ook nog 65 ct voor de postzegel ...zomg
Doen we Grote Markt. Sowieso op donderdag beter een hipsterfeestje ipv Oh Oh Cherso in de Danzigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee nee niks ervan, het Plein was alweer verleden tijd.
...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bood ooit op een vlag (5 euro)
verkoper ging akkoord, maar toen die hoorde dat hij het op de post moest doen vroeg hij wat ik hem nog voor zn moeite wilde betalen. Ik zei dat ik hem wel 2 euro voor de envelop en postzegel gaf, maar hij wilde nog geld voor de tijd die hij kwijt was om naar een brievenbus te lopen
flikker dan lekker op
was iemand uit utrecht natuurlijkquote:
Jij wou er op stampen toch?quote:
Nee, we gingen op verzoek biertjes klappen in een park.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen we Grote Markt. Sowieso op donderdag beter een hipsterfeestje ipv Oh Oh Cherso in de Danzig
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bood ooit op een vlag (5 euro)
verkoper ging akkoord, maar toen die hoorde dat hij het op de post moest doen vroeg hij wat ik hem nog voor zn moeite wilde betalen. Ik zei dat ik hem wel 2 euro voor de envelop en postzegel gaf, maar hij wilde nog geld voor de tijd die hij kwijt was om naar een brievenbus te lopen
flikker dan lekker op
"Natuurlijk"quote:
O ja :$quote:
hij woonde (volgens zijn mail) boven hoog catharijne.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
Volgende week biertjes in het park in Utrecht. Deadprez trakteert.
Ja weet niet of ik dan al met andere mensen gaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
Maar Mortaxx, even bloed serieus, is Parkpop niet een ideale plek?
Ho ho het gaat wel om de minuten die hij daar in steekt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij woonde (volgens zijn mail) boven hoog catharijne.
zal vast erg ver zijn geweest om een brievenbus of postkantoor te vinden
Picknick in Breda ik ben daar!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
Volgende week biertjes in het park in Utrecht. Deadprez trakteert.
Schaam je je voor ons?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik dan al met andere mensen ga
Ik denk dat je street cred wel wat naar benden gaat ja. Al die ecto's zonder tinder matches, poe hee.quote:
Maar het is wat raar mensen van het internet te introduceren weet jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je street cred wel wat naar benden gaat ja. Al die ecto's zonder tinder matches, poe hee.
We kunnen toch zeggen dat jij m'n nicht bentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar het is wat raar mensen van het internet te introduceren weet je
5 uur rijden vanaf waar jij zitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho het gaat wel om de minuten die hij daar in steekt he
[..]
Picknick in Breda ik ben daar!
Dit is voederbiel, dit deadprez, die daar is Mortaxx.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar het is wat raar mensen van het internet te introduceren weet je
Ben je daar nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho het gaat wel om de minuten die hij daar in steekt he
[..]
Picknick in Breda ik ben daar!
hehehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dit is voederbiel, dit deadprez, die daar is Mortaxx.
Klinkt goed toch
Gewoon verkopen als oud papierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Net in de regen die kkrpost moeten bezorgen aidszooi.
Vraag me af of er nog iets leesbaar is, shit was helemaal doorweekt.quote:
quote:
Ben ik nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je eigenlijk communist, Mortaxx?
Hij drijft de spot met ons, ga er niet op in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je eigenlijk communist, Mortaxx?
Ik rijd snel meidje let maar op 4,5 uur lukt mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur rijden vanaf waar jij zit
Belachelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij drijft de spot met ons, ga er niet op in.
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.quote:
Wat doe jij in de buurt van Arnhem?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.
Keer volwassen worden en een echte baan nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Ik herken je niet eens met die UIquote:
Wil best regelen hoor, maar volgens mij ben je enige die bereid is om naar Breda te komen. Gaan we dan bieren in park/centrum?quote:
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer volwassen worden en een echte baan nemen
Tuurlijk, het ligt nooit aan jezelfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.
Cool, zenuwachtig?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kan morgen op gesprek komen bij de vavo trouwens.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Oh nu wel nieuwsgierig? Is privé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik neem BT wel mee. Haal jij hoth over. Gewoon terras toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil best regelen hoor, maar volgens mij ben je enige die bereid is om naar Breda te komen. Gaan we dan bieren in park/centrum?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Straks ben ik er. Zit nu bij Arnhem in de buurt, dus ben er zo.
Mijn gebrek aan ervaring en diploma's wel, maar verder kan ik er weinig aan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt nooit aan jezelf.
Nee, komt vast wel goed.quote:
Ben je ook al bij McDonalds afgewezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik ergens aangenomen zou worden zou ik dat wel doen ja.
Mach 3 snelheid met die citroen van je hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik rijd snel meidje let maar op 4,5 uur lukt mij
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn gebrek aan ervaring en diploma's wel, maar verder kan ik er weinig aan doen.
Als je aangenomen wordt als cadeautje voor jezelf naar de meet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kan morgen op gesprek komen bij de vavo trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |