quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
Het is vooral irritant als mensen dat soort uitspraken zelf doen om te laten zien hoe wijs ze zijn.
Terwijl je daar dan verder helemaal niks van merkt en ze ook geen uitleg geven waar iemand iets aan heeft als ze bijvoorbeeld advies (een loze kreet meestal: 'Ja je moet gewoon schijt hebben aan wat mensen van je denken. Ik heb veel meegemaakt, ik heb een harde maar wijze les geleerd.') geven.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wauw, voor het eerst ben ik het gewoon met je eens, terwijl je meestal, nee altijd eigenlijk, echt poep lult
Ik wist niet dat jij kaal was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh mij niet opgevallen? Ik zit juist altijd meteen zo
[ afbeelding ]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.quote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Kom op jongens de NSA wil zijn excel bestand aanvullen... link?
Brummetjequote:
Nee ik vroeg of je link was.quote:
Nee, ik bedoel link of zeldaquote:
Hey 2NutZ, je praat poep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.
Sorry ging nergens over 'maar triforce ken ik niet, alleen mensen met zo'n triforce piercing ;squote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar triforcen maar daar houdt het mee op.
Evengoed zit er wel iets paradoxaal in om als advies te geven dat je nooit naar loos advies moet luisteren. Dat moet jou toch ook steken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
Triforce piercing. Wauw
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
Triforce piercing. Wauw
[ afbeelding ]
Mij steekt niets hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Evengoed zit er wel iets paradoxaal in om als advies te geven dat je nooit naar loos advies moet luisteren. Dat moet jou toch ook steken.
Kan je deze uitleggen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
En niemand valt de EPU (European Pharmaceutical Union) op. Big pharma, voor je neus, open je ogen.
Big Pharma is een term van die mensen die denken dat de gezondheidszorg eigenlijk een grote mind control project is om het volk ziek en dom te houden. En terecht.quote:
Jammer dat ze dat domme volk niet wat beter indoctrineren zodat we er minder last van hebben dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Big Pharma is een term van die mensen die denken dat de gezondheidszorg eigenlijk een grote mind control project is om het volk ziek en dom te houden. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |